صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۱ / ۰۰:۵۶
کد خبر: 12976
گزارشگر: 213
۲۴۳۲
۰
۰
۱
حاشیه های جدید باشگاه

آینده رئال مادرید: تکامل، نه انقلاب!

آینده رئال مادرید: تکامل، نه انقلاب!
رئال مادرید با جذب ادواردو کاماوینگا (2021) و اورلین چوآمنی (2022) روند جایگزینی برجسته‌ترین خط میانی تاریخ باشگاه را آغاز کرده است.

به گزارش آسیانیوز، مقدمات سال های آینده در برنابئو در حال انجام است.

رئال مادرید با جذب ادواردو کاماوینگا (2021) و اورلین چوآمنی (2022) روند جایگزینی برجسته‌ترین خط میانی تاریخ باشگاه را آغاز کرده است.

مثلث مقدس تونی کروس، لوکا مودریچ و کاسمیرو به پایان نزدیک و نزدیک تر شده است.

پس از اینکه کاسمیرو در سال 2022 باشگاه را ترک کرد، کروس و مودریچ همچنان جزئی از برنامه کارلو آنچلوتی بودند اما همانطور که می گویند همه چیزهای بزرگ روزی به پایان می رسد.

خرید جود بلینگهام در تابستان می تواند تکمیل کننده ورود کاماوینگا و چوآمنی در دو سال گذشته باشد.

اول و مهم تر از همه، به این دلیل که در داخل باشگاه تصدیق شده است که "KCM" تاریخی و در یک کلاس به خودی خود است. دوم، زیرا این سه نفر پس از سالها خدمت مثال زدنی، حق انتخاب ادامه مسیر خود را به دست آورده اند.

یک هسته جوان پرقدرت

به نظر می رسد که فوتبال بدون شک به یک مدل جدید تغییر کرده است، جایی که سرعت، قدرت و پویایی - به عنوان نقطه شروع - به عنوان سنگ بنای موفقیت های بالقوه آینده در نظر گرفته می شود.

کاماوینگا، چوآمنی و بلینگهام -البته اگر او با لوس بلانکوس قرارداد امضا کند - این مدل مانند یک دستکش مناسب است، که در دفاع با سلسله مراتب بازیکنانی مانند ادر میلیتائو، دیوید آلابا و آنتونیو رودیگر تجسم می‌یابد. کاملاً بالغ و در هجوم استعدادهای وینیسیوس جونیور و رودریگو.

چارچوب ایجاد شده است، اما جزئیات کوچکی که فراتر از ملاحظات مالی است، هنوز باید بررسی شود.

بلینگهام ممکن است بیش از 100 میلیون یورو هزینه داشته باشد، در حالی که اندریک، که قرار است در سال 2024 بپیوندد، با احتساب متغیرها تا 60 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

قدرت های مالی دولت‌های متعلق به باشگاه، رئال مادرید را مجبور می‌کند تا مبالغ هنگفتی را برای حفظ اعتبار ورزشی و برند خود خرج کند.

پایان یک چرخه، تولد یک چرخه دیگر

برای هیچ کس عجیب نیست که کروس و مودریچ، هر دو به پایان سفر خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نزدیک می شوند، اگرچه هر دو مورد متفاوت هستند.

در مورد بازیکن آلمانی، انتخاب او برای ادامه بازی با لباس رئال با خوش بینی، پیش بینی می شود.

در مورد مودریچ، اسطوره انکارناپذیر باشگاه، تمایل این بازیکن برای ادامه در رئال مادرید آشکار است و منطقی است که باشگاه به خواسته های او احترام بگذارد.

برنامه های رئال مادرید برای آینده مشخص است زیرا آنها در انتظار نتیجه حماسه بلینگهام هستند. این یک قانون جهانی هم در زندگی و هم در فوتبال است که یک چرخه تمام می شود و یک چرخه دیگر شروع می شود.

اگرچه رئال مادرید توانست با پنج قهرمانی در اروپا طی 9 سال گذشته کار فوق العاده ای کند اما تمرکز آنها به وضوح روی آینده است. فوتبال مدرن مستلزم تکامل است و چرخ‌هایی که زمینه را برای دوران بعدی فراهم می‌کنند، در حال حرکت هستند./

گزارشگر: سیدرحمان موسوی

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/911
اخبار مرتبط
پله یا مارادونا چه کسی بهتر بود؟ صحبت در مورد یکی،گاهی مترادف با ذکر دیگری است.
با اوج گرفتن سرخوشی فینال، فیفا با انتشار توییتی از بازی مسی تمجید کرد، ولی ماجرای جنجال ها بر سر این توئیت چه بود؟
نویسنده کتاب «جنگ،صلح و امنیت بین المللی» با تکیه بر جاذبه های سیاسی فوتبال به چگونگی نفوذ ژئوپلیتیک به زمین فوتبال در جام جهانی های قبلی می پردازد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید