صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۱:۰۹
کد خبر: 13162
گزارشگر: 306
۳۰۱
۰
۰
۱

100 کیلو "تریاک" از ایستگاه شهید"مدنی" عبور نکرد

100 کیلو "تریاک" از ایستگاه شهید"مدنی" عبور نکرد
یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "مدنی" 100 کیلوگرم "تریاک" را کشف کردند

آسیانیوز / یزد ؛ سردار "عباسعلی بهدانی فرد" گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "مدنی" یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون "بنز" مشکوک شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

 فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران در بازرسی انجام شده 100 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که داخل خودرو جاساز شده بود را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند. فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه این محموله از جنوب کشور به مقصد شهرهای شمالی بارگیری شده بود تصریح کرد: قاچاقچیان دستگیر شده روانه دادسرا شدند.

کشف خشکبار قاچاق در یزد

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف یک میلیارد و 700میلیون ریال گردو و بادام زمینی قاچاق خبر داد.

 سرهنگ"غلامرضا برزگر" گفت: در تداوم طرح های نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی در تحقیقات میدانی از فعالیت فردی در زمینه احتکار خشکبار در انبار یک واحد صنفی در یکی از محلات یزد با خبر شدند.

 وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و هماهنگی با دستگاه قضائی، انبار مذکور شناسایی و در بازرسی از آن اقلامی شامل گردو، بادام زمینی و یک دستگاه ماینر کشف شد. سرهنگ برزگر با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و 700 ریال برآورد شده است بیان داشت: مالک انبارپس از تشکیل پرونده، برای برخورد قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد. رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد در پایان با قدردانی از همکاری آگاهانه مردم با پلیس از شهروندان وظیفه شناس خواست تا در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با قاچاق کالا و سوخت، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا پیگیری و اقدامات قانونی لازم در این رابطه به عمل آید و با قاچاقچیان برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

واژگونی پژو پارس حادثه آفرید

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: در پی واژگونی خودرو پژو در محور شهرستان بهاباد به بافق 3 نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرگرد "حبیب عباسی" اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی منجر به جرح در محور اصلی شهرستان بهاباد به بافق، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند. وی عنوان داشت: در بررسی صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه پژو حامل 3سرنشین از جاده منحرف و با تیر برق برخورد و ضمن آتش سوزی واژگون شده است. فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد با بیان اینکه در این حادثه همه سرنشینان مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: 3نفر از افراد به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند. سرگرد "عباسی" خاطر نشان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم هنگام رانندگی ضمن هوشیاری کامل از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده و از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی نیز جداً خودداری کنند.

دستبند پلیس خاتم بر دستان قاچاقچیان سوخت

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از کشف 1800 لیتر گازوییل قاچاق در شهرستان خاتم خبر داد.

 سرهنگ "علیرضا صادقی" در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی طی عملیاتی مقدار 1800 لیتر گازوئیل قاچاق از 2 دستگاه سواری "پژو" کشف کردند. وی افزود: کارشناسان ارزش سوخت مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند. فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در پایان عنوان کرد: در این رابطه 2 نفر متهم دستگیر، 2 دستگاه خودرو سواری پژو توقیف، پرونده قضائی تشکیل و سوخت های مکشوفه به شرکت پخش و فراورده های نفتی تحویل شد.

دستگیری عامل ایجاد ناامنی و مزاحمت در یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهر یزد خبر داد.

 سرهنگ "منوچهر نصیری" درباره این خبر اظهار داشت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر اقدامات یکی از مخلان نظم و امنیت در محلات شهر یزد که باعث ایجاد نگرانی برای شهروندان شده است بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت. وی افزود: با بررسی و تحقیقات صورت گرفته مخفیگاه متهم شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی، وی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه دستگیر شد. جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه مجرم دستگیر شده با ایجاد ناامنی و مزاحمت های گوناگون، ضرب و جرح با سلاح سرد و... باعث رعب و وحشت در محلات مختلف شهر شده بودند خاطرنشان کرد: متهم تحویل مراجع قانونی شد. سرهنگ نصیری در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در برخورد با ناامنی ها و ایجاد امنیت مطلوب در سطح استان یزد یادآور شد: پلیس یزد اجازه جولان به افرادی را که قصد خدشه دار کردن امنیت مردم را داشته باشند نخواهد داد.

کشف 30 کیلوگرم تریاک در"خاتم"

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: مأموران انتظامی شهرستان "خاتم" در بازرسی از یک دستگاه خودرو سورای پراید 30 کیلوگرم "تریاک" کشف کردند.

سرهنگ"حسین اسمعیلی" در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی هرات حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سورای پراید مشکوک شدند. وی افزود: ماموران پلیس پس از توقف خودرو و بازرسی از آن مقدار 30 کیلوگرم کشف کردند و یک سوداگر مرگ دستگیر شد. فرمانده انتظامی شهرستان خاتم با بیان اینکه این محموله از جنوب کشور به مقصد شهرهای شمالی بارگیری شده بود تصریح کرد: قاچاقچی دستگیر شده روانه دادسرا شد.

کشف سرقت منزل در کمتر از 3 ساعت در میبد

فرمانده انتظامی شهرستان میبد از دستگیری سارق منزل و کشف 600 میلیون ریال اموال مسروقه و عودت به مالباخته درکمتر از 3 ساعت خبر داد.

 سرهنگ "محمد حسین نبی پور" درتشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر سرقت منزل با ارزش ریالی 600 میلیون ریال طلاجات ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه شهدا قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات تخصصی خود سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در یکی از محلات شهر میبد دستگیر و به یگان منتقل کردند. سرهنگ نبی پور تصریح کرد: با توجه به تحقیقات فنی صورت گرفته از متهم و مواجهه وی با دلایل و قراین موجود، ناگزیر لب به اعتراف گشود و به سرقت جواهرات از منزل اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان میبد با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد از شهروندان خواست :طلا و جواهرات خود را در منزل نگهداری نکرده و آن را به صندوق امانات بانک بسپارند و در زمان ترک منزل حتی در زمان کوتاه اصول امنیتی را رعایت کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک ، مراتب را با تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 100 کیلو "تریاک" از ایستگاه شهید"مدنی" عبور نکرد ، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان

https://www.asianews.ir/u/961
اخبار مرتبط
یزد - فرمانده انتظامی استان، گفت: در بازرسی از یک دستگاه تریلی نفتکش، 22 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
یزد - فرمانده انتظامی استان از دستگیری 9 نفر سارق حرفه ای و کشف 102 فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره درشهرستان یزد خبرداد
​یزد - فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه سواری مگان و کشف 120 کیلو و750 گرم تریاک در محور کرمان - یزد خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید