صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۶
کد خبر: 13496
گزارشگر: 213
۶۰۲
۰
۰
۳
خبر مهم سازمان هواشناسی

بارش برف در اغلب نقاط کشور/وضعیت هوای تهران تا دو روز آینده

بارش برف در اغلب نقاط کشور/وضعیت هوای تهران تا دو روز آینده
سازمان هواشناسی کشور از بارش و برف و باران در بیش از ۲۰ استان کشور و وضعیت هوای تهران تا دو روز آینده خبر داد.
به گزارش آسیانیوز، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در خراسان‌ شمالی، خراسان‌ رضوی، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، شمال استان‌های فارس و بوشهر، برخی نقاط استان‌های اصفهان، سمنان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، زنجان، استان‌های ساحلی خزر و شمال استان‌های قزوین، البرز و تهران فعال بوده و در این مناطق برف و باران و در برخی نقاط رعد و برق پیش بینی می شود.

جمعه سامانه بارشی در خراسان های شمالی، رضوی و جنوبی، شرق دریای خزر، شمال کرمان و برخی نقاط فارس سبب بارش می شود.

شنبه نیز در خراسان جنوبی بارش پراکنده رخ داده، سپس سامانه بارشی از کشور خارج می شود و روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی آرام در کشور خواهیم داشت.

امروز پنجشنبه در شمال فارس، یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، استان های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال غرب کشور و جمعه در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید و در نواحی مستعد گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

در ۳ روز آینده خلیج فارس و پنجشنبه دریای خزر مواج است.

از شنبه تا اواسط هفته آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را خواهیم داشت.

هوای تهران
آسمان تهران فردا (۲۸ بهمن) صاف، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲- و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و روز شنبه ( ۲۹ بهمن ) صاف، در بعضی ساعت ها همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود./
https://www.asianews.ir/u/9f8
اخبار مرتبط
کشور گرجستان یکی از مقاصد گردشگری منطقه اوراسیا است که آب و هوای بسیار شگفت انگیزی دارد و مسافران زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود می کشد. پایتخت کشور گرجستان تفلیس است و یکی از شهرهای تاریخی دنیاست. تفلیس و باتومی دو مقصد گردشگری بسیار پر طرفدار کشور گرجستان هستند و بیشتر تفریحات گرجستان در این دو شهر صورت می گیرد. هر کدام از این دو شهر ویژگی های خاص خودشان را دارند و شما می توانید با توجه به معیارهای خود برای لذت از سفر، یکی از آنها یا هردو را انتخاب کنید.
در حالی که به گزارش رویترز راه‌اندازی کامل اینترنت داخلی در ایران توسط چین در ازای مبادله نفت به واقعیت نزدیک می‌شود؛ باید گفت دادن‌ امتیاز تشکیلات امور تجارتی‌ و صنعتی‌ و کشاورزی‌ و معادن‌ و خدمات‌ به‌ خارجی با اصل‌ هشتاد و یکم قانون اساسی، مغایر است.
فرقی نمی کند با چه هدفی به تهران سفر می کنید؛ قطعا اطلاعات این متن درباره سفر به تهران برای شما مفید خواهد بود. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با روش رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری برای شهر تهران آشنا شوید.
بیشتر استان‌ها امروز شاهد بارندگی هستند و موج جدیدی از شمال‌غرب وارد کشور خواهد شد و به کرانه دریای خزر می‌رسد.
گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور حاکی از بارش برف در بسیاری از نقاط کشور است.
فعالیت سامانه بارشی برای روز سه‌شنبه (۱۸ بهمن) در سطح کشور فعال است و در ادامه برودت هوا پیش بینی شده است.
براساس شاخص‌های آلودگی هوا وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و غیرحضوری شدن مراکز آموزشی تصمیم گیری می شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید