صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۱
کد خبر: 13354
گزارشگر: 213
۷۲۵
۰
۰
۲
برودت شدید هوا در راه است

موج جدید سرما در کشور/تهران برفی خواهد شد

موج جدید سرما در کشور/تهران برفی خواهد شد
فعالیت سامانه بارشی برای روز سه‌شنبه (۱۸ بهمن) در سطح کشور فعال است و در ادامه برودت هوا پیش بینی شده است.
به گزارش آسیانیوز، اداره کل هواشناسی استان تهران هوای این شهر را برای 24 ساعت آینده پیش بینی کرد.

با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی از اواخر وقت امروز(۱۷ بهمن) با ورود سامانه بارشی به استان تا پایان هفته جاری به طور متناوب آسمان نیمه‌ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق بارش پراکنده برف و باران و در ارتفاعات بارش برف همراه با وزش باد کولاک برف پدیده مه و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

عمده فعالیت این سامانه بارشی برای روز سه‌شنبه (۱۸ بهمن) در سطح استان است. از روز چهارشنبه (۱۹ بهمن) تا پایان هفته وزش باد همراه با کاهش نسبی دما در سطح استان دور از انتظار نخواهد بود.

آسمان تهران فردا (۱۸ بهمن) ابری در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد وبرق و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۱۹ بهمن ) ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران و برف و گاهی وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱۴- سردترین ایستگاه هواشناسی بود./
https://www.asianews.ir/u/9bc
اخبار مرتبط
براساس شاخص‌های آلودگی هوا وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و غیرحضوری شدن مراکز آموزشی تصمیم گیری می شود.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای فردا بارش های سنگین را برای نواحی جنوبی و شمال شرق کشور پیش بینی می شود که موجب انسداد راه های کوهستانی و سردسیر خواهد شد.
رئیس هیات مدیره کانون جایگاه‌داران کشور گفت: نه‌تنها تصمیم ممنوعیت عرضه بنزین معمولی و یورو 2 چالش‌برانگیز است، بلکه حتی در زمینه بهبود هوای پاک نیز نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه جدید بارشی به کشور در هفته آینده و آخرین وضعیت هوای تهران خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس استان تهران در تمامی مقاطع فردا سه شنبه ۲۷ دی ماه به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد.
روز شنبه،۲۴ دی‌ماه، با ورود سامانه بارشی جدید از بعدازظهر افزایش ابرناکی و اواخر شب بارش‌های پراکنده به صورت برف در سطح استان تهران مورد انتظار است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید