صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۸:۰۹
کد خبر: 13592
گزارشگر: 213
۱۱۰۰
۰
۰
۳
براساس اعلام رئیس اورژانس کرمان

سقوط بالگرد وزیر ورزش/خونریزی مغزی حمید سجادی و درگذشت مشاور وزارتخانه

سقوط بالگرد وزیر ورزش/خونریزی مغزی حمید سجادی و درگذشت مشاور وزارتخانه
رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که سید حمید سجادی وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی به مراکز درمانی کرمان در حال انجام است.

به گزارش آسیانیوز، وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده است.

 رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که سید حمید سجادی وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی کرمان در حال انجام است.

وی همچنین درگذشت اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی وزارتخانه را تایید کرد./


https://www.asianews.ir/u/9hz
اخبار مرتبط
کشور گرجستان یکی از مقاصد گردشگری منطقه اوراسیا است که آب و هوای بسیار شگفت انگیزی دارد و مسافران زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود می کشد. پایتخت کشور گرجستان تفلیس است و یکی از شهرهای تاریخی دنیاست. تفلیس و باتومی دو مقصد گردشگری بسیار پر طرفدار کشور گرجستان هستند و بیشتر تفریحات گرجستان در این دو شهر صورت می گیرد. هر کدام از این دو شهر ویژگی های خاص خودشان را دارند و شما می توانید با توجه به معیارهای خود برای لذت از سفر، یکی از آنها یا هردو را انتخاب کنید.
فرقی نمی کند با چه هدفی به تهران سفر می کنید؛ قطعا اطلاعات این متن درباره سفر به تهران برای شما مفید خواهد بود. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با روش رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری برای شهر تهران آشنا شوید.
قیمت پرواز تهران مشهد چقدره؟ هزینه شیراز مشهد چقدره؟ اصفهان تا مشهد با هواپیما چقدر طول می‌کشه؟ هر آن چیزی که درباره پرواز مشهد باید بدانید را اینجا بخوانید!
زمانی که گزارش‌های ادعای حملات قریب‌‌الوقوع موشک‌‌های بالستیک و پهپادهای ایران به اهدافی در عربستان سعودی داده شد، فرماندهی مرکزی ایالات متحده هواپیماهای جنگی مستقر در منطقه را به پرواز درآورد و این نمایش قدر‌ت، اهمیت روابط با عربستان را می‌رساند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید