صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۵
کد خبر: 13654
گزارشگر: 213
۷۲۴
۰
۰
۲
ادعای وال‌استریت ژورنال

نتیجه سفر گروسی به تهران مبهم خواهد بود

نتیجه سفر گروسی به تهران مبهم خواهد بود
ادعای وال‌استریت ژورنال نوشت: احتمال نمی‌رود در سفر رافائل گروسی به تهران توافقی گسترده در زمینه تحقیقات پادمانی درباره ذرات هسته‌ای اعلام‌نشده انجام شود.

به گزارش آسیانیوز، خبرنگار روزنامه وال‌استریت‌ ژورنال در یک رشته پیام توییتری به گمانه‌زنی درباره احتمال سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران در روزهای آتی و نتایج این سفر پرداخت.

 لارنس نورمن، خبرنگار روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال در صفحه توییترش به گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال سفر رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران پرداخت و نوشت: تصور من این است که شانس قابل توجهی برای سفر رافائل‌گروسی به ایران در هفته آتی وجود دارد. همچنین از نظر من، گزارش پادمانی که همراه با گزارش فصلی[آژانس بین‌المللی انرژی اتمی] منتشر می‌شود، نیز تا اواخر هفته آتی و با توجه به نتایج سفر منتشر خواهد شد.

-----------------

بیشتر بخوانید

مرگ توافق هسته ای و پایان دیپلماسی؟

-----------------------------------------

نورمن افزود: اگرچه، تاکید می‌کنم که احتمال نمی‌رود توافقی گسترده در زمینه تحقیقات پادمانی درباره ذرات هسته‌ای اعلام‌نشده انجام شود. بیشتر احتمال دارد که شاهد تلاش گروسی برای افزایش دفعات بازرسی‌ها در فردو، نطنز و جاهای دیگر در بحبوحه نگرانی‌ها درباره سطوح بسیار بالای غنی‌سازی در ایران باشیم.

به گزارش ایسنا براساس نوشته این خبرنگار هیچ یک از این موارد هنوز تایید نشده‌ و نتایج سفر که ممکن است شامل توافق درباره دفعات بازرسی‌ها، توافق گسترده‌تر پادمانی‌ یا عدم توافق باشد، هنوز تعیین نشده است./

https://www.asianews.ir/u/9jo
اخبار مرتبط
کارشناس بازارهای مالی گفت: برجامی در کار نیست. بنابراین قیمت دلار هم روند صعودی خود را حفظ کرده و پایین نمی‌آید!
درحالی که از ابتدای هفته فروش ارز با کارت ملی متوقف شده بود از صبح امروز با مجوز بانک مرکزی، صرافی ها به هر فرد 5000 یورو یا معادل آن به سایر ارزها به مردم می فروشند.
براساس گزارش ها اقدامات تحریمی اروپا مدعی است که علیه افرادی در ایران انجام گرفته است که در تولید پهپادها و قطعات [نظامی] در حمایت از ارتش روسیه نقش داشته‌اند.
طبق تصمیم جدید بانک‌مرکزی؛ ارز مسافرتی طی مراحلی در پشت گیت فرودگاه‌ها به مسافران تحویل داده خواهد شد.
در پی راه‌اندازی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، این مرکز ۶۳ سرفصل مصارف ارزی- خدماتی را منتشر کرد که متقاضی براساس آن مجاز به خرید ارز خواهد بود.
با راه اندازی مرکز مبادله طلا و ارز ایران از امروز، پرداخت ارز سهمیه‌ای با کارت ملی متوقف شد و با مراحلی انجام می شود.
اسکناس آمریکایی در آخرین معاملات در کانال ۴۷ هزار تومان سقف شکست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید