صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۱
کد خبر: 13783
گزارشگر: 213
۶۲۹
۰
۰
۴
قائم مقام وزیر صمت در همایش تجاری ایران و قطر:

بخش خصوصی محور ساز توسعه روابط شود

بخش خصوصی محور ساز توسعه روابط شود
قائم مقام وزیر صمت، معدن و تجارت ایران در امور بازرگانی در همایش تجاری ایران و قطر با حمایت بانک توسعه قطر گفت: باید با تشکیل کمیته های کاری مشترک موانع توسعه ای شرکت های ایرانی و قطری را برطرف کنیم و بخش خصوصی محور ساز توسعه روابط شود.

به گزارش آسیانیوز، همایش تجاری ایران و قطر با حمایت بانک توسعه قطر و دعوت سازمان توسعه تجارت ایران و همکای گروه نیکخواه امروز صبح، 15 اسفند در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

مهدی نیازی، قائم مقام وزیر صمت، معدن و تجارت ایران در امور بازرگانی در این همایش گفت: باید با تشکیل کمیته های کاری مشترک موانع توسعه ای شرکت های ایرانی و قطری را برطرف کنیم و بخش خصوصی باید محور ساز توسعه روابط شود؛ ضمن آنکه دولت جمهوری اسلامی چه در ایران و چه قطر برای بخش خصوصو بستر ساز خواهد بود.

 

قائم مقام وزیر صمت، توضیح داد: در آغاز دولت دولت سیزدهم، رئیس جمهور نخستین سفرش را به کشور قطر انجام دادند و امیر قطر نیز بلافاصله به ایران سفر داشتند و همین مساله نشانگر تمایل به توسعه روابط دو کشور بود.

وی افزود: خوشبختانه برنامه های نمایشگاه های اختصاصی و شرکتی و رویدادهای «بی تو بی» و برنامه های آموزشی در حوزه روابط شرکت های ایرانی و قطری وجود دارد.

نیازی در ادامه توضیح داد: همچنین امیدواریم اتاق های مشترک ایران و قطر، به سرعت ظرفیت های مهم و تاریخی را با پشتیبانی دولت فراهم کنند.

قائم مقام وزیر صعت، معدن و تجارت ایران در ادامه اضافه کرد: ما نیازمند توسعه در روابط مانند حمل و بار دریایی، گمرکی و موضوعات بیمه ای و روابط بندری هستیم و این مسله باید در موضوعات تجاری بین دو کشور مد نظر قرار گیرد./
این گزارش ادامه دارد..

پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/9n7
اخبار مرتبط
رئیس اتاق بازرگانی ایران و سوئیس گفت: ایران تنها کشوری است که با خط لوله مستقیم به اروپا می‌تواند یک به یک گاز جایگزین گاز روسیه باشد.
رئیس اتاق بازرگانی با بیان اینکه نرخ دلار سیاسی شده است، گفت: اقتصاد ایران از زنجیره ارزش جهانی در حال حذف شدن، است و این موضوع خطر بسیار بزرگی است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو از برگزاری هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو در نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد و گفت: بیش از 70 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی جهت نمایشگاه قطعات و لوازم خودرو اختصاص یافته که برای اولین بار در این متراژ و مساحت نمایشگاه قطعات برگزار می شود
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید