صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۷
کد خبر: 13788
گزارشگر: 2
۱۱۰۱
۰
۰
۱
برنامه سفر خوب

برای رزرو هتل خارجی چجوری اقدام کنم؟ | راهنمای کامل رزرو هتل خارجی

برای رزرو هتل خارجی چجوری اقدام کنم؟ | راهنمای کامل رزرو هتل خارجی
برای رزرو هتل خارجی چجوری اقدام کنم؟در این مقاله مراحل کامل را برای شما توضیح می‌دهیم.

یک سفر خوب نیاز به یک برنامه‌ریزی خوب دارد؛ هرچه بهتر این کار انجام شود، احتمال اینکه از صرف هزینه و زمان بیشتر جلوگیری شود بالاتر است و در نتیجه تجربه سفر بهتر رقم خواهد خورد. به همین خاطر ما توصیه می‌کنیم تا جای ممکن همه چیز را از قبل برنامه ریزی کنید و به‌ویژه هتل محل اقامتتان را رزرو کنید. پس این راهنما را بخوانید تا به سوال ( برای رزرو هتل خارجی جچوری اقدام کنم؟) پاسخ بدهیم. چون با ادغام هتل‌های زنجیره‌ای و رشد برنامه‌های آنلاین رزرو و اجاره‌های کوتاه مدت، هزینه‌های جدید و محدودیت‌های جدید رزرو، یافتن بهترین نرخ را سخت‌تر کرده‌اند. ما در این مطلب می‌گوییم چطور این موانع را برطرف کنید.

 

مراحل رزرو هتل خارجی

 

برای اینکه بدانم برای رزرو هتل خارجی چجوری اقدام کنم اول از همه باید مقصد را مشخص کنم. شما برای این قدم لازم است بهترین هتل‌های خارجی را در کشوری که قصد سفر به آنجا را دارید بشناسید . یکی از بهترین سایت‌های پیدا کردن هتل، Hotels.com است. البته حتما سایت‌های دیگری هم هست که می‌توانید با مراجعه و جستجو بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های مقصدتان را پیدا کنید.
یک هتل خوب سه ویژگی مهم زیر را باید داشته باشد:

پاکیزگی؛
• ارتباط راحت با میز رزرو؛
• محیط خوب و آرام در منطقه مرکز شهر یا نزدیک به خطوط مترو.

هنگامی که اتاق هتل خود را انتخاب کردید، می‌توانید آن را به صورت آنلاین از طریق وب سایت هتل رزرو کنید. برای رزرو باید اطلاعات اولیه‌ای در مورد خود ارائه دهید، مانند نام کامل و تاریخ سفر. همچنین می‌توانید با تماس مستقیم با هتل، اتاق را رزرو کنید. طبیعی است در این راستا شما نیاز دارید انگلیسی را روان صحبت کنید، و ما در این رابطه سفیر را به عنوان بهترین آموزشگاه زبان در تهران معرفی می‌کنیم.
برای پرداخت مبلغ ارزی شما می‌توانید از سایت‌های واسطه که کار پرداخت خارجی را انجام می‌دهند استفاده کنید مثل ایرانیکارت یا مشابه آن. اما به هرحال شما باید این کار را به انجام برسانید و این راهی است که باید در پاسخ به سوال رزرو هتل خارجی چجوری اقدام کنم، به آن اشاره کرد.
نکته‌ی اضافی در این رابطه این است که سعی کنید پرواز و هتلتان را با هم رزرو کنید چون ممکن است بعدا اگر این کار را نکرده باشید یکی از این دو با فاصله چند روزه امکان رزرو پیدا کند و حسابی توی دردسر بیوفتید. چون در برخی مواقع شما امکان اخذ ویزا بدون رزرو محل اقامتتان را ندارید و حتما باید برای سفر نشان دهید که در زمان رسیدن به آنجا هتلی منتظر شما است. نکته دیگر اینکه حتی اگر این اتفاق رخ ندهد، وقتی حضوری بخواهید اتاق بگیرید آن‌ها به شما اتاق ساد‌ه‌تر با امکانات کمتر ولی با قیمت بیشتر پیشنهاد خواهند کرد. پس لازم است بدانید همیشه قبل از سفر اتاق مورد نظر را در هتلی که انتخاب کرده‌اید رزرو کنید.

یادگیری زبان انگلیسی

مزایای رزرو برخی از هتل‌ها

 

فارغ از این‌ها اما راه‌هایی هم هست برای بهره‌مندی بیشتر از مزایای برخی هتل‌ها که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم که می‌توانند در روند رزور هتل مزایای زیادی داشته باشند.

 

از پلتفورم‌های book now pay later استفاده کنید

 

به لطف پلتفورم‌های رزرو آنلاین که مزیت Book Now Pay Later را دارند، تا زمانی که به محل اقامت نرسیده اید، هزینه اتاق خود را پرداخت نمی‌کنید. اتاق‌هایی که از قبل رزرو شده‌اند برای اقامت شما ضمانت می‌شوند، اما فقط پس از ورود به اتاق‌ها پرداخت صورت می‌گیرد. اینجوری اگر اتفاقی پیش آمد تعطیلات شما بهم خورد، هزینه‌ای برای از دست دادن یا تغییر رزرو از شما دریافت نمی‌شود.

 

تخفیف بگیرید و مستقیم رزرو کنید

 

سعی کنید هتلی را انتخاب کنید که با سازمان شما توافقنامه یا تفاهم‌نامه تبادلات اقتصادی یا دوستانه دارد. مثلا برخی هتل‌ها بابت عضویت شما در انجمنی خاص به شما تخفیف می‌دهند. دقت کنید هیچ کدام از این تخفیف‌ها را از دست ندهید.
وقتی به دنبال هتل هستید، سایت‌های تخفیف سفر مانند Kayak، Expedia یا Hotels.com مکان‌های خوبی برای شروع هستند، اما از آنجا رزرو نکنید. پس از یافتن کمترین قیمت موجود در هتلی که می‌خواهید در آن اقامت کنید، مستقیم میز رزرواسیون هتل تماس بگیرید و اینطوری رزرو کنید.
می‌پرسید چرا؟ بهترین اتاق، نرخ، خدمات و اقامت درست با رزرو مستقیم هتل به دست می‌آید. ولی همانطور که گفته شد سایت‌های رزرو که واسطه هستند می‌توانند نقطه شروع مفیدی برای تحقیق در مورد اینکه چه هتل‌هایی در مقاصد خاص و با چه قیمت‌هایی در دسترسند، باشند، باید بدانید که استفاده از این سایت‌ها در همین حد کافی است!
روی هم رفته، رزرو مستقیم خیلی خوب است زیرا هتل‌ها را مستقیماً با مشتریان بالقوه مرتبط می‌کند و درآمد هتل را با کنار زدن طرف واسطه یا همان اپلیکیشن‌های رزرو افزایش می‌دهد.
در انتها یک تجربه شخصی؛ اگر امکانش را داشتید که همان روز یا دوازده ساعت قبل از رسیدن رزرو کنید مخصوصا وقتی در یک کشور خارجی هستید می‌خواهید از شهری به جای دیگر برسید، حتما به خودتان آموزش دهید تا این روش را امتحان کنید؛ ضرر نمی‌کنید!

 

از کنسلی‌ها استفاده کنید

 

خیلی از هتل‌ها نمی‌خواهند اتاق خالی داشته باشند بنابراین وقتی مسافری سفرش را به آنجا کنسل می‌کند آن‌ها اتاق را با قیمت پایین‌ترین در اپلیکیشن‌های توریستی آگهی می‌کنند. حواستان باشد که حتما سری به این بخش از دنیای توریسم آنلاین هم بزنید و همیشه گوشه‌ چشمی به کنسلی‌ها داشته باشید.
اتاق‌هایی که در آخرین لحظه رزرو می‌شوند به طور متوسط ۱۳ درصد ارزان‌تر از زمانی‌اند که شما مثلا از چهار ماه پیش آن را بوک می‌کنید. چون همانطور که گفته شد، از آنجایی که هتل‌ها همیشه به دنبال به حداکثر رساندن تعداد مسافرین مقیم خود هستند، اگر به اهداف مورد انتظار خود نرسند، خیلی‌هایشان قیمت رزرو را کاهش می‌دهند. به همین دلیل است که اغلب می‌بینید که هتل‌ها چند روز قبل از تاریخ ورود یا در روز ورود شما، قیمت‌های خود را برای آن تاریخ کاهش داده‌اند. این یک مهارت پولساز برای کسانی‌ است که به سفر کردن به عنوان بخشی از کسب‌وکار خود عادت دارند.

 

کلام پایانی

 

در این مطلب ما به این سوال شما پاسخ دادیم که برای رزرو هتل خارجی چجوری اقدام کنم؟ اگر در زمینه رزرو هتل‌ در کشورهای همسایه مثل ترکیه و امارات تجربه‌ی منحصر به فردی دارید حتما با ما درمیان بگذارید. همچنین شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های عمومی زبان انگلیسی سفیر خودتان را برای یادگیری مهارت‌های ارتباطی، رزرو بلیط و دیگر فعالیت‌های پایه‌ای شهروندی در یک کشور خارجی آماده کنید. سفیر به شما آموزش می‌دهد شهروند موفقی برای دهکده جهانی باشید.

https://www.asianews.ir/u/9nc
اخبار مرتبط
مدیر اداره کل اجرایی موسسه آموزشی «سفیر گفتمان» درباره شرایط آموزش زبان در مناطق محروم کشور گفت: از نظر زیرساخت ها منطقه هر چقدر محروم تر باشد، به همان نسبت از منظر دسترسی به تکنولوژی هم محدودیت وجود دارد، ولی واضحا برای مناطق دوردست باید فضا و امکانات آموزشی وجود داشته باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید