صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۳
کد خبر: 14111
گزارشگر: 213
۴۶۷۷
۱
۰
۳
مدارس دخترانه قربانی گازهای ناشناس

موج جدید مسمومیت دانش آموزان دختر/امروز؛ ۱۶ فروردین

موج جدید مسمومیت دانش آموزان دختر/امروز؛ ۱۶ فروردین
در حالی که روز گذشته چند دانش آموز تبریزی در مدارس دچار بدحالی ناشی از تنفس گاز بودند، دختران مدرسه دخترانه سلامت در قم امروز مسموم شدند.

به گزارش آسیانیوز، شنیده‌ها از بدحال شدن ۷ دانش آموز در مدرسه دخترانه سلامت، خیابان ۱۹ دی قم حکایت دارد.

تجارت نیوز نوشت شنیده‌ها از بدحال شدن ۷ دانش آموز در مدرسه دخترانه سلامت، خیابان ۱۹ دی قم حکایت دارد. روز گذشته نیز 20 دانش آموز تبریزی مسموم شدند.

این در حالی است که سال گذشته مسمومیت دانش‌آموزان به صورت گسترده در نقاط مختلف کشور اتفاق افتاد و در بیش از 20 مدرسه رسانه‌ای شد.

مدارس هاجر و 13 آبان در تهرانسر تهران، دبیرستان دخترانه عصمت در تهران، دبستان دخترانه یارجانی در نارمک تهران، دو دبیرستان دخترانه در تهرانپارس، مدرسه دخترانه جاجرودی در شرق تهران، هفت مدرسه در اردبیل، دو دبیرستان و دبستان دخترانه در کرمانشاه، دو مدرسه دخترانه در فردیس، حداقل دو مدرسه در قم، دبیرستان دخترانه 22 بهمن در شاهین‌شهر و دانشجویان دختر در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان دچار مسمومیت شدند. (انتخاب)

مسمومیت دانش‌آموزان عمدی است؟
۱۹ آذر، هنرستان دخترانه نور، نقطه شروع مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان دختر شهر قم بود. البته این مسمومیت‌های عجیب به قم و دانش‌آموزان دختر محدود نماند بلکه در بروجرد، اردبیل و تهران این مورد تکرار شد. واکنش مسئولان بررسی این اتفاق از جمله وزیر بهداشت و وزیر آموزش و پرورش، بیشتر انکار موضوع بود و آن را «شایعات موج‌های رسانه‌ای خارج از کشور» دانستند.

-----------

بیشتر بخوانید

ماجرای جنجالی مسمومیت ادامه دار دانش آموزان دختر در شهرهای مختلف/نماینده مجلس گفت: عمدی است!

------------------------------------
همایون سامه نجف آبادی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در اسفند سال گذشت درباره پیگیری‌های صورت گرفته برای این موضوع به گفت: «تا آنجایی که اطلاع دارم، وزارت بهداشت دارد بررسی می‌کند ولی به نظر من نتیجه‌اش مشخص نشده است. بدین معنا که نتوانسته‌اند پاسخ قانع کننده‌ای بدهند.»

 این نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: «نکته دیگر اینکه درست است که موضوع در کمیسیون بهداشت مطرح نشده ولی رئیس کمیسیون، نامه‌نگاری‌های لازم با دولت را درباره این موضوع انجام داده است.»

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا این حوادث‌ها عمدی است یا خیر، بیان کرد: «آنچه مشخص است این است که هم در قم و هم در بروجرد مسئله عمدی است.»

https://www.asianews.ir/u/9w6
اخبار مرتبط
در حالی مسمومیت دانش آموزان تا امروزشنبه 20 اسفند ادامه داشت که هنوز برخی از دانش آموزان به دلیل مسمومیت ها در بیمارستان بستری می‌شوند.
یک روانشناس درباره بروز نشانه های روانی پس از مسمومیت‌ سریالی دانش‌آموزان دختر اظهار نگرانی کرد.
مسمومیت سریالی با گازهای ناشناس و شیمیایی در مدارس دخترانه و پسرانه کشور نگرانی‌های زیادی را در جامعه ایرانی به وجود آورده است.
مسمومیت دانش آموزان در مدارس هنوز ادامه دار است و گزارش های جدیدی درباره روایت های مختلف و دلایل پنهان آن منتشر شده است.
به دنبال خشونت یک مرد ناشناس، علیه یک مادر ،مقابل مدرسه ۱۳ آبان تهرانسر ، رییس پلیس فراجا دستوراتی صادر کرده است.
مسمومیت دانش‌آموزان مانند دومینو، مدارس را یکی یکی در برمی‌گیرد و روز گذشته تعداد مدارس بیشتری درگیر شدند، ولی هنوز علت اصلی فاش نشده است.
وزیر بهداشت با بیان اینکه براساس تحقیقات انجام شده سم بسیار خفیفی باعث مسمومیت در دانش آموزان شده و و در مورد عمدی بودن آن توضیحاتی داد.
امروز ظهر تعدادی از دانش‌آموزان در مدرسه دخترانه خیام در فاز 11 پردیس دچار مسمومیت و به بیمارستان الغدیر پردیس شدند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
M
۱۴۰۲/۰۱/۲۸
0
0
0

حقیقتا کودکان شوخی شوخی سنگ می زنند و قورباغه های رودخانه ی جاری دلمون شوخی شوخی می میرند، و آب رودخانه ها در عزای مرگ دسته جمعی قورباغه ها شوخی شوخی خشک می شوند،بی آنکه بفهمیم و درک کنیم، دیرزمانی ست جهل مقدس ما، مسجدو به بنگاه معاملاتی تجارت تبدیل کرد،نه یک سال است نه ده سال،بیش از چند دهه می باشد، مراد دینی ما، در حوزه نه درس دین خوانده که بتواند خالصانه خدایش را عبادت کند، تا بتواند با خدمت به خلق، خلوص واقعی عبادتش را لمس کند، مراد دینی ما، از خلوص بیزاراست به دنبال تاج تخت هست، دلهای جوان را به ویرانه ای تبدیل کرده که روز به روز مخروبه تر می شوند بعداز خرابی دلشون قبرهای مردگانی که با دستشون کنده اند هویدا می گردد، مراد دیندار ما، ارتش را مردمی کرد تا به شکل اخلاق دینی مدرنیته بتواند در خلوت اتاق شخصی مون حکومت و فرمانروایی کند، و ترس را غالب بر پیکره زندگی مون ملموس نماید، با این حال نه ارتش حافظ ما شد و نه سرباز خاک نگهدار گشت، زیرا به نفاق و کینه در اربابی حلقه های نامزدی هر سرباز چه در ارتش و چه در سپاه قرار و سکنی داد، تا خلوص آرامش، هم از میان مردم و هم از میان ارتش و


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید