صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۴
کد خبر: 14119
گزارشگر: 213
۳۰۹۶۱
۰
۰
۴
همراه با تایید توسط پلیس

علت خودکشی تکان دهنده کارگردان «قصه های مجید»/روایت تلخ هوشنگ گلمکانی از مرگ کیومرث پوراحمد/کشف دست نوشته های پایان زندگی

علت خودکشی تکان دهنده کارگردان «قصه های مجید»/روایت تلخ هوشنگ گلمکانی از مرگ کیومرث پوراحمد/کشف دست نوشته های پایان زندگی
هوشنگ گلمکانی منتقد فیلم که خبر خودکشی کیومرث پوراحمد را تایید کرد، گفت: کیومرث از سر افسردگی و ناامیدی بی‌آیندگی و بیهودگی خودکشی کرده و به زندگی خود پایان داده است؛ همین قدر وحشتناک و تکان‌دهنده!

به گزارش آسیانیوز، در حالی که خبرگزاری های رسمی از درگذشت کیومرث پوراحمد خبر داده اند ،‌ فضای مجازی و شبکه های اجتماعی علت فوت این کارگردان مشهور سینما را خودکشی اعلام می کنند.

هوشنگ گلمکانی منتقد فیلم با تایید این خبر نوشته است: کیومرث پوراحمد از سر افسردگی و ناامیدی بی‌آیندگی و بیهودگی خودکشی کرده و به زندگی خود پایان داده است؛ همین قدر سهمگین و باورنکردنی، وحشتناک و تکان‌دهنده.

کیومرث پوراحمد متولد سال ۱۳۲۸ در اصفهان بود که در کارنامه حرفه‌ای خود آثار ماندگاری همچون سریال‌های «قصه‌های مجید» و «سرنخ» و فیلم‌های سینمایی همچون «به‌خاطر هانیه»، «خواهران غریب»، «شب یلدا» و «اتوبوس شب» را داشت.

در همین حال خبرگزاری ایسنا درباره این خبر این گونه نوشته است:

درپی درگذشت کیومرث پوراحمد، کارگردان نامدار سینمای کشورمان، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اطلاعیه‌ای صادر کرده و از بررسی این موضوع خبر داد.

 مرکز اطلاع‌رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای که برای مرگ کیومرث پوراحمد، کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان منتشر کرده، آورده است:‌«در پی اعلام یک فقره خبر فوت مشکوک فردی سالخورده در دهکده ساحلی بندرانزلی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بندرانزلی قرار گرفت.

با توجه به اهمیت رخ داد، بلافاصله اکیپ پلیس آگاهی برای بررسی صحت و سقم موضوع در محل حادثه حضور پیدا کردند که با جسد بی جان کارگردان نام آشنای کشورمان آقای کیومرث پور احمد مواجه شدند.

----------------

بیشتر بخوانید

درگذشت نابهنگام کیومرث پوراحمد/احتمال خودکشی و روایت برادر کارگردان صاحبنام/یاد «قصه‌های مجید» بخیر!

------------------------------
در حال حاضر یافته‌های پلیس حاکی از آن است که در کنار جسد مرحوم پوراحمد دست نوشته‌ای کشف شده است که متاسفانه حکایت از اقدام وی به خودکشی دارد. تلاش کارآگاهان پلیس برای بررسی دقیق علت انگیزه احتمالی متوفی در اقدام به خودکشی، ادامه دارد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس ضمن ابراز تاسف و تسلیت به خانواده مرحوم "کیومرث پوراحمد" و اهالی هنر و سینمای کشور، مشروح بررسی‌ها از این رخداد را پس از بررسی‌ کارآگاهان پلیس و کسب نتیجه، به اطلاع‌ همگان می‌رساند./

https://www.asianews.ir/u/9we
اخبار مرتبط
کیومرث پوراحمد کارگردان معروف سینمای ایران و اهل اصفهان؛ امروز چهارشنبه، ۱۶ فرودین ماه چشم از جهان فرو بست؛ این در حالی است که برخی شنیده ها از احتمال خودکشی کارگردان روایت دارند!
در فیلم جنجالی «برادران لیلا» به خوبی پیداست که زنان امروز، موتور تغییر جامعه‌اند؛ اما برادران و پدران چه می‌کنند؟ «برادران لیلا» نمایش یک وضعیت عمومی است!
به دنبال حواشی پیرامون ازدواج دوم شهاب حسینی، پریچهر قنبری همسر اول این بازیگر در یک پست جدید حرف های تازه ای زده است.
سریال آکتور محصول جدید پلتفرم‌های اینترنتی کشور است. پس از دریافت مجوز‌های قانون این سریال، نیما جاویدی پیش تولید آکتور را به تهیه کنندکی مجید مطلبی آغاز می‌کند. نخستین بازیگری که حضورش در این سریال قطعی شده، نوید محمدزاده، بازیگر سرشناس کشور است.
شهرام عبدلی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که امروز درگذشت، وعده و قولی داده بود که به آن عمل نشد.
برد پیت اغلب روی فرش قرمز خالکوبی‌هایش را پنهان می‌کند، ولی او مجموعه گسترده‌ای از خالکوبی دارد؛ این بازیگر شعری عجیب و زیبا را از مولانا همراه با یک شبح سیاه بر روی بدنش تتو کرده است.
شهاب حسینی با انتشار ویدیویی، در پیامی به همکارانش خواستار این شد که اگر به سینما به گونه ای متفاوت از او می‌اندیشند اساسا برای ایفای نقش به سراغ او نیایند.
عکسی جدید از نیکی کریمی، بازیگر زن ایرانی در شبکه های اجتماعی با استایل سفید منتشر شده است.
در محتوای یک نامه نسبت به رفتار حمید فرخ‌نژاد انتقاداتی شده است.
تصویری از ویشکا آسایش با یک چهره متفاوت در فضای مجازی منتشر شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید