صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۸
کد خبر: 14701
گزارشگر: 306
۵۴۰
۰
۰
۱
چند خبر از نیروی انتظامی استان یزد

سرقت مغازه با استفاده از خودروی سرقتی

سرقت مغازه با استفاده از خودروی سرقتی
یزد - جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان میبد از دستگیری سارق به عنف خودرو خبر داد و گفت: متهم به 2 فقره سرقت مغازه نیز اعتراف کرد

آسیانیوز / یزد ؛ سرهنگ"علیرضا فروزانی فرد" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی مشاهده یک دستگاه خودروی 206 با پلاک مخدوش در سطح شهرستان میبد خودرو توسط ماموران کلانتری شهدا متوقف شد.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودرو در شهر یزد سرقت به عنف قرار گرفته شده است که بلافاصله راننده نیز دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان میبد ادامه داد: متهم در بازجویی های پلیسی به سرقت 2 مغازه در شهر میبد با استفاده از خودروی سرقتی اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میبد ضمن اشاره به معرفی متهم به دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اعلام کنند.

دستگیری عامل ایجاد ناامنی در محله "اسکان" یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری یکی از عاملان ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهر یزد خبر داد.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درباره این خبر اظهار داشت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر اقدامات فردی در یکی از محلات شهر یزد که باعث ایجاد نگرانی برای شهروندان شده بود بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی و تحقیقات صورت گرفته مخفیگاه متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی، او را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در محله "اسکان" شهر یزد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: متهم با پرونده نزاع و درگیری با چاقو و ضرب و جرح عمدی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری 3 شکارچی در"تفت"

فرمانده انتظامی شهرستان تفت از دستگیری 3 شکارچی غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ "سیدرضا صادقیان" درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان تفت هنگام گشت زنی به یک دستگاه پژو مشکوک و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خورو یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و 60 کیلوگرم گوشت قاچاق شکار شده را کشف و 3 شکارچی غیرمجاز را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: افرادی که به صورت غیرمجاز دست به شکار بزنند توسط پلیس دستگیر و به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

دستگیری سارقان دریچه های کانال گاز در اشکذر

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر از دستگیری سارقان دریچه های گاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی گل محمدی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت:گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت دریچه های گاز در برخی نقاط شهرستان، بلافاصله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تلاش مستمر ماموران کلانتری 11 و همچنین حساسیت موضوع در این رابطه 5 سارق دستگیر شدند، افزود: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر با بیان اینکه تا کنون متهمان به سرقت13 دریچه گاز اعتراف کردند، تصریح کرد: در این رابطه اقدامات پلیسی برای دستگیری سایر سارقان و مالخران همچنان در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ گل محمدی با تاکید بر اینکه پلیس با قدرت در مقابل مجرمان و مخلان نظم و امنیت مقابله می کند، از شهروندان خواست: تا به جهت کمک به ایجاد امنیت پایدار در سطح شهرستان در صورت مواجه و یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف موتور و ماشین شارژی قاچاق در بافق

  فرمانده انتظامی بافق از کشف ماشین و موتور شارژی خارجی قاچاق در بافق خبر داد.

سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" در این خصوص گفت: مأموران پلیس آگاهی بافق در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و با اطلاع از نگهداری و فروش انواع دوچرخه و موتور شارژی قاچاق در یک یک مغازه، اقدامات لازم جهت صحت و سقم موضوع را انجام دادند.

سرهنگ طولابی نژاد افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از صحت موضوع، ضمن هماهنگی با مقام قضائی در معیت نماینده تعزیرات حکومتی شهرستان در بازرسی از مغازه تعداد یک عدد ماشین شارژی و 2 عدد موتور شارژی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: در این خصوص متهم دستگیر و پس ازتشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف گازوئیل قاچاق از خانه

  فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه از کشف 1500 لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمدحسن حسینی" در این خصوص گفت: مأموران انتظامی بخش "بهمن" شهرستان ابرکوه در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با انجام کار اطلاعاتی از نگهداری مقادیری سوخت قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع شدند.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی با اخذ مجوز قضایی و در بازرسی از منزل مقدار1400 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل کشف را کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این راستا، یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه در پایان گفت: مبارزه با قاچاق از اولویت های پلیس بوده و تمام تلاش خود را بکار خواهند گرفت که با این پدیده شوم مبارزه شود.

دستگیری سارق گلخانه در خاتم

  سرپرست انتظامی شهرستان خاتم از دستگیری سارق 6 مشعل گلخانه خبر داد.

سرهنگ"محمود ایزدپناه" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع سرقت در شهرستان خاتم دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات فنی سارق را شناسایی و در یک عملیات از پیش طراحی شده با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در یزد دستگیر کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان خاتم در پایان با بیان اینکه سارق به سرقت 6 مشعل گلخانه اعتراف کرد گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد

سید محمد جواد عرفانفر

 

سرقت مغازه با استفاده از خودروی سرقتی ، سرهنگ علیرضا فروزانی فرد جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان میبد

https://www.asianews.ir/u/ac6
اخبار مرتبط
یزد - فرمانده انتظامی شهرستان بافق از دستگیری سارق خودرو خبر داد
یزد - جانشین انتظامی شهرستان خاتم از دستگیری سارق خودرو کمتر از 10دقیقه پس از سرقت خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید