صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۰
کد خبر: 15131
گزارشگر: 306
۴۰۳
۰
۰
۲
چند خبر از نیروهای انتظامی استان یزد

دستگیری سارقان وکشف 48 فقره سرقت منزل دریزد

دستگیری سارقان وکشف 48 فقره سرقت منزل دریزد
یزد - مسئول پلیس آگاهی استان از دستگیری 27 سارق و کشف 48فقره سرقت در یزد خبر داد
 آسیانیوز / یزد ؛ سرهنگ کارآگاه "حمیدرضا زارع " مسئول پلیس آگاهی استان یزد اظهار داشت: درپی وقوع سرقت های  منزل در طی سال جاری درسطح شهرستان یزد،موضوع شناسایی ودستگیری سارقان دردستورکار،کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرارگرفت.
وی افزود: دراین راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات  اطلاعاتی وتخصصی صورت گرفته ،درنهایت  27 نفرسارق حرفه ای  وسابقه دار و در حال حرکت  شناسایی و متهمان در چند عملیات ضربتی پس از اخذ نیابت قضائی درسایر استان های کشور در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد تصریح کرد: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با ادله و قرائن  موجود به 48 فقره سرقت منزل با ارزش ریالی  بالغ بر 100 میلیاردریال  درسطح شهرستان یزد اقرارنمودند
سرهنگ "حمیدرضا زارع " با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: شهروندان ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در سطح شهر، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
بلع و انباری 698گرم شیشه توسط قاچاقچی موادمخدر در یزد 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر که 698گرم شیشه را در معده خود جاساز کرده بود خبر داد. 
 سرهنگ "سعیدزینلی" در تشریح این خبر گفت: ماموران پایگاه مبارزه با مواد مخدر با تلاش و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی کردند.
وی با اشاره به اینکه ماموران پس از هماهنگی قضائی و در یک اقدام پلیسی متهم را دستگیر کردند افزود:در بازرسی از این متهم مقدار 698گرم شیشه که به صورت بلع و انباری جاساز کرده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان یزد خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده  جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
دستگیری سارق صندوق صدقات دریزد 
رئیس کلانتری 17 رزمندگان شهرستان یزد گفت: سارق صندوق صدقات در حین انجام سرقت توسط ماموران دستگیر شد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرگرد " حمید احمدی" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران کلانتری 17 رزمندگان حین گشت‌زنی به یک نفر که در حال پرسه‌زنی کنار صندوق صدقات بود، مشکوک شده و وی را تحت نظر قرار دادند. 
وی از دستگیری این فرد حین سرقت از صندوق صدقات خبر داد و تصریح کرد: متهم دستگیرشده با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
روز تلخ قاچاقچیان افیونی در یزد 
فرمانده انتظامی استان از کشف 617 کیلو تریاک و حشیش توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید "مدنی" خبر داد. 
سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در راستای مبارزه با موادمخدر ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد با کار اطلاعاتی از تردد کامیون حامل محموله افیونی مطلع شدند.
وی افزود: ماموران یک دستگاه تریلی حامل "بیل مکانیکی" را متوقف و مورد بازرسی قرار داده و 617 کیلوگرم موادمخدر شامل؛ 565 کیلو تریاک و 52 کیلوگرم حشیش را که در بیل مکانیکی جاساز شده بود را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: در این خصوص 5 متهم که قصد انتقال این محموله از استان های شرقی به شمال کشور را داشتند دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.
سردار بهدانی فرد افزود: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از ابتدای سال تاکنون بیش از 5 تن انواع موادافیونی کشف و 9 باند اصلی و واردکننده موادمخدر منهدم و اعضای آن دستگیر شده اند.#
 
کشف 14 هزار لیتر گازوئیل در خاتم 
سرپرست انتظامی شهرستان خاتم گفت: ماموران پلیس خاتم 7 دستگاه خودرو را توقیف و 14 هزار لیتر گازوئیل را کشف کردند. 
سرهنگ "محمود ایزد پناه" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، افزود: در اجرای طرح مبارزه با فرآورده های نفتی قاچاق، ماموران 7 دستگاه خودرو را توقیف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار 14 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و 11 متهم در این رابطه دستگیر شدند.
سرپرست انتظامی شهرستان خاتم در خاتمه یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

دستگیری سارقان موتور سیکلت در اشکذر 
فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر از دستگیری 2 سارق حرفه ای موتور سیکلت توسط ماموران کلانتری11 این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "مهدی گل محمدی"در تشریح این خبر گفت: با اعلام سرقت 2 دستگاه موتور سیکلت بصورت همزمان در یکی از خیابان های اصلی شهر  شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 11  خیابان امام خمینی اشکذر قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با بررسی صحنه سرقت و آثار به جا مانده از محل، رد سارقان را  در یکی ازاستان های همجوار شناسایی  و با شیوه و شگرد های پلیسی آنان را با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
 سرهنگ گل محمدی خاطر نشان می کرد: از سارقان 2دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 
بازگرداندن246 میلیون ریال به حساب مالباختگان در بافق 
 فرمانده انتظامی بافق گفت: پلیس فتای شهرستان بافق246 میلیون ریال وجه کلاهبرداری شده از 4 نفر را به حساب آنها بازگرداند. 
سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" اظهار داشت: پلیس فتای شهرستان با اطلاع از کلاهبرداری مبلغ246 میلیون ریال از حساب چهار نفر از شهروندان، اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری کلاهبرداران را در دستور کار قرار دادند.
سرهنگ طولابی افزود: با بررسی ها و اقدامات لازم مشخص شد که مالباختگان از طریق وب سایت های جعلی و خرید اجناس در بستر اینترنت مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند .
فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی کاراگاهان پلیس فتا و اقدامات فنی در این خصوص، ضمن هماهنگی با مقام قضائی، مأموران پلیس فتا موفق شد متهمان را شناسایی و مبلغ کلاهبرداری شده به مبلغ 246 میلیون ریال را کشف و به حساب مالباختگان بازگردانند.
فرمانده انتظامی بافق به شهروندان هشدار داد و خاطرنشان کرد: شهروندان باید تنها از فروشگاه هایی که نماد اعتماد الکترونیک دارند خرید نمایند تا اینگونه گرفتار کلاهبردارانی که درکمین نشسته اند نشوند.

سید محمد جواد عرفانفر

دستگیری سارقان وکشف 48 فقره سرقت منزل دریزد ، سرهنگ کارآگاه "حمیدرضا زارع " مسئول پلیس آگاهی استان یزد

 

 
https://www.asianews.ir/u/anu
اخبار مرتبط
یزد - معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گفت: آموزش و آگاهسازی صحیح یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از بروز جرم در فضای مجازی است
یزد - فرمانده انتظامی شهرستان تفت از شناسایی و دستگیری باند 6 نفره سارقان حرفه ای اماکن خصوصی، و منازل شخصی با اعتراف به 22 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید