صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲ تیر ۱۴۰۲ / ۲۲:۵۳
کد خبر: 15291
گزارشگر: 306
۴۰۳
۰
۰
۱
فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد

ناکامی قاچاقچیان حشیش در "ابرکوه"

ناکامی قاچاقچیان حشیش در "ابرکوه"
یزد - فرمانده انتظامی استان از کشف 79 کیلو حشیش در عملیات ماموران پلیس شهرستان "ابرکوه" خبر داد
آسیانیوز / یزد ؛ سردار "عباسعلی بهدانی فرد"  درباره این خبر اظهارداشت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس شهرستان ابرکوه با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله افیونی از طریق محورهای مواصلاتی به دیگر استان ها را دارند.
وی افزود: ماموران با رصد دقیق اطلاعاتی، خودروی "نیسان وانت" حامل موادمخدر را در محور خروجی ابرکوه شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف و در بازرسی انجام شده 79 کیلوگرم حشیش را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این عملیات 2 قاچاقچی که قصد انتقال این محموله از شرق کشور به "تهران" را داشتند دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند.
تاکید بر ارتقای سواد رسانه ای در حوزه فضای مجازی 
 معاون دادستان یزد در امور فضای مجازی گفت: امروزه فضای مجازی برای جوانان و نوجونان الگوپذیر است پس باید در بارگذاری محتوا و مطلب در این فضا دقت شود. 
"نعیمی نژاد" در دیدار معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد ضمن عرض تبریک و خوش آمدگویی به سرهنگ "نعیم یاوری" اظهار کرد: اصل کار معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا موضوعات فرهنگی جامعه است که شناخت کافی از این فضا باعث بهبود در روند انجام کار خواهد شد.
معاون دادستان یزد در امور فضای مجازی گفت: امروزه فضای مجازی برای جوانان و نوجوانان الگوپذیر است پس باید در بارگذاری محتوا و مطلب در این فضا دقت شود.
دکتر نعیمی نژاد ضمن تاکید بر ارتقای سواد رسانه ای در حوزه فضای مجازی خاطرنشان کرد: آماده برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه فضای مجازی هستیم.
همچنین در این دیدار سرهنگ "مجید نعیم یاوری" معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد گفت: بیشتر آسیب های حوزه فضای مجازی به خاطر ناآگاهی و شناخت نداشتن از این فضا رخ می دهد که برگزاری کلاس های آموزشی در کاهش جرایم فضای مجازی، بسیار مهم و تاثیرگذار است.
کشف 38 تریاک با کار مشترک اطلاعاتی 
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از کشف 38 کیلوگرم تریاک با کار مشترک اطلاعاتی مشترک پلیس مبارزه موادمخدر "یزد" و "اصفهان" خبر داد. 
سرهنگ "حسین اسمعیلی" درباره این خبر اظهار داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان "اصفهان" مبنی بر جا به جایی موادافیونی توسط قاچاقچیان، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با رصد دقیق اطلاعاتی قاچاقچی را شناسایی و او را در شهر یزد دستگیر و 38 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان خاطرنشان کرد: قاچاقچی به دادسرا معرفی شد.
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان "خاتم" 
  سرپرست انتظامی شهرستان خاتم از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "محمود ایزدپناه" در راستای مطالبات مردمی و برخورد با مخلان نظم و امنیت، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان خاتم به اجرا در آمد.
وی ادامه داد: در اجرای این طرح ماموران پلیس، یک توزیع کننده موادمخدر را دستگیر و 2 کیلوگرم موادمخدر از نوع "حشیش" را کشف کردند.
سرهنگ "محمود ایزدپناه" در پایان ضمن اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: پلیس همواره به صورت شبانه روزی آمادگی پاسخگویی به مطالبات شهروندان را داشته و آن ها می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 با ما در میان بگذارند.
اعتراف سارق به 25 فقره سرقت سیم و کابل 
  فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری سارق سیم و کابل برق با 25 فقره سرقت در عملیات ماموران پلیس آگاهی خبر داد . 
سردار "عباسعلی بهدانی فرد"  درباره این خبر گفت:‌ در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر یزد، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و فنی مخفیگاه یکی از سارقان حرفه ای را شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به 25 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف و پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

ناکامی قاچاقچیان حشیش در "ابرکوه"  ،  سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/as8
اخبار مرتبط
یزد - معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گفت: هرگاه کار فرهنگی بهتر انجام شود در پیشگیری از وقوع جرم نیز موفق تر خواهیم بود
یزد - مسئول پلیس آگاهی استان از دستگیری 27 سارق و کشف 48فقره سرقت در یزد خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید