صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۵
کد خبر: 15307
گزارشگر: 213
۴۷۱
۰
۰
۱
هشدار هواشناسی

خطر سیل شدید در مسیل‌های استان تهران از عصر امروز

خطر سیل شدید در مسیل‌های استان تهران از عصر امروز
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در استان تهران خبر داد و نسبت به عبور و مرور در مسیرهای سیلابی هشدار داد.
به گزارش آسیانیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در استان هشدار داد و گفت: شهروندان از اتراق کنار مسیل‌ها و رودخانه‌های استان خوداری کنند.

حامد یزدی‌مهر در جمع خبرنگاران از صدور هشدار نارنجی هواشناسی از اواخر وقت امروز شنبه سوم تیرماه تا روز یکشنبه چهارم تیرماه خبر داد.

وی با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی در مدت زمان مذکور وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید مورد انتظار است، اظهار کرد: بر این اساس احتمال وقوع رعدوبرق و بارش تگرگ در ارتفاعات وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت اجتناب از صعود به ارتفاعات، عدم توقف در حاشیه ساختمان‌های نیمه تمام و درختان فرسوده و تابلوهای تبلیغاتی تاکید کرد و افزود: از مردم می‌خواهیم توصیه‌ها و هشدارهای صادر شده مدیریت بحران در مرحله پیشگیری را جدی بگیرند تا بتوانیم آمادگی لازم جهت مقابله با حوادث طبیعی را داشته باشیم.

یزدی‌مهر بر ضرورت آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های امدادرسان تاکید کرد و گفت: دستورات لازم در این خصوص به مجموعه‌های مربوطه ابلاغ شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران تاکید کرد: مردم استان اکیدا در حاشیه رودها و مسیل‌ها توقف و اتراق نکنند همچنین به علت احتمال سقوط سنگ از محورهای کوهستانی، توصیه می‌شود از سفرهای برون شهری خودداری و نسبت به سفرهای درون شهری احتیاط لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه احتمال وقوع رعد و برق و صاعقه در ارتفاعات استان تهران پیش‌بینی شده، خاطرنشان کرد: توصیه اکید مدیریت بحران به همه دامداران عزیز این است که در مدت مذکور از چرای دام‌ها در مناطق مرتفع به طور جدی پرهیز کنند.(تسنیم)
https://www.asianews.ir/u/aso
اخبار مرتبط
اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به تشدید ناپایداری جوی و رشد ابرهای همرفتی،به احتمال آبگرفتگی و جاری شدن روان‌آب و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها هشدار داد.
سازمان هواشناسی با توجه به خطر وقوع سیل به احتمال غرق شدن شناگران بر اثر وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج در شمال کشور و احتمال وقوع سیل در ۷ استان هشدار داد.
مدیر کل اداره هواشناسی استان تهران از تجربه دمای بیش از حد نرمال طی دو ماه آینده و وضعیت بارندگی‌های نرمال خبر داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید