صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۵
کد خبر: 15324
گزارشگر: 306
۲۹۲
۰
۰
۳

برخورد جدی با واحدهای مشاور املاک غیر مجاز در یزد

برخورد جدی با واحدهای مشاور املاک غیر مجاز در یزد
یزد - نشست بررسی و ساماندهی مراکز مشاور املاک با حضور فرماندار یزد و مشاور وزیر و رئیس اداره مسکن و شهرسازی یزد در سالن فرمانداری یزد برگزار شد
آسیانیوز / یزد ؛ «سید محمدرضا مدرسی» فرماندار یزد در این نشست با اشاره به ساماندهی مراکز مشاوره املاک در استان اظهار داشت: با توجه به دغدغه هایی که همه شهروندان در حوزه اجاره بها و قیمت مسکن داشتند با جمع بندی مسائل و مشکلاتی که اتخاذ شد، با حضور مقامات کشوری از وزارت راه و شهرسازی و تعزیرات حکومتی جلسه‌ای در فرمانداری یزد تشکیل شد.
 
وی افزود: موضوعات و راهکارهایی اعم از نظارت شهرداری، سازمان امور مالیاتی، اداره اماکن، اتحادیه صنفی اماکن، حضور بازرسان و اصناف و همچنین وزارت راه و شهرسازی تجربیاتی که داشتند منتقل شد.
 
مدرسی ادامه داد: همه واحدهای صنفی که در حوزه املاک فعالیت دارند و غیرمجاز هستند شناسایی و اگر متخلف باشند با آنها برخورد جدی می شود.
 
فرماندار یزد گفت: سکوهایی که در آن مکانیزم عرضه و تقاضای اجاره مسکن و اماکن وجود دارد باید شناسایی شوند تا هم واقعیت داشته باشند و هم وجود خارجی داشته باشند، کسانی که عرضه می کنند و قیمت گذاری می کنند مورد بررسی قرار می‌گیرند تا فضای کاذب و غیر واقعی بارگذاری نشود.
 
وی در ادامه با اشاره به سامانه‌ای برای شناسایی هویت اماکن گفت: در یک سامانه باید ابتدا هویت اماکن بر اساس واقعیت ها بررسی شود تا مردم بتوانند با مراجعه به آن از ایجاد حباب قیمت جلوگیری شود.
 
فرماندار یزد با اشاره به گشت های بازرسی در استان افزود: انشاالله با ظرفیت هایی که وجود دارد گشت های بازرسی را برنامه‌ریزی می‌کنیم تا بنگاه ها و مراکز عظیم اجاره‌بها شناسایی و مورد بررسی قرار گیرند و شاهد باشیم با توجه به تجربیاتی که در شهرهای دیگر صورت گرفته افزایش اجاره بها در یزد رویت نشود و این موضوع کنترل شود.

سید محمد جواد عرفانفر

 

برخورد جدی با واحدهای مشاور املاک غیر مجاز در یزد ، سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد

https://www.asianews.ir/u/at5
اخبار مرتبط
یزد - فرماندار یزد در جلسه معارفه محمدهادی شاهدی بخشدار اکرم آباد، و سرهنگ زارع فرمانده ناحیه مقاومت شهید منتظرقائم ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک جشن های دهه کرامت و مناسبت های پیش رو خردادماه اظهارداشت: بعد از انتزاع بخش زارچ و ارتقا به شهرستان، تصمیم بر این بود که بخش مرکزی یزد به دو بخش مستقل اکرم آباد و بخش مرکزی تقسیم شود که امروز آقای شاهدی سکان مدیریت بخشداری اکرم آباد را رسما عهده دار شدند
آمارهای گمرکی فروردین ایران امسال نشان می‌دهد که صادرات غیرنفتی کشور با افتی ۱۳% نسبت به پارسال به ۳ میلیارد و ۶۴۵ میلیون دلار رسیده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید