صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۸
کد خبر: 15342
گزارشگر: 213
۵۱۸
۰
۰
۱
ثبت نام خودرو

دومین مرحله فروش یکپارچه و آخرین وضعیت مادران برنده+موعد تحویل و مهلت واریز وجه

دومین مرحله فروش یکپارچه و آخرین وضعیت مادران برنده+موعد تحویل و مهلت واریز وجه
برای شرکت کنندگان در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو، بخش اول با موعد تحویل دی ماه، از فردا (سه‌شنبه ۶ تیرماه) امکان واریز وجه فراهم خواهد شد تا مبلغ علی‌الحساب را واریز کنند.
به گزارش آسیانیوز، برای مادران شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بخش اول با موعد تحویل دی ماه که منتخب سه محصول ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک هستند، از فردا (سه‌شنبه ۶ تیرماه) امکان واریز وجه فراهم خواهد شد تا مبلغ علی‌الحساب را واریز کنند.

 پیرو اعلام نوبت‌بندی نتایج دومین مرحله فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه، متقاضیان حائز شرایطی که در طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش اول اولویت زمستان ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک تایید و به گروه خودروسازی سایپا معرفی شده‌اند و توسط این گروه صنعتی امروز (دوشنبه ۵ تیر ماه)، پیامک برایشان ارسال شده است، می‌توانند از فردا (سه‌شنبه ۶ تیر ماه) برای واریز وجه علی‌الحساب خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

به گزارش ایسنا،اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

موعد تحویل خودروها هفته چهارم دی ماه ۱۴۰۲، قیمت خودرو مطابق روز تحویل خواهد بود؛ مبلغ پیش‌پرداخت نیز مطابق بخشنامه و به شرح زیر است:

مهلت واریز وجه مادران برنده ۳ محصول سایپا در دومین مرحله فروش یکپارچه اعلام شد./
https://www.asianews.ir/u/atm
اخبار مرتبط
شرکت ایران خودرو فهرست جدید قیمت محصولات خود ویژه تیرماه ۱۴۰۲ را اعلام و قیمت دناپلاس را نیز اصلاح کرد.
اطلاعیه پیش فروش ایران خودرو برای مادران در تابستان ۱۴۰۲ منتشر شد و مراحل ثبت نام محصولات ایران خودرو با موعد تحویل مهر و شهریور آغاز شده است.
برای متقاضیان عادی و مادرانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ را برای چهار محصول کسب کرده‌اند، از امروز (پنجشنبه ۱ تیرماه) امکان واریز وجه فراهم شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید