صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۷
کد خبر: 15411
گزارشگر: 306
۵۳۲
۰
۰
۱
فرمانده انتظامی استان یزد

کشف تریاک در یک عملیات مشترک

کشف تریاک در یک عملیات مشترک
یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات ماموران یگان تکاوری یزد و انتظامی "مهریز" 106 کیلوگرم تریاک کشف شد
آسیانیوز / یزد ؛ سردار "عباسعلی بهدانی فرد" با اعلام این خبر اظهارداشت: در پی کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد مشخص شد قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله افیونی از طریق محورهای مواصلاتی این استان را دارند.
وی تصریح کرد: ماموران یگان تکاوری و عوامل انتظامی شهرستان "مهریز" با تشکیل تیمی عملیاتی، خودروی پژو حامل محموله افیونی را در جاده "مهریز" شناسایی و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو 106 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و 2 قاچاقچی که قصد انتقال این محموله از شرق کشور به تهران را داشتند دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.#
 
 
اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان "بهاباد" 
 فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد. 
سرگرد "حبیب عباسی" گفت: در راستای مطالبات مردمی و برخورد با مخلان نظم و امنیت، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان بهاباد به اجرا در آمد.
وی ادامه داد: در اجرای این طرح ماموران 11 خرده فروش موادمخدر را دستگیر و از متهمان 550گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.
سرگرد"حبیب عباسی " در پایان ضمن اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: پلیس همواره به صورت شبانه روزی آمادگی پاسخگویی به مطالبات شهروندان را داشته و آن ها می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 با ما در میان بگذارند.
 
 
 
دستگیری5 خرده فروش حرفه ای در شهرستان خاتم 
  سرپرست انتظامی شهرستان خاتم از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "محمود ایزدپناه" گفت: ماموران پلیس شهرستان خاتم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را اجرا کردند.
وی افزود: ماموران در این طرح 500 گرم تریاک کشف و 5 نفر از خرده فروشان حرفه ای موادمخدر و دارای چندین فقره سابقه کیفری را دستگیر کردند.
سرپرست انتظامی شهرستان خاتم خاطرنشان کرد: برخورد جدی و قانونی با خرده فروشان موادمخدر و کسانی که بخواهند امنیت و آرامش خانواده ها را به خصوص جوانان و نوجوانان را از این طریق بر هم بزنند، همچنان از اولویت های انتظامی شهرستان است.
ایزدپناه گفت: شهروندان فهیم و ولایت مدار شهرستان هرگونه اخبار و اطلاعاتی را در خصوص خرید، فروش، تهیه، توزیع، حمل و نگهداری موادمخدر را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در اختیار ماموران قرار دهند.
 
 
کشف 21 کیلو تریاک در عملیات یگان تکاوری 
  معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان یزد از عملیات ماموران یگان تکاوری 119 و کشف 21 کیلوگرم تریاک خبر داد. 
سرهنگ "سیدمحمدطاهر موسوی" خاطرنشان کرد: ماموران "یگان تکاوری 119" استان یزد هنگام گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی استان، متوجه تردد مشکوک یکدستگاه خودرو پژو شدند.
وی افزود: ماموران پلیس ضمن تحت نظر قراردادن مسیر حرکت خودرو در یک فرصت مناسب دستور ایست را صادر کرده و خودرو را متوقف کردند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری یکی از سوداگران مرگ، افزود: در بازرسی از خودروی، 21 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.
موسوی در پایان تصریح کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل انتظامی شد.
 
تحویل اموال مسروقه به مالباختگان در بافق 
  فرمانده انتظامی بافق از شناسایی و دستگیری 5 سارق توسط مأموران پلیس آگاهی و کلانتری 11 شهدای بافق خبر داد. 
سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" گفت: مأموران پلیس آگاهی و کلانتری بافق با اطلاع از چندین مورد سرقت در سطح شهر با اقدامات فنی و پلیسی 5 سارق را شناسایی کردند.
سرهنگ طولابی نژاد افزود: مأموران پلیس ضمن هماهنگی با مقام قضائی، سارقان را طی عملیات های مختلف دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند و با اعترافات آنها اموال مسروقه شامل آلومینیوم ، موتورسیکلت، دینام ، تعدادی احشام و اموال منزل کشف شد.
فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: با تشکیل پرونده، اموال مکشوفه طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل و متهمان روانه دادسرا شدند.
سارق حرفه‌ای در "اردکان" دستگیر شد 
  فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و اعتراف به 25 فقره سرقت خبر داد. 
سرهنگ "اکبر شفیعی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت، بررسی موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان اردکان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران یگان امداد اردکان با انجام اقدامات فنی و تخصصی و بررسی سوابق افراد سابقه دار، یک سارق موتورسیکلت را در شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان ضمن اشاره به سوابق کیفری متعدد متهم و تحت تعقیب بودن وی، تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بررسی‌های تخصصی پلیس به 25 فقره سرقت اعتراف و با حکم مقام قضایی روانه زندان شد.
شفیعی در پایان گفت: از همشهریان خواستاریم با رعایت نکات پیشگیرانه از اموال خود نگهداری و یاری رسان پلیس در برقراری نظم و امنیت باشند.
 
 
ماینرهای قاچاق کشف شد 
  ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی یزد 11 دستگاه‌ ماینر قاچاق را کشف کردند. 
در پی دریافت خبری مبنی بر استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال در شهرستان "یزد" بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.
ماموران پلیس با اقدامات فنی و پلیسی، موفق به شناسایی محل استفاده از ماینرهای غیرمجاز شدند و ضمن هماهنگی و اخذ مجوز قضائی در یک عملیات به بازرسی از محل موردنظر پرداختند.
ماموران در بازرسی انجام شده 11 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

کشف تریاک در یک عملیات مشترک ، سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/avh
اخبار مرتبط
یزد - فرمانده انتظامی استان از کشف 79 کیلو حشیش در عملیات ماموران پلیس شهرستان "ابرکوه" خبر داد
یزد - معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گفت: هرگاه کار فرهنگی بهتر انجام شود در پیشگیری از وقوع جرم نیز موفق تر خواهیم بود
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید