صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۰
کد خبر: 15431
گزارشگر: 213
۵۰۷۴
۱
۰
۲
ثبت نام خودرو آغاز می شود

ثبت نام مرحله سوم فروش سامانه یکپارچه خودرو/جزئیات و اولویت ها

ثبت نام مرحله سوم فروش سامانه یکپارچه خودرو/جزئیات و اولویت ها
زمان ثبت نام مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو تعیین شد.
به گزارش آسیانیوز، پس از پایان مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو، حالا متقاضیانی که از دریافت محصول در این طرح جا ماندند، منتظر آغاز مرحله سوم هستند. اما این طرح چه زمانی آغاز می‌شود؟

طبق آخرین اخبار واصله احتمالاً مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو در شهریور ماه آغاز شود. البته هنوز این زمان نهایی نیست و احتمال تغییر آن وجود دارد.

از سوی دیگر، احتمالاً گستردگی فروش در این مرحله شبیه به مراحل اول و دوم نباشد و متقاضیانی که در مرحله دوم در سامانه یکپارچه خودرو ثبت‌نام کردند و محصولی به آن‌ها اختصاص نیافت در اولویت قرار گیرند.

فرآیند مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو
 مدیر این سامانه درباره فروش دوره سوم طرح یکپارچه خودرو توضیحاتی ارائه کرد.


به گزارش همشهری آنلاین، مهدی تقدسی در زمینه فروش دور سوم سامانه یکپارچه خودرو گفت: طرح فروش یکپارچه خودرو ختم به این دو مرحله نخواهد شد، اما اینکه فرآیند مرحله سوم دقیقا چه زمانی باشد، هنوز مشخص نیست. قطعاٌ با پایان مرحله دوم، برای مرحله سوم و اجرای آن برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.

به گفته وی احتمالاً مرحله سوم تخصیص فروش خودرو شهریور ماه انجام شود.

مدیر این سامانه افزود: البته خودروهای عرضه‌شده در این مرحله به سه درصد متقاضیان جامانده از مرحله دوم اختصاص دارند. به این گروه از متقاضیان در مرحله دوم سامانه جامع عرضه خودرو هیچ‌گونه خودرویی اختصاص داده نشده بود.

تقدسی بیان کرد: متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده باید توجه داشته باشند که همچون دو طرح دیگر (عادی و طرح حمایت از قانون جوانی جمعیت ویژه مادران) باید برای تعریف حساب وکالتی به نام سازمان حمایت و مسدود کردن وجه ۱۰۰ میلیون تومان اقدام کنند.

قیمت خودرو در سامانه
طبق اظهارات مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو میزان عرضه در مرحله سوم محدود خواهد بود و بعید است ثبت‌نام برای تمام شهروندان و متقاضیان انجام پذیرد.

از سوی دیگر، قیمت خودرو در این سامانه همچون روال قبل طبق مصوبات شورای رقابت خواهد بود. با این حال همچنان درباره قیمت نهایی خودروهای مونتاژی ابهام وجود دارد و هنوز مونتاژکاران حاضر به پذیرش و پیروزی از قیمت‌های اعلامی نشده‌اند./
https://www.asianews.ir/u/aw0
اخبار مرتبط
مهلت تکمیل ثبت نام پیش فروش سایپا که مربوط به عرضه خودروهای ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک است تمدید شد.
برای شرکت کنندگان در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو، بخش اول با موعد تحویل دی ماه، از فردا (سه‌شنبه ۶ تیرماه) امکان واریز وجه فراهم خواهد شد تا مبلغ علی‌الحساب را واریز کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
اس اف
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
0
0
0

سلام یعنی متقاضی جدید که صد تومن بلوکه کنه نمی تونه ثبت نام کنه فقط سه درصد از متقاضیان قبل؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید