صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۰
کد خبر: 15491
گزارشگر: 306
۴۵۲
۰
۰
۱
معاون استاندار یزد

دشمن در فضای مجازی، مبانی دینی را هدف قرار داده است

دشمن در فضای مجازی، مبانی دینی را هدف قرار داده است
یزد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، ایجاد ضعف در مبانی دینی و اعتقادی را هدف دشمن برشمرد و گفت: دشمن این هدف را از طریق فضای مجازی دنبال می‌کند و بهترین و نخبه‌ترین فرزندان ما را هدف قرار داده است
آسیانیوز / یزد ؛ «علی اکبر عزیزی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در  همایش ملی «سبک زندگی دینی در فضای مجازی به روایتگری زن مسلمان» به میزبانی حوزه علمیه خواهران استان یزد، با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند اگر رهبر نبودم مدیریت فضای مجازی را برعهده می‌گرفتم نشان از مسئولیت سنگین همه ما در این عرصه دارد.
 
وی افزود: امروز با فضای مجازی مرزها کنار رفته و در کسری از ثانیه اتفاقات از یک جای دنیا به جای دیگر مخابره می‌شود اما مطلب مهمی که در این رابطه وجود دارد، این است که علم فضای مجازی در اختیار کسانی است که عمده آنان دشمنان دین و نظام ما هستند و شبکه‌های اجتماعی با همه قدرت و قابلیت در چنته حاکمیت کسانی است که دشمن قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی هستند.
 
عزیزی با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص جنگ نرم دشمن اظهار کرد: معظم له در خصوص تهاجم فرهنگی از سال ۱۳۷۱ یعنی قبل از به وجود آمدن شبکه‌های اجتماعی بارها و بارها در این زمینه هشدار دادند و این نشان از جلوتر بودن ایشان نسبت به اتفاقات و تحولات جهان است.
 
معاون استاندار یزد با اشاره به فتنه‌های متعدد در طول دوران انقلاب فتنه ۱۴۰۱ را متفاوت‌ترین فتنه برشمرد و گفت: این فتنه بالغ بر ۹۰ درصد بر پایه فضای مجازی طراحی شده بود و دشمن در طول دو سال کرونا از این فضا به نفع خویش استفاده کرده و جوانان ما را فریب داد.
 
عزیزی؛ فضای مجازی را یک فضای افسار گسیخته دانست و بیان کرد: متأسفانه امروز این فضا در اختیار همگان قرار گرفته در حالی که باید مدیریت شود و این مدلی است که کشورهای دیگر نظیر چین، روسیه و... نیز اجرایی کرده و برای محافظت از جامعه خود در برابر آسیب‌های این فضا اقدام به فیلترینگ شدید کردند و این در حالی است که وقتی ما چنین اقدامی را انجام می‌دهیم صدای دشمنان ما بلند می‌شود چرا که با شگرد جنگ ترکیبی به سراغ جوانان ما آمده و فیلترینگ سد دفاعی در برابر این جنگ است.
 
معاون استاندار یزد، ایجاد ضعف در مبانی دینی و اعتقادی را هدف دشمن برشمرد و گفت: دشمن این هدف را از طریق فضای مجازی دنبال می‌کند و بهترین و نخبه‌ترین فرزندان ما را هدف قرار داده است بنابراین  اگر ما این فضا را در دست نگیریم حتماً در این حوزه ضربه می‌خوریم و دشمنان دین مردم و نسل جوان ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

دشمن در فضای مجازی، مبانی دینی را هدف قرار داده است ، علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

ایکنا یزد
https://www.asianews.ir/u/axl
اخبار مرتبط
یزد - مدیر حوزه علمیه خواهران استان گفت : فعالیت در فضای مجازی الزاماتی دارد که می تواند در این فضای گسترده «عقلانی» باشد که باید آموزش های لازم را ببینیم تا حضور مؤثر بیابیم
یزد - مدیر حوزه علمیه خواهران استان از برگزاری اختتامیه سومین همایش ملی «سبک زندگی دینی در فضای مجازی به روایت گری زن مسلمان » در13 تیرماه 1402 همراه با تقدیر از برگزیدگان کشوری فراخوان و فعالان فضای مجازی حوزه علمیه خواهران استان خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید