صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۶
کد خبر: 15601
گزارشگر: 306
۳۳۵
۰
۰
۳

بزرگترین سالن شمشیربازی کشور دراردکان به روز شد

بزرگترین سالن شمشیربازی کشور دراردکان به روز شد
یزد - در راستای تعهد به مسئولیت های اجتماعی و هم چنین توجه و اهمیت به مقوله ورزش و سلامتی، شرکت ذوب فولاد اردکان ، در ساخت بزرگترین سالن شمشیربازی کشور در ورزشگاه آزادی اردکان با امکانات، تجهیزات و استانداردهای مشارکت کرد

آسیانیوز / یزد ؛ شرکت ذوب فولاد اردکان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی حمایت های مالی قابل توجهی را برای ساخت این سالن شمشیربازی انجام داده و در ادامه نیز به جهت تکمیل این سالن شمشیربازی و ایجاد امکانات جانبی برای آن تا حد امکان حمایت های خود را انجام خواهد داد.

این سالن در زمینی به مساحت 576 متر مربع احداث خواهد شد که شامل 2 پیست استاندارد شمشیربازی برای تمرین و 6 پیست استاندارد دیگر برای مسابقه خواهد بود.

 فاز دوم این مجموعه پس از تکمیل فاز نخست شروع خواهد شد و شامل بخش های اداری، بدنسازی و خوابگاه می باشد و به ارائه خدمات جهت علاقه مندان به شمشیر بازی خواهد پرداخت.

 با توجه به عدم امکانات کافی و نبودن بودجه لازم، قسمت هایی از ورزشگاه آزادی شهرستان اردکان نیمه ساز و هنوز به بهره برداری نرسیده بود.

 در  بازدید حضوری مدیر کارخانه شرکت ذوب فولاد اردکان و هیئت همراه، حمیدرضا خاقانی  ضمن مشاهده قسمت های مختلف ورزشگاه و در جریان قرار گرفتن از وضعیت موجود، نوید ساخت یک سالن شمشیربازی با امکانات کامل و استانداردهای لازم را برای شهرستان اردکان دادند.

  با برگزاری دور برگشت لیگ برتر شمشیربازی کشور، سالن شمشیربازی ورزشگاه آزادی اردکان رسماً به بهره برداری رسید.

دور برگشت رقابت های لیگ برتر شمشیربازی کشور در بخش آقایان طی روزهای 17 الی 20 تیر در سالن شمشیربازی مجموعه ورزشی آزادی اردکان برگزار شد.

این مسابقات در سه اسلحه  سابر ، فلوره و اپه برگزار شد و در پایان تیم های برتر هر بخش معرفی گردیدند.

اختتامیه این مسابقات  با حضور  سید محمد احرامیان رئیس هیأت مدیره فولاد یزد،  ناظمیان،  سید بردیا احرامیان مدیرعامل شرکت ذوب فولاد اردکان، حمیدرضا خاقانی مدیر کارخانه ذوب فولاد اردکان، علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی ایران، زهیر حاجی حسینی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و جمعی از مسئولان شهرستان اردکان در سالن شمشیربازی ورزشگاه آزادی اردکان برگزار شد.

شرکت ذوب فولاد اردکان جایگاه خاصی برای ورزش قائل است و با اذعان به اهمیت و نقش ورزش در ارتقاء راندمان کاری و افزایش شادابی و نشاط در بین کارکنان، به طور جدی به این موضوع پرداخته است که البته حاصل این توجه را می توان در موفقیت های این شرکت در عرصه خدمت رسانی بویژه طی سه سال اخیر شاهد بود.

 ورزشگاه آزادی اردکان از سال ۱۳۷۲ تاسیس شد و دارای سالن های اختصاصی تنیس روی میز، کشتی، زمین فوتبال ساحلی، چمن طبیعی، زمین تنیس خاکی و سایت تیراندازی با کمان می باشد، شهرستان اردکان دارای ۳۸ هیئت ورزشی است و در میان رشته های متعدد می توان به کشتی، تنیس روی میز، فوتبال، و شنا اشاره کرد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

بزرگترین سالن شمشیربازی کشور دراردکان به روز شد

https://www.asianews.ir/u/b0k
اخبار مرتبط
یزد - فرماندار اردکان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به حوزه آموزش و پرورش گفت: این ارگان از جایگاه ویژه و پراهمیتی برای مردم و مسئولان برخوردار است بدین منظور نیاز به همکاری همگان در رفع مشکلات آن می باشد
یزد - فرماندار اردکان با تاکید بر فرموده های مقام معظم رهبری ، شاه کلید حل مشکلات را امید و ایمان دانست و گفت: افرادی که طالب رشد جامعه هستند و از اوضاع اقتصادی ناراضی ، به این راهکار توجه نمایند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید