صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۷
کد خبر: 15660
گزارشگر: 213
۳۶۱
۰
۰
۳
توصیه به ممنوع شدن تردد در کلان شهر

هوای مشهد مرگبار شد

هوای مشهد مرگبار شد
شاخص کنونی کیفیت هوای مشهد و حجم بالای ریزگردها با عدد ۲۳۶ از نشان دارد که در چنین شرایطی مردم تا حد امکان تردد خود را در شهر به صفر برسانند.

به گزارش آسیانیوز، افزایش حجم ریزگردها در هوای کلانشهر مشهد موجب شد کیفیت هوای این کلانشهر از مرز اضطرار عبور کرده و وارد شرایط خطرناک شود.

شاخص کنونی کیفیت هوای مشهد با عدد ۲۳۶ از وضعیت اضطرار نشان دارد که در چنین شرایطی توصیه می‌شود مردم تا حد امکان تردد خود را در شهر به صفر برسانند و بیماران قلبی، تنفسی و زنان و کودکان از هرگونه تردد در سطح شهر خودداری کنند.

به گزارش ایسنا علت بروز پدیده گرد و غبار در هوای استان و مشهد فعال شدن کانون‌های داخلی استان و کانون خارجی قره قوم در ترکمنستان و وزش باد است./


https://www.asianews.ir/u/b25
اخبار مرتبط
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در استان تهران خبر داد و نسبت به عبور و مرور در مسیرهای سیلابی هشدار داد.
اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به تشدید ناپایداری جوی و رشد ابرهای همرفتی،به احتمال آبگرفتگی و جاری شدن روان‌آب و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها هشدار داد.
سازمان هواشناسی با توجه به خطر وقوع سیل به احتمال غرق شدن شناگران بر اثر وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج در شمال کشور و احتمال وقوع سیل در ۷ استان هشدار داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید