صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۴ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۵
کد خبر: 15773
گزارشگر: 213
۲۷۹
۰
۰
۱
موسسه سخن گستر خبر داد

انتشار روزنامه صبح اقتصاد و ایران‌نیوز متوقف شد

انتشار روزنامه صبح اقتصاد و ایران‌نیوز متوقف شد
موسسه سخن گستر در نامه‌ای خطاب به هیات نظارت بر مطبوعات، توقف انتشار دو روزنامه صبح اقتصاد و ایران نیوز را اعلام کرد.

به گزارش آسیانیوز، موسسه سخن گستر در نامه‌ای خطاب به هیات نظارت بر مطبوعات ضمن اعلام توقف انتشار دو روزنامه صبح اقتصاد و ایران نیوز به طور موقت، از ۲۰ میلیارد ریال زیان سال‌های قبل خود خبر داد.

بر اساس این خبر، این موسسه که از سال ۱۳۸۳ با صاحب امتیازی حمیدرضا نقاشیان راه‌اندازی شد، در نامه مزبور از هیات نظارت بر مطبوعات خواسته که شش ماه فرصت تنفس برای انتشار دو روزنامه خود بدهند.

شرایط نامناسب درآمدی، افزایش سرسام‌آور قیمت کاغذ و مشکلات چاپ به دلیل تعطیلی برخی چاپخانه‌ها از دلایل توقف انتشار صبح اقتصاد شده است.

---------------

بیشتر بخوانید

خبرنگاران پس از ۲۰ سال سابقه خبری بازنشسته می شوند/طبق آیین نامه مشاغل سخت و زیان آور و احیای سوابق قبلی

--------------------------------

پیش از این نیز در سال ۱۳۹۳ موسسه سخن گستر انتشار روزنامه‌های خود را متوقف کرده بود و پس از تعدیل نیرو از ۱۲۰ روزنامه‌نگار و افراد مرتبط با انتشار این روزنامه‌ها به ۲۰ نیرو، مجددا انتشار آن را از سر گرفت.

اکنون به نظر می‌رسد تعطیلی این روزنامه‌ها بار دیگر سبب بیکاری دست‌کم ۲۰ روزنامه‌نگار خواهد شد که مشکلات مالی تنها یکی از پیامدهای این تعطیلی برای فعالان رسانه‌ای این موسسه خواهد بود./

https://www.asianews.ir/u/b56
اخبار مرتبط
سفیر بنگلادش به مناسبت روز استقلال این کشور گفت: نشانه‌های مثبتی وجود دارد که بخش خصوصی هر دو کشور برای بهره‌برداری از پتانسیل عظیم در زمینه‌های تجارت و سرمایه‌گذاری به میدان می‌آیند.
در حالی که وزارت ارشاد توهین به خبرنگار از سوی نایب رئیس شورای شهر تبریز را محکوم کرد، رئیس شورای شهر تبریز، واکنش عجیبی به این اقدام نشان داد!
کارسناسان در همایشی به بهانه «هشتادمین سالگرد مهاجرت لهستانی ها به ایران» تاکید کردند که ورود مهاجران لهستانی بزرگترین مواجهه ایرانیان با غرب بود و روابط دو ملت ایران و لهستان صرفنظر از اینکه چه حکومت هایی بر سر کار بوده اند، دوستانه بوده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید