صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۵ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۴
کد خبر: 15792
گزارشگر: 306
۳۷۳
۰
۰
۱

کشف 87 کیلو تریاک در بهاباد

کشف 87 کیلو تریاک در بهاباد
یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان بهاباد 87 کیلوگرم تریاک کشف کردند

آسیانیوز / یزد ؛ سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درباره این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با همکاری اطلاعاتی با فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از تردد یک دستگاه کامیون "بنز" که حامل محموله موادافیونی بود مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان بهاباد در عملیاتی ضربتی خودرو مورد نظر را در محور های مواصلاتی متوقف و در بازرسی انجام شده 87 کیلو و 500گرم "تریاک" کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان خاطر نشان کرد: در این خصوص 2 قاچاقچی که قصد انتقال این محموله از جنوب شرق کشور به استان های مرکزی را داشتند دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند.

کشف 4 کیلوگرم تریاک در "خاتم"

سرپرست انتظامی شهرستان خاتم گفت: مأموران انتظامی شهرستان "خاتم" در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پراید 4کیلو گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ"محمود ایزدپناه" در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی هرات حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه "پراید" مظنون شدند.

وی افزود: ماموران ایستگاه پس از هدایت خودرو مورد نظر به داخل ایستگاه در بازرسی دقیق از خودرو مقدار 4 کیلوگرم "تریاک" که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان خاتم در پایان اظهار داشت: که در این رابطه تعداد یک نفر متهم دستگیر و پس تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

کشف 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در بافق

جانشین انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران گشت آگاهی شهرستان 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی را در شهر کشف کردند.

سرهنگ "روح اله مرادی" گفت: مأموران پلیس آگاهی بافق در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی حین گشت زنی در شهر، 2 دستگاه موتورسیکلت بلاصاحب را مشاهده که پس از استعلام، سرقتی بودن آنها محرز و موتورسیکلت ها به اداره آگاهی انتقال داده شدند.

وی ادامه داد: با بررسی هایی بیشتر مالبختگان شناسایی و طی مراحل قانونی، هر 2 موتورسیکلت به صاحبان آنها تحویل داده شد.

جانشین انتظامی بافق خاطرنشان کرد: استفاده از تجهیزات ایمنی و بازدارنده، عاملی درجهت پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه است.

کشف 43 کیلوگرم حشیش توسط ماموران ایستگاه شهید مدنی

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "مدنی" 43 کیلوگرم "حشیش" را کشف کردند.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "مدنی" یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی‌کشنده یخچالدار که بار تجاری به همراه داشت، مشکوک شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون 43 کیلوگرم موادمخدر از نوع "حشیش" که داخل بار جاساز شده بود را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه این محموله از جنوب کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده بود تصریح کرد: قاچاقچی دستگیر شده روانه دادسرا شد.

توقیف پرایدوکشف50 بیش از کیلو تریاک در ابرکوه

  فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه از کشف 52 کیلو و300گرم موادمخدر از نوع تریاک توسط ماموران پلیس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمدحسن حسینی" در خصوص این خبراظهار داشت: در پی کسب اخبار از منابع خبری و با اقدامات فنی و تخصصی ماموران پلیس شهرستان مطلع شدند قاچاقچیان موادمخدر قصد دارند مقادیری تریاک را با یکدستگاه پراید 111 از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان انتقال دهند.

وی افزود: بلافاصله تیم های عملیاتی به محور مورد نظر اعزام و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و همچنین گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس، در نهایت سواری پراید را شناسایی و خودرو را دریکی از محورهای مواصلاتی شهرستان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: در بازرسی از این خودرو 52 کیلو و300 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و راننده دستگیر و به همراه 2 سرنشین خودرو به یگان منقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سوداگر مرگ مواد مخدر را از استان های شرقی خریداری و قصد انتقال مواد را به یکی از استان های مرکزی کشور داشت که با هوشیاری ماموران پلیس، ناکام ماند.

سرهنگ "حسینی" با بیان اینکه در این خصوص  متهم دستگیر شده به همراه پرونده قضایی روانه دادسرا شد، تأکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

حسینی در پایان با اشاره به این که مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت های پلیسی110تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ناکامی قاچاقچی در "ابرکوه"

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 106 کیلو و 400 گرم حشیش در شهرستان ابرکوه خبر داد.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در گفت و گو با خبرنگار پلیس در بیان جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابرکوه با اقدامات اطلاعاتی انجام شده توسط ماموران عملیات ویژه  پلیس مبارزه با مواد مخدراستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه تریلر کشنده مشکوک شده و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو موفق به کشف 106 کیلو و 400 گرم حشیش  شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان افزود: در این خصوص 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سردار بهدانی فرد در خاتمه با بیان اینکه محموله کشف شده از استان های جنوب شرق کشور به مقصد اصفهان بارگیری و در حال حمل بود، یادآور شد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ در دستور کار قرار دارد.

کشف 300 گرم"هروئین" از معده قاچاقچی

فرمانده انتظامی میبد از کشف 300 گرم هروئین از معده یک قاچاقچی توسط مامورانبخش"بفروئیه" خبر داد.

سرهنگ "محمد حسین نبی پور" با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش بفروئیه هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک نفر مشکوک شدند .

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی متهم با توجه به نداشتن شرایط عادی جسمی، جهت بررسی بیشتر به بیمارستان اعزام که 300گرم هروئین از معده وی خارج شد .

فرمانده انتظامی میبد با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی عزم جدی در برخورد با سوداگران مرگ داشته و برابر قانون با اینگونه افراد مقابله خواهد کرد.

دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی در ابرکوه

فرمانده انتظامی شهرستان"ابرکوه"از دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمدحسن حسینی"در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز پیام مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو پراید در شهرآباده استان فارس، بلافاصله طرح مهار ضربتی و هدفمند، کنترل خودروهای عبوری در محورهای ورودی و خروجی حوزه استحفاظی و شناسایی سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با فعال کردن کلیه واحدهای گشتی در سطح این شهرستان و انجام اقدامات اطلاعاتی، خودرو سرقتی در کمتر از 2ساعت در محورهای موصلاتی شهرستان توسط ماموران گشت کلانتری11  کشف شد، ادامه داد: سارق دستگیر و به همراه خودرو به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه افزود: سارق که فردی مجرد و18 ساله می باشد با تشکیل پرونده مقدماتی برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان تحویل داده شد.

سرهنگ حسینی، در پایان خاطرنشان کرد: سهل انگاری مالکان خودرو و عدم رعایت نکات امنیتی از عوامل زمینه ساز سرقت است و انتظار ما از شهروندان این است، که ضمن مجهز کردن وسائل نقلیه خود به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی110 به پلیس اطلاع دهند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

کشف 87 کیلو تریاک در بهاباد ، عباسعلی بهدانی فرد  فرمانده انتظامی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/b5o
اخبار مرتبط
یزد - مسئول پلیس فتا استان هشدار داد: تبلیغات فروش سوالات کنکور در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی دام کلاهبرداران سایبری است و مجرمان سایبری با این ترفند به دنبال سوءاستفاده‌های مالی از داوطلبان کنکور هستند
یزد -معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد : این دیگر چه صیغه‌ای است که برخی تصور می‌کنند چنانچه کسی دشوار و دیرفهم‌ بنویسد یا در گفتن و نوشتن، واژه‌های قُلُمْبَه‌ سُلُمْبَه به‌ کار ببرد، باسوادتر است. انگار فضیلتی شده است این دشوار‌نویسی و دشوارگویی
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید