صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۵ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۶
کد خبر: 15793
گزارشگر: 306
۲۷۱
۰
۰
۳

دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی در ابرکوه

دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی در ابرکوه
یزد - فرمانده انتظامی شهرستان"ابرکوه"از دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی دراین شهرستان خبر داد

 آسیانیوز / یزد ؛ سرهنگ "محمدحسن حسینی"در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز پیام مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو پراید در شهرآباده استان فارس، بلافاصله طرح مهار ضربتی و هدفمند، کنترل خودروهای عبوری در محورهای ورودی و خروجی حوزه استحفاظی و شناسایی سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با فعال کردن کلیه واحدهای گشتی در سطح این شهرستان و انجام اقدامات اطلاعاتی، خودرو سرقتی در کمتر از 2ساعت در محورهای موصلاتی شهرستان توسط ماموران گشت کلانتری11  کشف شد، ادامه داد: سارق دستگیر و به همراه خودرو به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه افزود: سارق که فردی مجرد و18 ساله می باشد با تشکیل پرونده مقدماتی برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان تحویل داده شد.

سرهنگ حسینی، در پایان خاطرنشان کرد: سهل انگاری مالکان خودرو و عدم رعایت نکات امنیتی از عوامل زمینه ساز سرقت است و انتظار ما از شهروندان این است، که ضمن مجهز کردن وسائل نقلیه خود به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف موتورسیکلت قاچاق در شهر یزد

جانشین انتظامی استان یزد از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق خبر داد.

سرهنگ "منوچهر نصیری" با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد در پی دریافت خبری مبنی بر وجود یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک منزل مسکونی، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی محل مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از آن یک دستگاه موتورسیکلت "سی آر ام" قاچاق و فاقد مجوز را کشف کردند.

 جانشین انتظامی استان یزد اظهار داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارقان حرفه ای و سابقه دار خودرو

رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری سارقان یک دستگاه سواری پراید در یزد خبر داد.

سرهنگ کارآگاه "حمیدرضا زارع" با اعلام این خبر اظهار داشت: با اعلام سرقت یک دستگاه خودروسواری پراید از حوزه شهرستان یزد، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شیوه های پلیسی و  گشت زنی هدفمند ماموران گشت پلیس آگاهی خودرو مسروقه  را در کمتر از 48 ساعت کشف و  2سارق حرفه ای و سابقه دار طی عملیات غافلگیرانه و منسجم پلیسی دستگیر و به مقر دلالت داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در تحقیقات و بازجویی های تخصصی بعمل آمده از آنان با توجه به مستندات و قرائن جمع آوری شده به بزه ارتکابی  خود اعتراف کردند افزود: شهروندان با نصب تجهیزات ایمنی از به سرقت رفتن وسایل نقلیه خود پیشگیری کنند و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی در ابرکوه

https://www.asianews.ir/u/b5p
اخبار مرتبط
یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان بهاباد 87 کیلوگرم تریاک کشف کردند
یزد - مسئول پلیس فتا استان هشدار داد: تبلیغات فروش سوالات کنکور در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی دام کلاهبرداران سایبری است و مجرمان سایبری با این ترفند به دنبال سوءاستفاده‌های مالی از داوطلبان کنکور هستند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید