صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۹
کد خبر: 15928
گزارشگر: 213
۷۸۴
۰
۰
۱
ظهر امروز اعلام شد

تعداد کشته شدگان ریزش ساختمان ها در تهران به ۵ نفر رسید/ادامه آواربرداری

تعداد کشته شدگان ریزش ساختمان ها در تهران به ۵ نفر رسید/ادامه آواربرداری
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: حوالی ظهر امروز در ادامه عملیات آوار برداری در محل ساختمان‌های غیراصولی آتش نشانان یک جسد دیگر را نیز از زیرآوار خارج کردند.

به گزارش آسیانیوز، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از کشف یک جسد دیگر از زیرآوار ساختمان‌های غیراصولی ریزش کرده در شهرک احمدیه خبر داد و گفت که تا کنون شمار جانباختگان این حادثه به پنج تن رسیده است.

--------------------

بیشتر بخوانید

آخرین تعداد حادثه دیدگان انفجار ساختمان در جوانمرد قصاب/۲۰ کشته و زخمی تاکنون+فیلم و عکس ها

---------------------------------------

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: حوالی ساعت ۱۳:۳۰ امروز و در ادامه عملیات جستجو و آوار برداری در محل ساختمان‌های غیراصولی تخریب شده در شهرک احمدیه، آتش نشانان یک جسد دیگر را نیز از زیرآوار خارج کردند.

وی با بیان اینکه عوامل اورژانس مستقر در محل، مرگ این فرد را نیز تایید و اعلام کردند، گفت: با کشف این جسد، شمار جانباختگان این حادثه به پنج نفر افزایش یافت. دو نفر نیز در همان دقایق نخست وقوع حادثه از زیرآوار زنده نجات داده شده بودند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود:‌ با گذشت حدود ۲۶ ساعت از وقوع حادثه عملیات جستجو و آوار برداری در این محل همچنان ادامه دارد.

ظهر روز گذشته عوامل شهرداری تهران به همراه عوامل انتظامی برای تخریب ساختمان‌های غیرمجازی که در محدوده شهرک احمدیه واقع در منطقه ۱۹ تهران در حال ساخت بود؛ وارد عمل شدند.

عملیات تخریب این ساختمان‌ها آغاز شده بود که حوالی ساعت ۱۲:۲۰ ریزش یکی از این ساختمان‌ها بر روی ساختمان‌های غیرمجاز مجاور که برای آنها نیز حکم تخریب صادر شده بود، منجر به ریزش دومینووار چند ساختمان شد. در جریان این ریزش، چند تن از عوامل انتظامی و شهرداری در زیر آوار چند ساختمان آن‌سوتر قرار گرفتند.

به گزارش آسیانیوز، این در حالی است که صبح امروز نیز صبح امروز یک ساختمان ۳ طبقه در محله جوانمرد قصاب منفجر شد که به گفته مسئولان تا کنون نزدیک به ۲۰ نفر از ساکنان کشته و زخمی شده اند.

همچنین بلافاصله، 10 تیم عملیاتی، دو آمبولانس، دو خودروی کمک‌دار و 3 تیم سگ‌های زنده‌یاب (6 قلاده سگ زنده‌یاب)، به محل حادثه اعزام شدند./

https://www.asianews.ir/u/b9d
اخبار مرتبط
صبح امروز یک ساختمان ۳ طبقه در محله جوانمرد قصاب منفجر شد که به گفته مسئولان تا کنون نزدیک به ۲۰ نفر از ساکنان کشته و زخمی شده اند.
صبح امروز حوالی ساعت ۸ در پی حادثه ریزش آوار در محله جوانمرد تا کنون ۱۶ نفر مصدوم شدند که حال سه نفر وخیم است.
آیا تا بحال مسئول خرید لوله برای سیستم لوله کشی منزل یا پروژه ساختمانی خود بوده اید؟ آیا می دانید انواع مختلف لوله چه کاربرد هایی دارند؟ انواع برند های معروف تولید لوله های فاضلابی، آشامیدنی و آبیاری را می شناسید؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید