صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۷
کد خبر: 15930
گزارشگر: 306
۱۹۷
۰
۰
۲
مدیراستانداردیزد خبرداد

تعدادبازرسی ونمونه برداری از مرز 3400 گذشت

تعدادبازرسی ونمونه برداری از مرز 3400 گذشت
یزد - مدیرکل اداره استاندارد استان گفت :از ابتدای امسال تا کنون سه هزارو 450موردبازرسی ونمونه برداری از واحدهای تولیدی ، خدماتی وصنفی استان انجام شده است

آسیانیوز / یزد ؛ «حمیدمطهری» که در جمع کارشناسان حوزه ی نظارت براجرای استاندارد سخن می گفت افزود:از تعداد گفته شده یک هزارو931مورد آن مربوط به نمونه برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش سطح استان می باشد که از این واحدها یک هزارو65 مورد نیز بازرسی صورت گرفته است.

این مسئول گفت: مطابق  شرح وظایف وبرنامه های ابلاغی از سوی ستاد مرکزی سازمان ملی استاندارد ایران، از دیگر اقدامات این اداره کل انجام طرح طاها(طرح اجرای هماهنگ استاندارد) بوده است،  که در این راستا و طی مدت گفته شده 454مورد بازرسی و نمونه برداری نیز از واحدهای صنفی سطح بازار استان انجام شده است.

مدیرکل اداره استاندارد استان درتوضیح جزئیات طرح طاها تصریح کرد:در حال حاضر براساس طرحی کشوری که از سال 1384اجرایی شده است، علاوه بر بازرسی و نمونه برداری از خط تولید و انبار کارخانه ها و واحد های تولیدی، در قالب طرح طاها وزمان بندی های مشخص، کالاهای مشمول استاندارد اجباری در مراکز توزیع و فروش سطح بازار استان نیز مورد بازرسی و نمونه برداری قرار می گیرند تا اطمینان لازم از استمرار کیفیت تولیدات حاصل شود.

وی در پایان گفت:با هدف ایجاد اعتماد و اطمینان در استان دارالعلم و دارالعباده یزد،هم راستا با طرح طاها، به منظور کنترل کیفیت و کمیت کالاها و خدمات، در قالب طرح های دیگری نظیر، عیدانه، پایش کمیت و سنجش نرخ کیفیت، اقدامات خوب و موثری تاکنون به شهروندان عزیز ارائه شده است.

سید محمد جواد عرفانفر

 

تعدادبازرسی ونمونه برداری از مرز 3400 گذشت ، حمیدمطهری مدیرکل اداره استاندارد استان یزد

https://www.asianews.ir/u/b9f
اخبار مرتبط
یزد _ درهفدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران، افتخاری دیگر درحوزه کیفیت و استاندارد برای استان یزد رقم خورد
یزد _ مدیرکل استاندارداستان گفت:با حضور کارشناسان آموزش دیده اداره کل استاندارد یزد، طرح اندازه گیری نرخ کیفیت دراستان، به سرعت درحال انجام است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید