صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۳ آذر ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۸
کد خبر: 17838
گزارشگر: 306
۱۳۱
۰
۰
۴
فرمانده کل سپاه در همایش شکوه اقتدار بسیجیان استان یزد

بسیج کوثر ولایت و خیل کثیر است.

بسیج کوثر ولایت و خیل کثیر است.
یزد - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ​با بیان اینکه بسیج کوثر ولایت و خیل کثیر است خاطرنشان کرد : ایران سرزمینی سرشار از رویش‌های بسیج ؛ و بسیجیان را اصحاب با وفای ولایت و الهام گرفته از عاشورا عنوان کرد

آسیانیوز / یزد ؛ سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» در همایش شکوه اقتدار بسیجیان استان یزد که با حضور افزون بر ۱۵ هزار بسیجی این استان در محل نمایشگاه های بین المللی یزد برگزار شد  با بیان این که امام خمینی(ره) با معجزه الهی خود نیرومندترین، پایان ناپذیرترین و شکست‌ناپذیرترین و نفوذ ناپذیرترین قدرت روی زمین را به نام بسیج مستضعفان شکل داد اظهار داشت : او مجد و عظمت از دست رفته اسلام را احیا کرد و مسیر انبیا و امامان دین را پیمود و برای اسلام، حاکمیت به ارمغان آورد و برای بقای این حاکمیت قدرت تشکیل داد و با مستکبران همانند ابراهیم مبارزه کرد.

وی در ادامه  افزود : بعد از امام راحل(ره)، نائب و جانشین و جایگزین بی نظیرش طی چند دهه در قلب خطرناکترین توطئه‌های جهانی ایستاد و با وجود این که دشمن با تمام ابزارها و تجمیع و متراکم کردن همه سیاستها و به کارگیری تمام عناصر قدرت خود در قلب انقلاب ما تمرکز استثنایی ایجاد کرد، یک قدم هم عقب ننشست.

سردار سلامی با بیان اینکه این سرزمین سرشار از رویش‌های بسیج است وبسیجیان کشورمان به عنوان قوی‌ترین نیروی زمینی دنیا هستند و هر کسی دریاتر از این اقیانوس لشکری دارد، به صحنه بیاورد تاکید کرد :هر کسی به آن نگاه کند برق شمشیرهای بسیجیان چشمانش را کور می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با اشاره به اینکه بسیج در عاشورای ۶۱ هجری تشکیل شد بیان داشت : بسیجیان در دوره دفاع مقدس راه را بر شیطانی‌ترین دشمنان بستند و نشان دادند که مسلمان، عزیز است و شکست نمی‌خورد. آنها اراده امام را بر دشمن تحمیل کردند و او را تسلیم ایمان خود کردند و بعد از آن نیز در صحنه ماندند و هر راهی که دشمن آمد، را بر او بستند.

وی با بیان اینکه  یزد محل طلوع اجتهاد و فقاهت و مهد پرورش عالمان بزرگ و دانشمندان این کشور است و جوانانش رتبه‌های عالی را در آزمونهای ورودی دانشگاهاه به خود اختصاص می‌دهند و شهدا و سردارانش برجسته‌اند و مردمانش پرتلاش و اهل رزق حلال هستند و هیچ نظامی با چنین مردمانی آسیب نخواهد دید شکوه بسیجیان یزد را ستودنی خواند .

فرمانده کل سپاه جنگ غزه  را طوفان شگفت انگیز تاریخ بشرو سخت ترین جنگ در نوع خود ذکر کرد و گفت : یک شکست تاریخی بود ونشان می دهد که دشمنان ما به فروپاشی نزدیک هستند.

سردار سلامی با آرزوی پیروزی برای فرزندان فلسطینی و اینکه مطمئن هستیم که این قوم هیچگاه در برابر دشمن شکست نخواهد خورد گفت: قطعاً اگر رژیم صهیونیستی پیروز این میدان بود هیچ گاه عقب نمی نشست و اکنون بالاخره باید از تکرار اشتباهاتش جلوگیری کند تا بیش از این منهدم نشود.

سید محمد جواد عرفانفر

بسیج کوثر ولایت و خیل کثیر است  ، سرلشکر پاسدار حسین سلامی  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

https://www.asianews.ir/u/duq
اخبار مرتبط
یزد - فرمانده سپاه الغدیر گفت : هفته بسیج امسال را با شعار «بسیج، امید ملت ایران» با تدارک ۱۱۶ عنوان و ۳۵۰۰ ریز برنامه در استان از روز ۲۹ آبانماه آغاز که تا پنجم اذرماه خواهد داشت
یزد - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : صهیونیست‌ها به زودی از عرصه روزگار محو می‌شوند و مردم منطقه طعم آزادی و پیروزی را خواهند چشید
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید