صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۸
کد خبر: 19442
گزارشگر: 306
۱۴۰
۰
۰
۲
دبیر ستاد انتخابات استان یزد خبر داد

تأیید صلاحیت سه داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان یزد

تأیید صلاحیت سه داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان یزد
​ یزد - دبیر ستاد انتخابات استان گفت: تعداد سه نفر داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری، توسط شورای محترم نگهبان تایید صلاحیت شده اند

 

آسیانیوز / یزد ؛ سعید رستگاری دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: بر اساس اعلان شورای محترم نگهبان صلاحیت سه نفر از داوطلبان خبرگان رهبری در استان مورد تایید قرار گرفته است.

 

او افزود: بر اساس قانون انتخابات خبرگان رهبری داوطلبانی که احیانا صلاحیت آنها مورد تأیید قرار نگرفته است می توانند از ششم بهمن ماه به مدت سه روز اعتراض خود را به شورای محترم نگهبان اعلام نمایند.

 

رستگاری ادامه داد: شورای محترم نگهبان از نهم بهمن به مدت ۱۰ روز فرصت دارد به اعتراضات رسیدگی و نهایتا در ۱۹ بهمن نتایج قطعی را اعلام نمایند.

 

دبیر ستاد انتخابات استان یزد در رابطه با تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تعداد ۲۶ نفر دیگر از داوطلبانی که در مرحله قبل صلاحیت آنها احراز نشده بود، در این مرحله به تایید شورای محترم نگهبان رسیده است.

 

رستگاری با اشاره به اینکه آمار تایید شدگان داوطلبان مجلس شورای اسلامی از ۱۸۲ به ۲۰۸ نفر در استان رسیده است افزود: در این مرحله تعداد ۱۳ نفر در حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و زارچ، تعداد ۷ نفر در حوزه تفت و میبد، تعداد ۲ نفر در حوزه اردکان، تعداد ۴ نفر در حوزه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد و مروست مورد تایید قرار گرفته اند.

 

دبیر ستاد انتخابات استان یزد در پایان گفت: در مجموع در استان در حوزه های، یزد ۹۴ نفر، تفت ۴۱ نفر، اردکان ۲۲ نفر، مهریز ۵۱ که در مجموعه ۲۰۸ نفر داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید قرار گرفته اند‌.

سید محمد جواد عرفانفر

 

تأیید صلاحیت سه داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان یزد ، سعید رستگاری  دبیر ستاد انتخابات استان یزد

https://www.asianews.ir/u/dVN
اخبار مرتبط
یزد -رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گفت: اطلاع رسانی قوانین و آیین نامه های انتخابات ۱۱ اسفند ماه در قالب پویش خوبه بدونی با مشارکت فرمانداری‌ها و ادارات استان یزد آغاز شده و تا اسفندماه ادامه دارد
یزد - رییس کمیته فناوری ستاد انتخابات از برگزاری انتخابات در استان به صورت نیمه مکانیزه خبر داد ​
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید