صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۸ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۰
کد خبر: 2196
گزارشگر: 213
۱۲۶۶
۰
۰
۳
هشدار سازمان خصوصی سازی

تخصیص سهام به "جاماندگان سهام عدالت" کلاهبرداری است!

تخصیص سهام به "جاماندگان سهام عدالت" کلاهبرداری است!
سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای درباره روش جدید کلاهبرداری و اخاذی با عنوان "تخصیص سهام عدالت به جاماندگان" هشدار داد.

به گزارش آسیانیوز به نقل از خبرآنلاین، به دنبال انتشار خبرهای نادرست توسط برخی افراد سودجو با مقاصد کلاهبرداری و اخاذی تحت عنوان "تخصیص سهام عدالت به جاماندگان" از طریق انتشار لینک سایت های جعلی در شبکه های مجازی، سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

"حسب اطلاع واصله، اخیرا لینک سایت اینترنتی جعلی منتسب به سازمان خصوصی سازی در شبکه های مجازی تحت عنوان تخصیص سهام عدالت به جاماندگان منتشر گردیده است.
در همین رابطه افراد با ورود به این لینک جعلی و وارد نمودن کد ملی جهت ثبت نام سهام عدالت، مستقیماً به یک درگاه الکترونیکی هدایت می شوند که متعاقب آن برای ثبت نام، درخواست پرداخت هزینه شده و از حساب کاربران مبالغی کسر می گردد.

این سازمان ضمن تکذیب موضوع تخصیص سهام عدالت به افراد جدید یا جامانده اعلام می نماید در حال حاضر برنامه ای برای توزیع سهام عدالت وجود ندارد و سازمان خصوصی سازی با پیگیری این موضوع از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا، نسبت به برخورد قانونی با شخص یا اشخاص خاطی اقدام خواهد نمود و نتیجه امر نیز به اطلاع عموم مردم خواهد رسید."/

https://www.asianews.ir/u/1Eq
اخبار مرتبط
مدیر برنامه‌ریزی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار گفت: بیش از دو میلیون و 500 هزار دارنده سهام عدالت در ده سال گذشته فوت شده‌اند و واگذاری حتما باید به طور مکانیزه و الکترونیکی انجام شود.
ارزش روز سهام عدالت کسانی که 60 درصد سهام عدالت آنها آزاد شده چقدر است و چه میزان دریافت می کنند؟
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه با وثیقه ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت، مشمولان می‌توانند وام دریافت کنند، گفت: مدت زمان بازپرداخت این وام سه ساله و سود آن ۱۸ درصد است.
اوضاع بازار بورس در سال های اخیر و ‌ارتباط آن با دیگر بازارها مانند دلار، طلا یا مسکن و مساله حبابی شدن بازار سرمایه و وضعیت سهام عدالت در بازار سرمایه، از موضوعاتی بود که درروزنامه آسیا با بهنام بهزاد فر، کارشناس ارشد بازار سرمایه ومدرس دانشگاه سازمان های بورس در میان گذاشتیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید