صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۳
کد خبر: 2348
گزارشگر: 213
۲۷۳۰
۳
۰
۲
در اعتراض به حکم اعدام

حمایت کشتی گیران جهانی از نوید افکاری

حمایت کشتی گیران جهانی از نوید افکاری
جمع پرتعدادی از قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی المپیک و جهان، اعتراض خود را به صدور حکم اعدام برای یک کشتی‌گیر ایرانی ابراز کرده‌اند.
نوید افکاری نایب قهرمان نوجوانان ایران که در پی اعتراضات مرداد ۹۷ بازداشت شد به دو بار اعدام، شش سال و نیم حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.

وحید و حبیب برادران او نیز هر یک به ۵۴ و ۲۷ سال زندان با شلاق محکوم شده‌اند. آنها در سه بند جداگانه در زندان عادل‌آباد محبوسند.

برادران افکاری می‌گویند اعترافاتی که در طول دوران بازداشت برای اقرار به مشارکت در قتل یک مامور امنیتی از آنها گرفته شده، زیر فشار مداوم شکنجه بوده است.

مادر این سه برادر در پیام ویدئویی خود تاکید کرده است که پسرانش شکنجه شده‌اند تا علیه همدیگر شهادت بدهند و یکی از آنها تحت فشار فیزیکی و روحی در زندان دست به خودکشی زده است.

براندون اسلی، قهرمان کشتی آزاد المپیک سیدنی و از مربیان تیم ملی آمریکا در استوری اینستاگرام خود خواهان نجات جان نوید افکاری شده است.

فرانک اشتابلر، دارنده سه نشان طلای کشتی فرنگی جهان از آلمان نیز با انتشار پستی به حمایت از افکاری برخاسته و ضمن انتشار عکس نوید و درخواست آزادی او، خواستار توقف اعدام در ایران شده است.

سالی رابرتز، دارنده دو نشان جهانی کشتی زنان از آمریکا، کارشناس اتحادیه جهانی کشتی و موسس سازمان مشهوری در این رشته ورزشی به نام "مانند یک دختر کشتی بگیر" است.

خانم رابرتز با توجه به جایگاه شناخته شده‌اش در دنیای کشتی، فعالیت‌هایی را برای اطلاع‌رسانی جهانی درباره حکم اعدام نوید افکاری آغاز کرده است./
https://www.asianews.ir/u/1GZ
اخبار مرتبط
از نگاه برخی علاقمندان و تحلیلگران ورزشی، مسئولان ورزشگاه آزادی به ارائه حرفه ای تبلیغات اطراف زمین هیچ توجهی ندارند و چیدمان و طراحی آن ها با بدترین شکل ممکن صورت می گیرد.
یک وبسایت خبری بلژیکی در گزارشی تحریم ها را علت بدهی سنگین ایران به ویلموتس دانست.
یک سایت بلژیکی نوشت اگر ایران جریمه تعیین شده از سوی فیفا را به مارک ویلموتس پرداخت نکند، شاید جام جهانی را از دست بدهد
سهیلا منصوریان پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی به مدت هشت ماه از حضور در میادین ورزشی محروم شده است.
در سال ۱۳۴۹ خورشیدی، تیم های فوتبال ایران و اسرائیل-برای نخستین بار-در استادیوم امجدیه در تهران مسابقه دادند و پیروزی ایران موجب شد که فوتبالیست های ایرانی برای اولین بار در بازی های قهرمانی سومین دوره مسابقات قاره آسیا شرکت کند و برای میهن افتخار آفرین باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
تقی
۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
0
0

دست از اعدام کردن بردارید

انصافی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
0
0

امیدواریم این رای غیر انسانی به نتیجه نرسه و این قهرمان به دامن خانواده و جامعه برگرده.

مدیر سایت
۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
0
0

امیدواریم...



ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید