صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ / ۲۳:۰۱
کد خبر: 2415
گزارشگر: 213
۸۶۰
۱
۰
۲
مایک پومپئو در یک توئیت نوشت

ذخایر اورانیوم ایران بیش از سقف مجاز شد/برجام به تاریخ پیوست

ذخایر اورانیوم ایران بیش از سقف مجاز شد/برجام به تاریخ پیوست
وزیر خارجه آمریکا امروز به افزایش ذخایر اورانیوم ایران واکنش نشان داد و از کشورهای جهان خواست که برای اعمال تحریم‌های شدید به ایالات متحده بپیوندند.
وزیر خارجه آمریکا امروز، سه‌شنبه، ۱۸ شهریور به افزایش ذخایر اورانیوم ایران واکنش نشان داد و از کشورهای جهان خواست که برای اعمال تحریم‌های شدید به ایالات متحده بپیوندند.

مایک پومپئو در توئیتش نوشت: «گزارش شده که میزان ذخایر اورانیوم ایران ۱۰ برابر بیشتر از سقفی است که در برجام تعیین شده است».

در بخش دیگر این توییت آمده است: «تروئیکای اروپایی و سایر کشورها باید با این واقعیت روبرو شوند که توافق هسته‌ای به تاریخ پیوسته است و برای اعمال تحریم‌های شدید به ما بپیوندد».

به گفته وزیر خارجه آمریکا «فشار و مذاکرات» تنها راه پیش رو در برابر برنامه هسته‌ای ایران است./
https://www.asianews.ir/u/1HY
اخبار مرتبط
وزیر خارجه انگلیس در نشست پارلمان این کشور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران منبع بی ثباتی است، درباره مکانیسم ماشه، پرونده محکومان امنیتی دوتابعیتی در ایران و بدهی لندن به تهران درباره با خریدهای تسلیحاتی قبل از انقلاب اسلامی ایران صحبت کرد.
وزیر خارجه سوییس عصر امروز بعد از دیدارش با محمدجواد ظریف در یک پیام توئیتری نوشت که آقای پومپئو پیش از این سفر، در خصوص «کانال مالی انسان‌دوستانه» با او صحبت کرده است و سفر او ربطی به مسائل روابط و مذاکره ایران و آمریکا ندارد.
«ایگنازیو کاسیس»، وزیر امور خارجه سوئیس که به ایران سفر کرده، قرار است امروز،۱۶ شهریور در تهران با مقام‌های جمهوری اسلامی در خصوص مسایل منطقه‌ای و بین المللی و از جمله «کانال مالی انسان‌دوستانه سوئیس» مذاکره کند.
سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد گفت: دسترسی ایران به سلاح‌های پیشرفته، آینده صلح و ثبات در خاورمیانه را به دچار خطر می کند و ناقضان تحریم تسلیحاتی ایران، تحریم خواهند شد.
کایلی مک انانی (Kayleigh McEnany) سخنگوی کاخ سفید گفت: مکانیزم ماشه و مکانیزم بازگشت تحریم ها فعال می شود.
برایان هوک، نماینده مستعفی آمریکا در امور ایران گفت: برای بازگرداندن تحریم های ایران به اجازه کسی نیاز نداریم!
مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، در نشست خبری درباره فعال کردن"مکانیسم ماشه" گفت: مجبوریم همه تحریم های تعلیق شده را برگردانیم و در غیر این صورت معلوم نیست ایران چه کشت و کشتاری راه می اندازد.
چند منبع خبری گزارش داده‌اند که دولت آمریکا درخواست رسمی برای راه‌اندازی ساز و کار موسوم به «مکانیسم ماشه» را به سازمان ملل ارائه داده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ناشناس
۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
0

حتی اگر ایران ادعا کند که درصد اورانیوم غنی شده را به 100 درصد رسانده و چند هزار تن هم ذخیره دارد، امریکا باز هم هیچ اهمیتی ندارد . چون مقامات امریکایی از حقیقت ماجرا خبر دارند و می دانند که نه اورانیوم غنی شده ای در کار است و نه چیزی به نام بمب اتمی وجود خارجی دارد. ( خودشان حدود 8 دهه با این دروغها و ایجاد ترس در دل ملتها ان طور که خواستند دنیا را بر اساس منافع نامشروعشان مهندسی و هدایت کردند و ملتها را به بردگی گرفتند) زمان گواه این حرف بنده خواهد بود. اصلا" به قول تعدادی از مقامات سیاسی ک


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید