صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۱
کد خبر: 3270
گزارشگر: 213
۱۳۴۳
۰
۰
۱
پیش بینی ها از وضعیت بازار سرمایه

ارزش سهام عدالت تا هفته گذشته چقدر بود؟/ رشد بازار سهام در ماه‌های آینده

ارزش سهام عدالت تا هفته گذشته چقدر بود؟/ رشد بازار سهام در ماه‌های آینده
در پایان هفته آخر آذر ماه ارزش سهام عدالت بیش از یک میلیون تومان نسبت به هفته قبل ریزش گرد و به کانال ۱۳ میلیون تومان بازگشت.

در پایان هفته آخر آذر ماه ارزش سهام عدالت بیش از یک میلیون تومان نسبت به هفته قبل ریزش گرد و به کانال ۱۳ میلیون تومان بازگشت.

 همانطور که شاخص کل بازار سهام در چند هفته اخیر از کانال 1/2 میلیون واحدی تا کانال 1/5 میلیون واحدی صعود کرد ارزش سهام عدالت نیز از حدود 10/8 میلیون تومان به 14/2 میلیون تومان رسید اما در جریان معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سهام عدالت بیش از یک میلیون تومان افت کرد و به 13 میلیون و 100 هزار تومان رسید.

رشد ارزش سهام عدالت در چند هفته قبل به دلیل عملکرد بهتر شاخص هم‌وزن بازار سهام کند شده بود اما ریزش ارزش این سبد در این هفته بسیار سریع اتفاق افتاد. بسیاری از کارشناسان دلیل ریزش شاخص کل و افت ارزش سهام عدالت را نوسان‌گیری بازارگردان‌ها از بورس می‌دانند.

ارزش سهام عدالت با شروع معاملات هفته 14/1 میلیون تومان بود و طی معاملات روز شنبه روند صعودی داشت اما از روز یک‌شنبه و شروع روند نزولی شاخص کل بازار سهام ارزش سهام عدالت روند نزولی را شروع کرد و در طی معاملات دوشنبه، سه‌شنه و چهارشنبه به ترتیب حدود 400، 600 و 100 هزار تومان ریزش کرد و به 13 میلیون و 120 هزار تومان رسید.

در شرایط فعل اقتصاد بسیاری از مردم از افت ارزش و همچنین توقف فروش سهام عدالت ناراضی هستند حتی در مقاطعی زمزمه‌های از اهدای کارت اعتباری به سهامدان شنیده شد اما هنوز خبری از کارت اعتباری نیست، حتی در زمانی که فروش سهام عدالت در جریان بود بسیاری از سهامداران از تاخیر در پرداخت پول سهام فروخته شده گله‌مند بودند.

به گزارش آسیانیور به نقل از تجارت نیوز ، پیش‌بینی‌ها حاکی از رشد بازار سهام در ماه‌های آینده را دارند و در صورت رشد بازار سهام ارزش سهام عدالت نیز بیشتر خواهد شد./

آزادسازی سهام عدالت

https://www.asianews.ir/u/1Vc
اخبار مرتبط
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل عرضه زیاد حدود ۱/۵ درصد ریزش کرد اما در جریان معاملات تقاضا افزایش یافت، اما روند بورس چه می‌شود؟
از روز گذشته تا یک ساعت نخست فعالیت کاری امروز بازار سهام، شاخص بورس بیش از پنج درصد افت کرده است. علت اصلی چیست؟ آخرین اخبار رسمی کدام دلایل را می‌تواند عاملی برای این کاهش شدید ارزش معرفی کند؟
روز چهارشنبه عرضه اولیه اپال انجام می‌شود و هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۷۰۰ سهم در بازه قیمتی ۱۴۰۰ تا ۱۴۸۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد.
در این هفته قرار است دو عرضه اولیه مربوط به شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن و شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به در بازار سرمایه عرضه شود و صبح امروز کارگزاری‌ها اولین اطلاعیه خود درباره عرضه اولیه «وکبهمن» را منتشر کردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید