صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۹
کد خبر: 3241
گزارشگر: 213
۵۹۸۲
۰
۰
۲
چهارشنبه ارایه می شود

شرایط عرضه اولیه «اوپال» چیست؟

شرایط عرضه اولیه «اوپال» چیست؟
روز چهارشنبه عرضه اولیه اپال انجام می‌شود و هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۷۰۰ سهم در بازه قیمتی ۱۴۰۰ تا ۱۴۸۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد.
چهارشنبه این هفته 2 میلیارد و 600 میلیون سهم ( معادل 13 درصد) از سهام شرکت فراوری معدنی اپال کانی فارس با نماد «اپال» در بخش استخراج کانه‌های فلزی عرضه می‌شود که 2 میلیارد و 160 میلیون سهم به عموم عرضه خواهد شد.

در این عرضه اولیه سهم هر کد بورسی حداکثر 700 سهم است و بازه قیمتی آن 1400 تا 1480 تومان در نظر گرفته شده است که حداکثر پول بلوکه شده برای ثبت سفارش یک میلیون و 36 هزار تومان خواهد بود.

به گزارش آسیانیوز به نقل از تجارت نیوز،  با توجه به مشارکت بالای 4.5 میلیون نفری در عرضه اولیه وکبهمن، پیش‌بینی می‌شود به هر کد بورسی حداکثر 480 سهم تخصیص داده شود که معادل 710 هزار تومان است. البته در صورت مشارکت ۴ میلیون نفری همانند بوعلی به هر نفر 540 سهم می‌رسد که حدود 800 هزار تومان خواهد شد./


https://www.asianews.ir/u/1UM
اخبار مرتبط
با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در کلیت بازار سهام باعث روند نزولی شاخص کل شد اما آیا امروز معاملات بورس مثبت می‌شود؟
مدیر پذیرش بورس و اوراق بهادار تهران گفت: برنامه‌ای که تا پایان سال داریم این است که هر هفته یک شرکت را بنا به شرایط بازار عرضه اولیه کنیم و در حال ‌حاضر ۷ شرکت درج نماد شده‌اند و آماده عرضه اولیه هستند.
در این هفته قرار است دو عرضه اولیه مربوط به شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن و شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به در بازار سرمایه عرضه شود و صبح امروز کارگزاری‌ها اولین اطلاعیه خود درباره عرضه اولیه «وکبهمن» را منتشر کردند.
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل روندی نزولی پیدا کرد اما تحرکات مثبت در نمادهای بنیادین دیده می‌شود و احتمالا روند بازار صعودی خواهد شد.
سهام شرکت پتروشیمی بوعلی با نماد «بوعلی» عرضه اولیه خواهد شد و به هر کد بورسی حداکثر 105 سهم خواهد رسید.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در نخستین ساعت بازار ۱.۹درصد رشد داشت، شاخص هم‌وزن نیز ۱.۷درصد صعود کرد.
مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس از عرضه بوعلی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: سه شرکت بوعلی، اروند و بندر امام آماده ورود به بورس هستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید