صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۱
کد خبر: 3264
گزارشگر: 213
۱۰۶۰
۰
۰
۴
در پی نزولی شدن بورس در چند روز اخیر

زمان صعود بورس بعد از ریزش های متوالی

زمان صعود بورس بعد از ریزش های متوالی
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل عرضه زیاد حدود ۱/۵ درصد ریزش کرد اما در جریان معاملات تقاضا افزایش یافت، اما روند بورس چه می‌شود؟
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل عرضه زیاد حدود ۱/۵ درصد ریزش کرد اما در جریان معاملات تقاضا افزایش یافت، اما روند بورس چه می‌شود؟

ریزش شاخص کل از روز یکشنبه آغاز شد و در سه روز معاملاتی گذشته شاخص کل بیش از 97 هزار واحد ریزش کرد، اما بورس کی مثبت می‌شود؟

محمدمهدی عشریه، کارشناس بورس درباره زمان بازگشت روند صعودی بورس گفت: بورس امروز روند بهتری داشت و تقاضا در جریان معاملات افزایش یافت اما تا حدود 2 هفته دیگر حالت نوسانی بورس ادامه دارد و شاخص کل در محدود یک میلیون و 300 تا یک میلیون و 350 هزار واحد حمایت می‌شود.

این کارشناس در ادامه اضافه کرد: بازار سهام بسیار پیچیده عمل می‌کند و نوسان‌گیری بازارگردان‌ها و جو هیجانی در این ریزش‌ها بی‌تاثیر نیست./

 
 
https://www.asianews.ir/u/1V6
اخبار مرتبط
از روز گذشته تا یک ساعت نخست فعالیت کاری امروز بازار سهام، شاخص بورس بیش از پنج درصد افت کرده است. علت اصلی چیست؟ آخرین اخبار رسمی کدام دلایل را می‌تواند عاملی برای این کاهش شدید ارزش معرفی کند؟
با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در کلیت بازار سهام باعث روند نزولی شاخص کل شد اما آیا امروز معاملات بورس مثبت می‌شود؟
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل حدود دو درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۵۳۵ هزار واحد رسید، اما بورس در ادامه با چه وضعیتی پیش خواهد رفت؟
مدیر پذیرش بورس و اوراق بهادار تهران گفت: برنامه‌ای که تا پایان سال داریم این است که هر هفته یک شرکت را بنا به شرایط بازار عرضه اولیه کنیم و در حال ‌حاضر ۷ شرکت درج نماد شده‌اند و آماده عرضه اولیه هستند.
در نیمه دوم معاملات دیروز عرضه در بازار سهام بیشتر شد و امروز نیز شاخص کل تحت تاثیر عرضه زیاد در نمادهای بنیادین نزولی شد، اما بازگشایی فملی تاثیر مثبت زیادی بر بورس امروز داشت.
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل روندی نزولی پیدا کرد اما تحرکات مثبت در نمادهای بنیادین دیده می‌شود و احتمالا روند بازار صعودی خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید