صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۸ دی ۱۳۹۹ / ۰۱:۲۲
کد خبر: 3354
گزارشگر: 213
۲۰۳۵
۰
۰
۱
العربیه:

مین های دریای سرخ را حوثی ها گداشته اند

مین های دریای سرخ را حوثی ها گداشته اند
عربستان سعودی روز یکشنبه از کشف و نابودی پنج مین دریایی دیگر در جنوب دریای سرخ خبر داد و اعلام کرد این مین‌ها را حوثی‌های وابسته به ایران کار گذاشته بودند.
عربستان سعودی روز یکشنبه از کشف و نابودی پنج مین دریایی دیگر در جنوب دریای سرخ خبر داد و اعلام کرد این مین‌ها را حوثی‌های وابسته به ایران کار گذاشته بودند.

به گزارش العربیه، عربستان همچنین گفته است مین‌های کشف‌شده از نوع مین دریایی ایرانی صدف هستند.

حوثی‌های مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران در ماه‌های اخیر رها کردن مین ضد کشتی در دریای سرخ را افزایش داده‌اند.

حدود ۱۰ روز پیش ائتلاف منطقه‌ای به رهبری عربستان اعلام کرد ۱۷۶ مین را در آب‌های جنوب دریای سرخ نابود کرده است.

همچنین به گزارش العربیه، عربستان روز یکشنبه گفت فعالیت‌های «تروریستی مین‌گذاری» در جنوب دریای سرخ و تنگه باب‌المندب افزایش یافته است./
https://www.asianews.ir/u/1Wu
اخبار مرتبط
رویترز به نقل از یک مقام آگاه در کابینه دونالد ترامپ گزارش داد عربستان سعودی با عبور خطوط هوایی اسرائیل به امارات از حریم هوایی خود موافقت کرده است.
جرد کوشنر، مشاور ارشد رئیس جمهور ایالات متحده در میانه تنش‌هایی که به دنبال ترور محسن فخری‌زاده، چهره ارشد برنامه هسته‌ای ایران، بالا گرفته است، راهی عربستان سعودی و قطر خواهد شد.
مقام‌های عربستان سعودی شامگاه چهارشنبه گفته‌اند٬ انهدام و رهگیری دو فروند قایق بمب گذاری شده توسط نیروهای شبه نظامی حوثی، باعث بروز آتش سوزی در نزدیکی ترمینال نفتی در جازان در جنوب غربی عربستان شده است.
نخست وزیر پاکستان گفت: اگر تهران مستقیما با ریاض وارد جنگ شود، «فاجعه‌ای» به بار خواهد آمد که ویرانی‌های آن دامن‌گیر کشورهای سراسر دنیا «به‌ویژه کشورهای فقیرتر» می‌شود و «قیمت نفت سر به فلک خواهد کشید».
در ادامه تشدید تنش‌ بین ایران و عربستان، کابینه عربستان سعودی بار دیگر بر درخواست این کشور برای اتخاذ موضعی قاطع‌تر از سوی جامعه جهانی علیه ایران تأکید کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید