صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۹ / ۰۱:۳۶
کد خبر: 3504
گزارشگر: 213
۷۵۶
۰
۰
۳
ترامپ در واکنش به طرح استیضاح:

من خشونت نمی خواهم!

من خشونت نمی خواهم!
دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا با انتقاد از تلاش نمایندگان دموکرات کنگره برای استیضاح او اعلام کرد که این اقدام موجب خشم بسیار خواهد شد.

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا با انتقاد از تلاش نمایندگان دموکرات کنگره برای استیضاح او، اعلام کرد که این اقدام موجب «خشم بسیار» خواهد شد.

ترامپ روز سه‌شنبه ۲۳ دی ماه در اولین حضورش در جمع خبرنگاران طی چهار روز گذشته، در این زمینه ادامه داد: «این استیضاح باعث خشم بسیار می‌شود و آنان [نمایندگان دموکرات کنگره] واقعا کار وحشتناکی را انجام می‌دهند.»

نمایندگان دموکرات کنگره قصد دارند رییس جمهوری آمریکا را به اتهام تحریک تظاهرکنندگان به حمله به ساختمان کنگره این کشور استیضاح کنند.

در صورت انجام این استیضاح، ترامپ اولین رییس جمهوری آمریکا خواهد بود که برای دومین بار استیضاح می‌شود.

اما ترامپ که در حال عزیمت به مرز آمریکا و مکزیک و دیدار از دیوار مرزی بین دو کشور بود، گفت: «من خشونت نمی‌خواهم.»

دونالد ترامپ، عضو حزب جمهوری‌خواه، قرار است تنها چند روز دیگر، یعنی ۲۰ ژانویه، کاخ سفید را ترک کند و جو بایدن، عضو حزب دموکرات، جایش را بگیرد.

اما دموکرات‌ها، از جمله نانسی پلوسی، رئیس‌ مجلس نمایندگان، می‌گویند که آقای ترامپ باید مسئول اعمالی شناخته شود که به نظر خیلی‌ها باعث و بانی وقایع ۶ ژانویه بود.

با این که شاید وقت کافی برای برکناری او پیش از اتمام دوره کاریش نباشد، آن‌ها همچنان دوست دارند که او را جریمه کنند، و نه تنها مانع از تعلق گرفتن مزایای مرسوم رئیسان‌جمهور سابق به او شوند، بلکه انتخاب او به مناصب دولتی را نیز در آینده ممنوع کنند./

https://www.asianews.ir/u/1YL
اخبار مرتبط
مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، قصد دارد اطلاعات جدیدی را در مورد ارتباط ایران با القاعده افشا کند.
مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که اطلاعات مربوط به نقض کنوانسیون منع تسلیحات شیمیایی توسط ایران از طبقه‌بندی محرمانه خارج شده است.این گزارش که درباره میزان پایبندی کشورهای مختلف جهان به «کنسواسیون منع سلاح‌های شیمیایی است»، تابستان سال ۲۰۱۹ توسط وزارت خارجه آمریکا تهیه شده است.
در حمایت از دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، طرفدارانش حساب‌های توییتری خود را حذف کردند و خداحافظ توییتر ترند اول ایالات متحده آمریکا شد.
همزمان با برگزاری نشست مشترک قانون‌گذاران مجلس نمایندگان و سنای ایالات متحده برای شمارش آرای الکترال نامزدهای انتخابات سوم نوامبر ریاست‌جمهوری، هواداران دونالد ترامپ عصر امروز 6 ژانویه وارد ساختمان کنگره شدند و حصار امنیتی آن را شکستند؛ در حالی که به گفته بسیاری از کارشناسان رخدادی کم نظیر در تاریخ آمریکا در حال شکل گیری است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید