صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۹
کد خبر: 5134
گزارشگر: 213
۶۳۲
۰
۰
۳
دومین عرضه اولیه تیر 1400

«همه جزییات» و نقدینگی عرضه اولیه «وهامون»

«همه جزییات» و نقدینگی عرضه اولیه «وهامون»
شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا، ۴۵۰ میلیون سهم خود را که معادل ۱۵ درصد از کل سهام است در روز سه‌شنبه در بازار فرابورس با نماد «وهامون» عرضه می‌کند.

به گزارش آسیانیوز، هشتمین عرضه اولیه بازار سهام با نماد وهامون در بازار فرابورس انجام می‌شود.

بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، هشتمین عرضه اولیه امسال بازار سهام با نماد «وهامون» انجام می‌شود. بر اساس این اطلاعیه، شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا، ۴۵۰ میلیون سهم خود را که معادل ۱۵ درصد از کل سهام است در روز سه‌شنبه در بازار فرابورس عرضه می‌کند. تعداد سهام قابل عرضه به عموم ۴۲۰ میلیون سهم و سهم صندوق‌ها ۳۰ میلیون سهم است.

جزییات و نقدینگی وهامون آسیانیوز asiasnews

در این عرضه اولیه هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۸۴۰ سهم در بازه قیمت ۱۷۵۰ تا ۱۹۰۲ ریالی ثبت سفارش انجام دهد. با این حساب حداکثر پول موردنیاز ۱۶۰ هزار تومان خواهد بود. با این حال با توجه به مشارکت بالای ۲٫۵ میلیون نفری در عرضه اولیه گذشته، به نظر نمی‌رسد بیشتر از ۱۷۰ سهم به هر نفر اختصاص پیدا کند که معادل ۳۲ هزار تومان خواهد بود.

حداکثر میزان سهمیه هر فرد: 840 سهم/دامنه قیمت: 1750 تا 1902 ریال/حداکثر مبلغ مورد نیاز: 160 هزار تومان/تاریخ ثبت سفارش: سه شنبه 1400/04/29باروش بوک بیلدینگ/

https://www.asianews.ir/u/35d
اخبار مرتبط
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، در مورد وضعیت پرداخت سود سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت تا چند روز آینده پرداخت می‌شود؛ با این توضیح که بخش کوچکی از این سود به دلیل اینکه شرکت‌های سرمایه‌پذیر افزایش سرمایه داشتند و به نفع مشمولان سهام عدالت بود تا در افزایش سرمایه شرکت کنند.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در شرایط فعلی چنین رشد مثبتی را برای دو روز متوالی پیش‌بینی نمی‌کردیم آن هم به این دلیل که روز چهارشنبه با عرضه‌های گسترده‌ای مواجه بودیم؛ در حالی که روز گذشته عملکرد مثبت و اثرگذار گروه‌هایی مانند بانکی‌ها، گروه‌های شیمیایی و چندرشته‌ای‌ها نشان داد بازار به استقبال رییس جمهور جدید رفته است.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بعد از دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: حتما با مجلس شورای اسلامی، نمایندگان و ریاست آن و همه نخبگان و صاحبنظران، برای شکل دادن دولت جدید به منظور بازکردن گره‌های کشور تلاش خواهیم کرد به گونه‌ای که امیدی که در مردم عزیزمان نسبت به آینده ایجاد شود.
سقف مقاومتی در بازار سرمایه سطحی از قیمت است که انتظار می‌رود قدرت نیروی عرضه به اندازه‌ای باشد که از افزایش بیشتر قیمت‌ها جلوگیری کند.
بازار سرمایه در هفته جاری روندی منفی و نامتعادلی را گذراند بر خلاف پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌هایی که نشان از روند تعادلی بازار می‌دادند اما عمده نمادهای شاخص‌ساز بازار در این هفته افت داشتند.
اقتصاد نو پا در کشور، بروز سانتیمانتالیسم اجتماعی، افزایش سطح علمی دانشجویان و پذیرش آنان توسط کشورهای دیگر، جذب دانشجویان خارجی، افزایش تعاملات بین المللی و سرمایه گذاری های خارجی، کشف ذخائر قابل توجه گازی و نفتی و افزایش درآمد کشور،افزایش سفرهای تفریحی به کشورهای دیگر ، همه و همه دست به دست هم دادند تا ارز در کشور به کالایی با ارزش تبدیل شود و از آن سو سیاستگذاری های غلط، عدم کنترل نقدینگی و تورم، نوسانات سیاسی بین المللی افزایش رقبای منطقه ای و کالایی؛ دلایل دیگری شد برای ایجاد بازار کاذب ارز
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید