صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۱
کد خبر: 5245
گزارشگر: 213
۳۷۶۷
۰
۰
۶
قتل زن جوان به دست شوهرش در کهگیلویه و بویراحمد

عاقبت همسر دوم شدن در اثر فقر!

عاقبت همسر دوم شدن در اثر فقر!
روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه، یک زن جوان ساکن شهر لیکک از توابع بهمئی واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد که پیشتر با ضربات مشت همسرش دچار مرگ مغزی شده بود، جان خود را از دست داد.

به گزارش آسیانیوز، روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه، یک زن جوان ساکن شهر لیکک از توابع بهمئی واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد که پیشتر با ضربات مشت همسرش دچار مرگ مغزی شده بود، جان خود را از دست داد. به گفته یک منبع مطلع علیرغم وقوع این رخداد، تاکنون همسر مقتول مورد بازداشت و یا تعقیب قضایی قرار نگرفته است.

ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه، یک زن جوان ساکن شهر لیکک از توابع بهمئی در پی وقوع خشونت خانگی و ضرب و شتم از ناحیه سر توسط همسرش، جان خود را از دست داد.

هویت این شهروند «آسیه حاصلی فر»، ۲۴ ساله، از طایفه طیبی و ساکن شهر لیکک از توابع بهمئی واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، توسط هرانا احراز شده است.

یک منبع نزدیک به خانواده وی به هرانا گفت: «آسیه حاصلی فر که در خانواده خود دچار مشکلات مالی و معیشتی بود، حدود سه ماه قبل به ناچار همسر دوم فردی شد که اعتیاد شدید به مواد مخدر داشت. شب حادثه نیز به شهادت همسر اول و همسایه‌ها، شوهر آسیه، او را از ناحیه جمجمه با مشت به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده بود. آسیه دچار مرگ مغزی شد و بعد از دو روز در بیمارستان شهیدزاده شهرستان بهبهان جانش را از دست داد.»

به گفته این منبع، علیرغم وقوع این رخداد، تاکنون همسر مقتول مورد بازداشت و یا تعقیب قضایی قرار نگرفته است.

کامروز امینی مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد آبان ماه سال گذشته از ثبت ۳۶۲ مورد همسرآزاری طی ۶ ماهه ۹۹ در این استان خبر داد. این میزان نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، ۷.۴۲ درصد افزایش یافته است./

https://www.asianews.ir/u/382
اخبار مرتبط
زن جوانی به دلیل خیانت های مکرر شوهرش و ارتباط او با زنان در شبکه های اجتماعی به کلانتری مراجعه و تقاضای طلاق کرد.
در سال‌های اخیر می‌بینیم که دختران هم گرایش زیادی به استعمال دخانیات و مصرف مواد مخدر پیدا کرده‌اند و قبح این موضوع در جامعه از بین رفته است. گاهی حتی در اماکن عمومی دخترانی را می‌بینیم که سیگار به دست دارند یا از مصرف یک نوع مخدر سخن می‌گویند. چرا چنین اتفاقی افتاده است؟
زنان در ویژگی‌های زنانگی بسیاری از جمله دوره‌های قاعدگی(پریودی)، با یکدیگر متفاوتند. در برخی از آنها، خونریزی قاعدگی مانند ساعت منظم و مداوم بوده و در برخی دیگر لحظه‌ای و غیر قابل پیش‌بینی است.
زنان و مردان بنابر ماده ۷۶ قانون تامین اجتماعی تبصره‌های آن، می‌توانند در 13 حالتِ مختلف (7 حالت زنان و 6 حالت مردان) به صورت پیش از موعد بازنشسته شوند.
فاطمه وحدت، دبیر اتحادیه زنان کارگر کشور گفت: سال‌های گذشته، ما پذیرای زنان کارگر با جمعیت زیاد بودیم اما شرایط موجود مانع از آن شد تا از حضور پرشور شما بی‌بهره باشیم و بیمه بیکاری مهم‌ترین مطالبه ما برای زنان است، زنان شاغل از مزایای بیمه بیکاری برخوردار هستند اما متقاضیان کار چنین فرصتی ندارند.
سازمان دید‌بان سازمان ملل متحد از انتخاب ایران به عنوان عضو شورای مربوط به برابری جنسیتی و توانمندسازی حقوق زنان در این سازمان بین‌المللی انتقاد کرد.
مرکز فوق تخصصی اورولوژی و درمان اختلالات ادراری دکتر مهری مهراد، خدمات گوناگونی در زمینه‌های بی‌اختیاری ادراری، چکاپ‌های اورولوژی، بیماری‌های اورولوژیک، درمان اختلالات ادراری، بیماری‌های پروستات، اختلالات جنسی، جراحی‌های ترمیمی دستگاه تناسلی زنان، سرطان‌ها، لیزرهای ترمیمی، تشخیص و درمان مننگوسل و میلومننگوسل و مثانه نوروژنیک و چکاپ‌های قبل از ازدواج را ارائه می‌دهد.
فائزه هاشمی رفسنجانی و سارا فدائی دو زنی هستند که تاکنون برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ رسما اعلام کاندیداتوری کرده‌اند. اما آیا موانع حضور زنان به‌عنوان رئیس جمهور برطرف شده است؟ یا بهتر است این اتفاق رخ ندهد؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید