صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۰ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۰۱:۱۴
کد خبر: 5468
گزارشگر: 213
۳۰۵۱
۰
۰
۳
اتفاق تاریخی درباره ستاره فوتبال جهان

پیوستن لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن/اسطوره فوتبال شماره ۳۰ پی‌اس‌جی شد

پیوستن لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن/اسطوره فوتبال شماره ۳۰ پی‌اس‌جی شد
لیونل مسی به صورت رسمی به عنوان بازیکن شماره ۳۰ بازیکن پی‌اس‌جی معرفی شد.

به گزارش آسیانیوز ، سرانجام انتظارات به پایان رسید و لیونل مسی به صورت رسمی راهی پاریس سن ژرمن شد تا پس از 21 سال و عادت به دیدن این فوق ستاره آرژانتینی در لباس آبی و اناری بارسلونا، شاهد حضور مسی در پیراهنی جز بلوگرانا باشیم و آن لباس PSG است.

انتشار تصاویری از لیونل مسی با پیراهنی جز لباس بارسلونا غیرمنتظره است ولی با این وجود، بسیاری از علاقه مندان به فوتبال منتظر اعلام رسمی خبر پیوستن کاپیتان بارسا به جمع شاگردان پوچتینو بودند و از همه مهمتر اینکه، او در پاریس چه شماره پیراهنی را برتن خواهد کرد؟

نیمار که پس از چند سال یکبار دیگر با مسی هم تیمی شده، به او پیشنهاد پوشیدن شماره 10 را داده بود ولی لئو با رد پیشنهاد نیمار، تصمیم گرفته است تا در پاریس شماره 30 را بر تن کند. همان شماره پیراهنی که او در نخستین روزهای حضورش در لباس بارسلونا پوشیده بود و حالا این ستاره آرژانتینی به یاد اولین بازی هایش در نیوکمپ، این شماره را برگزیده است.

باشگاه پاریسی دقایقی پیش به صورت رسمی کلیپ معارفه لیونل مسی را منتشر کرد. ویدیویی جالب توجه که شبیه به کلیپ قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس ساخته شده است و لیونل مسی نیز در انتهای این ویدیو، با لباس شماره 30 در مرکز استادیوم پارک دو پرنس ایستاده است.

 


هنوز مشخص نیست که آیا مسی می تواند پارسی ها را در بازی روز شنبه برابر استراسبورگ همراهی کند یا خیر ولی چیزی که مسلم است، هواداران فوتبال باید به دیدن مسی در لباس آبی رنگ پاریس با پیراهن شماره 30 عادت کنند. اتفاقی که به همه نشان داد در فوتبال هیچ چیزی غیرممکن نیست، حتی هم تیمی شدن راموس و مسی و دیدن فوق ستاره آرژانتینی در پیراهنی جز شماره 10 بارسلونا./

https://www.asianews.ir/u/3dq
اخبار مرتبط
دیدارهای هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با برتری مدعیان به پایان رسید تا جنگ قهرمانی تا هفته پایانی ادامه داشته باشد.
مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن پیشین فوتبال ایران با انتشار یک استوری در پیج اینستاگرامش از اعتراضات خوزستان حمایت و به نکاتی اشاره و تاکید کرد مردم خوزستان تانکر و آب معدنی نمی خواهند.
شاید برای‌تان عجیب باشد که بشنوید یک فوتبالیست در زندان مصدوم شده یا دریل پایش را سوراخ کرده و یا این که زنبور او را نیش زده و به بازی بعدی تیمش نمی‌رسد؛ ولی این اتفاق‌ها واقعاً رخ داده است!
تیم فوتبال المپیک فرانسه در دیدار مقابل مکزیک متحمل شکست سنگین و تحقیرآمیزی شد.
رییس پلیس فتای تهران، برخی ورزشکاران فعال در اینستاگرام را تهدید کرده است که اگر مطالبی منتشر کنند که «باعث تحریک جامعه و هواداران فوتبال» شود، با آنها برخورد می‌شود.
علیرضا فغانی پس از بازگشت به لیگ برتر ایران درباره بازی استقلال و پرسپولیس گفت: این بازی همیشه حساس بوده، و تلاش می‌کنیم آن انرژی که برای همه بازی‌ها بکار می‌گیریم را در این مسابقه هم داشته باشیم.
خداداد عزیزی گفت: در ورزشی که سالیانه بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان پول در آن هزینه و جابه‌جا می‌شود قطعاً فساد بالایی هم در آن وجود دارد که متاسفانه درصد بالایی از آن، توسط همین اهالی فوتبال انجام می‌شود؛ در حالی که گروهی رانت می‌گیرند و عده‌ای رانت می‌دهند و عده‌ای برای رسیدن به مقاصد شان زیرمیزی می‌دهند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید