صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۹
کد خبر: 5921
گزارشگر: 2
۸۷۵۶
۰
۰
۸
پوششی کاملا متفاوت !

۳۹ مدل لباس خانگی بلند زمستانه ۲۰۲۱ ... عکس تونیک دختران شیک!

۳۹ مدل لباس خانگی بلند زمستانه ۲۰۲۱ ... عکس تونیک دختران شیک!
این روزها تقریبا همه ی بانوان مخصوصا دختران به تیپ و استایل خود توجه ویژه ای می کنند. تونیک یکی از انواع مدل لباس خانگی بلند است که امروزه در بین دختران از محبوبیت بالایی برخوردار است. این لباس خانگی برای آن دسته از افرادی که میخواهند استایل شیک و در عین حال راحتی داشته باشند بسیار مناسب است.

همه چیز در مورد انواع مدل لباس خانگی بلند

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ شایان ذکر است بدانید که لباس خانگی بلند، بهترین گزینه ای برای این می باشد که پوششی کاملا متفاوت داشته باشند. وجود تنوع در مدل لباس خانگی بلند سبب می شود که بر روحیه ی شما عزیزان تاثیر بسیار خوبی داشته باشد. نکته ی قابل توجهی که در رابطه با این موضوع لازم است بدانید، انتخاب لباس متناسب با فصل است. در این مقاله قصد داریم انواع مدل لباس خانگی بلند را معرفی کنیم.
همانطور که میدانید بانوان خصوصا دختران به تیپ و استایل اهمیت زیادی می دهند و همیشه دوست دارند که زیباترین و شیک ترین لباس ها را استفاده کنند اگر شما عزیزان جزو این دسته از افراد هستید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

لباس خانگی بلند چگونه لباسی است؟

در حقیقت لباس خانگی بلند از جمله لباس هایی می باشد که این روزها در بین بانوان و دختران طرفداران فراوانی پیدا کرده است. علاوه بر زیبایی، راحتی انواع مدل لباس خانگی بلند موجب شده تا این روزها دختران به پوشیدن این لباس های بلند روی بیاورند.
شایان ذکر است بدانید که انواع مدل لباس خانگی بلند در فصل های سرد سال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. طراحی، جنس و ظاهر لباس خانگی از جمله مواردی است که بایستی به آن توجه کنید. بهتر است از جنس پارچه های ابریشمی، پشمی و نخی برای لباس های زمستانه و پاییز استفاده کنید.

 

لباس زمستونی

 

انواع مدل لباس خانگی بلند

در متن زیر قصد داریم به چند مدل لباس خانگی پرطرفدار در بین دختران بپردازیم:

پیراهن بلند

پیراهن بلند یا به عبارت دیگر ساحلی از جمله لباس هایی است که امروزه دختران به آن توجه ویژه ای دارند. این پیراهن های پرطرفدار در طرح و مدل های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند. این مدل لباس زمستانی از قسمت شانه ی دختران را تا نزدیک مچ پا را به طور کامل پوشش می دهد.

تونیک

تونیک از جمله لباس های پرکاربرد برای دختران است که می توانند آن را در خانه یا در مهمانی ها استفاده کنند. انواع تونیک های مدل بلند و کوتاه موجود می باشد. این مدل لباس خانگی بلند زمستانی در طی چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از دختران قرار گرفته است. این لباس ها تقریبا سایز بزرگی دارند به عبارت دیگر این مدل لباس خانگی زیبا، اورسایز هستند تا بانوان هنگام پوشیدن آن احساس راحتی کنند. جالب است بدانید که رنگ این لباس ها برخلاف پلیور شاد و روشن است. همین امر به نوبه ی خود موجب شده تا شخص هنگام پوشیدن این مدل لباس احساس راحتی کند.
این لباس خانگی برای زمانی که می خواهید استایلی شیک و اسپرت داشته باشد بسیار مناسب است. این نوع مدل لباس زیبا را می توانید به راحتی با شلوارهای ساپورت، جین، نخی و .. ست کنید.
ناگفته نماند پارچه های تونیک دخترانه از پارچه های نخی تریکو هستند و حالت کمی بلند و راحتی دارند. به جرات می توان گفت این لباس خانگی بسیار پرطرفدار و محبوب است. شکل زیر عکس تونیک دخترانه بلند است.

 

لباس خانگی بلند

 

بلوز

بلوز در واقع بلوز نوعی مدل لباس خانگی بلند زمستانی محسوب می شود. در حقیقت پشم این نوع بلوزها از پوست برخی از حیوانات تهیه می شود.

کاپشن

کاپشن یکی دیگر از انواع مدل لباس خانگی بلند بانوان است. محبوبیت بالای این مدل لباس در بین طراحان و تولیدکنندگان لباس سبب رونق فراوان بازار طراحی و تولید این مدل لباس شده است. در واقع کاپشن یک بلوز بلند است که تا قسمت ران پای شخص را می پوشاند. کاپشن ها می توانند کوتاه یا بلند باشند. جالب است بدانید که از پارچه ها و یقه های گوناگون در تولید این مدل لباس خانگی استفاده می کنند.

نکته

علاوه بر نکاتی که درباره انواع مدل لباس خانگی بلند گفتیم، مهمترین نکته ای که به آن بایستی اشاره کنیم، راحت بودن شما عزیزان در نوع لباسی که میپوشید از هر چیزی مهمتر است.
عرق می تواند سبب بوی بد بدن شود. در حقیقت عرق بدن بوی زیادی ندارد. باکتری های موجود روی پوست، عرق بدن را تجزیه می کنند و سبب بو بد می شوند. همانطور که میدانید عرق زیر بغل به عنوان یک محیط مناسب برای باکتری ها می باشد.
با وجود این توضیحات خرید کرم ضد تعریق مناسب ترین گزینه است. با خرید این کرم با اطمینان خاطر از بدنی خوشبو لذت ببرید.

واحد تبلیغاتی آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/3q8
اخبار مرتبط
موزیک ویدئوی ساسی مانکن با عنوان «تهران توکیو» با بازی «الکسیس تگزاس» از معروف‌ترین پورن استار‌های زن آمریکایی به گونه ای به جنجال رسانه ای در شبکه های اجتماعی بدل شد؛ هرچند پیش از این، آرش،«« دیگر خواننده ایرانی با «آیلار دیانتی لی» یکی از بازیگران جنسی، کاری مشترک را ارائه داده بود، اما بررسی این موضوع که چرا الکسیس تگزاس حاضر شد با ساسی مانکن وارد همکاری شود، حائز اهمیت است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید