صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۴
کد خبر: 6150
گزارشگر: 213
۲۷۶۱
۰
۰
۴
شاهزاده عربستان نیوکاسل را خرید

محمدبن سلمان در انتظار مسی و رونالدو!+عکس

محمدبن سلمان در انتظار مسی و رونالدو!+عکس
محمدبن سلمان تا ساعات آینده رسما به عنوان مالک جدید باشگاه نیوکاسل معرفی می شود.

به گزارش آسیانیوز، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان طبق گزارش های رسیده از انگلیس موافقت سازمان لیگ برتر برای خرید نیوکاسل را دریافت کرده و طی ساعات آینده رسما به عنوان مالک جدید باشگاه معرفی می شود.

 

محمدبن سلمان در انتظار مسی و رونالدو!/15 مهر 1500 asianews

با خرید این باشگاه ریشه دار انگلیسی از سوی سعودی ها، هواداران این تیم، تیم رویایی خود با مالکیت بن سلمان را معرفی کردند.

حضور بن سلمان با دلارهای نفتی از دید هواداران نیوکاسل یک جهش بزرگ را برای باشگاه به همراه خواهد داشت. به همین خاطر منتظر زوج رونالدو و مسی هستند.

 به نقل از فارس، در تیم رویایی هواداران نیوکاسل نام های بزرگی مثل هالند (مهاجم دورتموند)، دی بروین (ستاره سیتی)، کیلیان امباپه (مهاجم پاری سن ژرمن)، کانته (هافبک چلسی) و فان دایک (مدافع لیورپول) دیده می شود./


https://www.asianews.ir/u/3w2
اخبار مرتبط
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیش بینی می‌کنم که یک بازی بزرگ برابر یک تیم بزرگ خواهیم داشت و ما برای پیروزی به میدان می‌رویم.
زنان فوتبالیست ایرانی در حالی تاریخ‌ساز شدند که فعالیت‌های این تیم طی دو سال گذشته تعطیل بود و حتی از رنکینگ فیفا خارج شده بودند.
مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است.
آسیانیوز/ پس از انتخاب حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان حرف و حدیث‌ها در خصوص گزینه‌های احتمالی در معاونت‌های مختلف این وزارتخانه آغاز شد، اما تا امروز هیچ تغییری در معاونت‌های این وزارتخانه ایجاد نشده و گفته می‌شود احتمالا در نخستین روز‌های مهر ماه معاونان وزارت ورزش معرفی خواهند شد.
ملی‌پوشان ایران که در اولین بازی در ورزشگاه آزادی با یک گل از سد سوریه گذشته بودند، این بار در دوحه با نتیجه ۳-۰ عراق را شکست دادند.
علی کریمی با توجه به آمار بالای مرگ و میر کرونایی در کشور سکوت خود را در این باره شکست و خطاب به مسوولان با تندی انتقاد کرد.
لیونل مسی به صورت رسمی به عنوان بازیکن شماره ۳۰ بازیکن پی‌اس‌جی معرفی شد.
مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن پیشین فوتبال ایران با انتشار یک استوری در پیج اینستاگرامش از اعتراضات خوزستان حمایت و به نکاتی اشاره و تاکید کرد مردم خوزستان تانکر و آب معدنی نمی خواهند.
شاید برای‌تان عجیب باشد که بشنوید یک فوتبالیست در زندان مصدوم شده یا دریل پایش را سوراخ کرده و یا این که زنبور او را نیش زده و به بازی بعدی تیمش نمی‌رسد؛ ولی این اتفاق‌ها واقعاً رخ داده است!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید