صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۳
کد خبر: 6499
گزارشگر: 2
۸۸۶
۱
۰
۹
مهاجرت به کانادا

آیا مهاجرت کاری به کانادا همراه با خانواده امکان پذیر است؟

آیا مهاجرت کاری به کانادا همراه با خانواده امکان پذیر است؟
در حال حاضر یکی از بحث ‌های داغ این روزهای ما، مهاجرت کاری به کانادا می باشد. یکی از دلایلی که سبب شده است تا مهاجران علاقه زیادی به کار کردن در کانادا داشته باشند، این است که این کشور از مهاجرانی که برای کار به این کشور می آیند، پشتیبانی می کند.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ کانادا از مهاجرانی که برای کار به این کشور می آیند، پشتیبانی می کند و از طرفی رشد اقتصادی و اجتماعی این کشور فوق ‌العاده است و هزینه راه اندازی کسب و کار در این کشور به میزان قابل توجهی پایین می باشد. با توجه به این دلایل و مزیت های مهاجرت به کانادا، افراد زیادی به دنبال راهی برای رفتن به این کشور هستند. یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت به این کشور، مهاجرت کاری به کانادا و گرفتن ویزای کار کانادا است. اما همیشه افراد برای مهاجرت کردن یک نگرانی بزرگ دارند؛ خانواده! درست است، خیلی از افراد می گویند اگر مهاجرت کنم، تکلیف خانواده ام چه می شود؟ این که جای نگرانی ندارد، شما از طریق مهاجرت کاری می توانید خانواده خود را هم همراهتان ببرید.‌ اما چگونه؟ این مطلب را بخوانید تا به جواب سوالتان برسید.


آیا خانواده شخصی که از طریق ویزای کار به این کشور مهاجرت کرده است، می توانند همراه وی بروند؟

 
این سوال یکی از سوال هایی است که خانواده این اشخاص به طور مداوم از ما می پرسند و ما هم در جواب این عزیزان می گوییم: بله، چرا که نه!
همانطور که گفتیم؛ مهاجرت کردن از طریق کار به کشور کانادا، از مزایای بسیاری برخوردار است. یکی از این مزایا هم این است که شخص متقاضی می ‌تواند خانواده اش را هم با خودش در این سفر همراه کند. شخص متقاضی می تواند همسر و فرزندانش را که زیر ۱۸ سال سن دارند، با خودش به کشور کانادا ببرد. از طرفی خانواده این اشخاص می توانند در کشور کانادا به کار یا تحصیل مشغول شوند. کشور کانادا به خانواده کسانی که از طریق ویزای کار کانادا به این کشور مهاجرت کردند، امکان رشد و ترقی می‌دهد؛ دولت کانادا به هیچ عنوان خانواده این اشخاص را محدود نمی کند. به طور کلی؛ هر کسی که موفق بشود پیشنهاد کاری موسسات و شرکت های کانادایی را دریافت کند، بنابر قانون فدرال مجاز است که خانواده اش را همراه با خودش به این کشور ببرد. در حال حاضر یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت کردن به کانادا از طریق کار، دریافت جاب آفر است.
اما چرا دریافت جاب آفر طرفداران زیادی دارد؟
چون متقاضیان با استفاده از جاب آفر می توانند خانواده شان را هم با خود همراه کنند. باید به این نکته هم اشاره کرد که ویزای کار کانادا، بین کارفرما و شخص متقاضی اعتباری مشخصی دارد. مدت اعتبار این ویزا از یک سال تا ۵ سال است و هر سال تمدید می‌ شود. پس از گذشت حداقل ۳ تا ۵ سال، شخص متقاضی می تواند برای خودش و خانواده‌اش اقامت دائم کانادا را دریافت کند.


شرایط و مدارک لازم برای گرفتن ویزای همراه


همانطور که در تیتر بالا گفتیم؛ یکی از بهترین راه ها و همچنین مطمئن ترین راه ها برای مهاجرت شما و خانواده تان به کشور کانادا، از طریق دریافت ویزای کاری به روش جاب آفر می باشد.

 

فردانیوز

 

اما شرایط لازم برای گرفتن ویزای همراه چیست؟
اولین شرط این است که حتما فرزندان شما باید سنی زیر ۱۸ سال داشته باشند، اگر فرزندان شما سن بالای ۱۸ سال داشته باشند، باید پرونده جدیدی برای آن ها باز کنید.
• شما باید اصل مدارک شناسایی هر یک از افراد خانواده تان را همراه با کپی هایش در اختیار داشته باشید.
• از طرفی باید اصل پاسپورت و سند ازدواجتان را به همراه داشته باشید.
• به همراه داشتن گواهی سلامت پزشکی و همچنین گواهی عدم سوء پیشینه در پرونده شما ضروری می باشد.
• همچنین شما باید فرم های مربوط به کسب ویزای همراه را تکمیل کنید و ثابت کنید که امکان تمکن مالی خانواده ‌تان را دارید.


شما باید تمامی مدارک گفته شده را همراه با مدارکی که برای ویزای کاری شخص متقاضی می باشد را ترجمه کرده و به سفارت کشور کانادا تحویل بدهید. از طرفی، برای گرفتن ویزای همراه باید مقداری هزینه کنید؛ که این هزینه ها برای صادر کردن ویزا می باشد. برای بررسی کردن مدارک اشخاص و انگشت نگاری از آن ها هم در سفارت کشور کانادا باید هزینه کنید.


اخذ اقامت دائم کانادا به وسیله مهاجرت کاری به این کشور


شما به چندین روش مختلف می توانید برای خود و خانواده تان اقامت دائم کانادا بگیرید. به طور کلی؛ شما می توانید در همان زمان ورودتان به کشور کانادا یا پس از مدتی کار در ‌کانادا، اقامت این کشور را دریافت کنید. همچنین شما می توانید پس از استخدام شدن در شهرهای کوچک کانادا، مثل شهرهایی که در منطقه آتلانتیک وجود دارند، به صورت موقت در این کشور کار کنید. از طرفی پس از چند سال، اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. اما شما می‌توانید با استفاده از دریافتOpen work permit به صورت موقت، اقامت کانادا را دریافت کنید. پس از گذشت سه سال کاری، می توانید در این کشور برای گرفتن اقامت دائم اقدام کنید.


مزایای مهاجرت کاری به کانادا همراه با خانواده


کشور کانادا برای خانواده کسانی که از طریق کار به این کشور مهاجرت کردند، شرایط آسانی را فراهم می‌کند و مزایای فوق العاده ای دارد. فرزندان این اشخاص می توانند بدون این که ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنند یا بدون این که مجوز تحصیل در این کشور را تحویل بدهند، در مدارس و دانشگاه‌ های معتبر کانادا درس بخوانند. از طرفی همسر شخص متقاضی می تواند پس از دریافت کردن مجوز Open work permit در این کشور مشغول به کار شود.


چه کسانی می توانند با متقاضی مهاجرت کاری به کانادا، به این کشور بروند؟


• همسر قانونی شخص متقاضی که سنی بالای ۱۶ سال داشته باشد.
• پدر و مادر شخص متقاضی که تحت حمایت مالی این شخص هستند.
• پدربزرگ و مادربزرگ شخص متقاضی که تحت حمایت وی هستند.
• فرزندان و فرزند خواندگان متقاضی و همچنین خواهر زادگان و برادر زادگان یتیم یا مجرد وی، اما سن این اشخاص نباید از حد مشخصی بیشتر باشد.


از طرفی، این شخص باید مدارکی که اثبات می کند این اشخاص تحت حمایتش می باشند و یا در صورت گرفتن فرزند خوانده، مدارک فرزند خواندگی را ارائه بدهد.


سخن پایانی


کشور کانادا یکی از پر مقصد ترین کشور های جهان برای مهاجرت می باشد. اشخاص زیادی به دنبال پیدا کردن راهی هستند تا به این کشور مهاجرت کنند؛ بهترین راه هم مهاجرت کاری به کانادا است.
شما با استفاده از ویزای کار کانادا می توانید همراه با خانواده خود به این کشور سفر کنید و خانواده تان در این کشور به کار و تحصیل مشغول شوند.
شما می توانید با مراجعه به سایت ما، از کارشناسان حرفه ای ما کمک بگیرید، کارشناسان مجموعه ما در همه مراحل ویزای کاری و اقامت کانادا به شما کمک می کنند.


منبع : فردانیوز

فردانیوز
https://www.asianews.ir/u/45d
اخبار مرتبط
وقتی وارد دومین کشور بزرگ دنیا می‌شوید و‌ درختان سر به فلک کشیده افرا رو می‌بینید، تازه میفهمی طبیعت کارت پستالی یعنی چه! تازه می فهمی زندگی سالم هوای پاک یعنی چه، تازه می فهمی کار کردن و‌ مالیات دادن یعنی چه و‌ بغض و دلتنگی مهاجر یعنی چه! اگر بخواهم کانادا رو در چند پاراگراف توصیف کنم باید از اینجا شروع کنم که این کشور آدم های بسیار متواضع ، مهربان و‌مودبی دارد که به معذرت خواهی کردن بسیار معروف اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
زهرا
۱۴۰۳/۰۱/۰۸
0
0
0

سلام، ممنون از اطلاع رسانی تون.ما خانواده ۴نفره هستیم. برنامه ما این هست که اول شوهرم با جاب افری به کانادا بروند و بعد مابقی خانواده مهاجرت کنیم. حالا با ویزای موقت کاری شوهرم میشه اقدام کرد.یا اینکه ایشون اول باید اقامت دایم بگیرند و بعد واسه مهاجرت خانواده اقدام کنند؟


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید