صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۰ / ۲۱:۱۲
کد خبر: 6570
گزارشگر: 213
۵۶۴
۰
۰
۲
در بازدید مدیرعامل بانک سپه از شعبه مستقل نگین مطرح شد

اولویت اصلی بانک سپه حمایت از صنایع مولد است

اولویت اصلی بانک سپه حمایت از صنایع مولد است
مدیرعامل بانک سپه به همراه جمعی از مدیران ارشد در بازدید از شعبه مستقل نگین با تأکید بر اهمیت بازاریابی در شناسایی و جذب مشتریان شاخص خواستار تقویت تیم بازاریابی مستقر در شعب بانک شد.
آیت اله ابراهیمی در بازدید از شعبه مستقل نگین (قاسم سلیمانی) اولویت اصلی بانک سپه را تحقق شعار حمایت اقتصادی عنوان کرد و از آمادگی کامل برای ارائه خدمات و تسهیلات به تولیدکنندگان و صنایع مولد خبر داد.

به گزارش آسیانیوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه: مدیرعامل بانک سپه به همراه جمعی از مدیران ارشد در بازدید از شعبه مستقل نگین با تأکید بر اهمیت بازاریابی در شناسایی و جذب مشتریان شاخص خواستار تقویت تیم بازاریابی مستقر در شعب بانک شد.

وی در این بازدید افزون بر بررسی آمار عملکردی شعبه مذکور به تغییر ترکیب منابع، مصارف بهینه و ارائه تسهیلات با ریسک کمتر، یکسان سازی نرخ سود سپرده‌ها، وصول مطالبات و تقویت بخش ارزی تأکید کرد.

ابراهیمی با اشاره به قدمت بانک سپه و توان مضاعفی که پس از پروژه ملی ادغام به بدنه بانک تزریق شده است، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های بانک‌های ادغامی، تقویت زیرساخت‌ها، توجه به بانکداری الکترونیک و پیش‌بینی نیازهای مشتریان بانک سپه را به عنوان بانکی پیشرو در کشور تبدیل خواهد کرد.

به گفته او یکی از مزیت‌های رقابتی بانک سپه وجود سرمایه‌های انسانی جوان، مستعد و متخصصی است که می‌توانند در بازار رقابتی شبکه بانکی نقش تأثیرگذار و ماندگار ایفا کرده و موفقیت‌های بی‌شماری برای بانک رقم بزنند.

مدیرعامل بانک سپه در خاتمه بازدید ؛ با کارکنان شعبه مستقل نگین (قاسم سلیمانی) دیدار و ضمن گفتگو با آنان، از پیشنهادات همکاران استقبال کرد.

0
به اشتراک گذاریFacebook
https://www.asianews.ir/u/47a
اخبار مرتبط
در پی صدور احکام طولانی در اغلب پرونده های کلان اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، عده ای بی گناه همیشه قربانی می شوند و فاسدان سر سلامت به در می برند و سرانجام با مانور موضوعاتی مانند عدالت اقتصادی، سر و ته کارزار عدالت خواهی سر از ناکجا آباد درمی آورد..حال که طبق این قاعده، درباره «نیشکر هفت تپه» و محکومیت های نابرابر به این تکرار رسیده ایم، این مساله موردتوجه تحریریه «آسیانیوز» و سردبیر این رسانه قرار گرفت که بر آن شدیم تا به گوشه ای از روایت دادخواهی در پرونده کارخانه نیشکر هفت تپه بپردازیم.
آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه کمک به تولیدکنندگان واقعی و پرداخت تسهیلات به مشتریان خوش‌نام و خوش‌حساب را در اولویت ارکان و فرآیندهای اعتباری بانک سپه دانست.
در پی افزایش انتقادها نسبت به واگذاری بانک رفاه و مختل شدن روند پرداخت حقوقی بازنشستگان یک فعال کارگری گفت بانک رفاه حق‌الناس کارگران و در هر دوره‌ای تصمیماتی که دولت‌ها درمورد منابع تامین اجتماعی می‌گیرند بر نگرانی صاحبان اصلی این دارایی‌های سازمان می‌افزاید.
عضو هیئت مدیره کانون‌های شوراهای اسلامی کار سراسر کشور با تاکید بر اینکه ۹۸درصد سهام بانک رفاه برای کارگران و کارفرمایان است، گفت: دولت نباید هیچ دخل و تصرفی در این بانک داشته باشد و این مساله پرداخت حقوق بازنشستگان را با مخاطرات مواجه می کند.
در حالی که به زعم برخی کارشناسان اقتصاد ایران گروگان بانک هاست و بانک های ایران می تازند و می خرند و می برند، گفته شده بخش قابل توجهی از واحدهای خالی شناسایی شده مربوط و متعلق به شرکت های حقوقی اعم از دستگاه های دولتی و بانکها هستند.
رئیس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در توئیتی نوشت: دریافت سود مرکب توسط بانک‌ها متوقف شد و از این به بعد این کار غیرقانونی است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید