صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۱
کد خبر: 6604
گزارشگر: 213
۱۱۴۲
۰
۰
۵
سالروز تولد فعال اقتصادی «محبوس» ایرانی

جزییات تولد شهرام جزایری و ارسال تبریک ها!

جزییات تولد شهرام جزایری و ارسال تبریک ها!
۲۰ آبان، روز تولد شهرام جزایری، فعال اقتصادی مشهور ایرانی بود که چند سالی است که به دلایل نامعلوم هنوز در زندان و در حبس به سر می برد.

به گزارش آسیانیوز، ۲۰ آبان روز تولد شهرام جزایری فعال اقتصادی مشهور ایرانی بود که چند سالی است به دلایل نامعلوم هنوز در زندان و در حبس به سر می برد.

جزایری با وجود آنکه تا به حال با هجمه ها و تبلیغات منفی بسیاری، بدون ارایه شواهد و مدارک مواجه بوده است و تلاش هایی درصدد نشان دادن وضعیت ناخوشایندی از وی در جامعه صورت گرفته است، ولی در چند روز اخیر، تعداد فراوان تبریکاتی که به مناسبت روز تولدش در شبکه های مختلف اجتماعی برای این فعال بازرگانی ارسال شده است، موضوعی جالب می نماید که در حد و اندازه وی، نشانگر فراموش نشدن او با وجود در زندان بسر بردن است و تا حدودی حکایت از آن دارد که جزایری در افکار عمومی شخصی است که با وجود غیبت در فعالیت ها و حضور اجتماعی، هنوز دارای محبوبیت هایی است.

----------------

بیشتر بخوانید:

حمایت شهرام جزایری از امیر تتلو

-------------------------------------------------

 

در همین حال، وی علی رغم همه تبلیغات منفی، بارها به «آسیانیوز» و در گفت و گو با نوید جمشیدی، سردبیر این رسانه، با اظهار بی گناهی نسبت به اتهام هایش، صراحتا گفته است که در امور تجاری و کسب و کار بسیار خوش حساب است و قویا اتهاماتش را رد و آنها را کذب بیان کرده است.

در هر حال مناسبت تولد جزایری، بهانه ای شد تا دست اندرکاران این رسانه، ابراز امیدواری داشته باشند که پرونده های این چنینی از این پس به گونه ای شفاف تر بررسی شوند تا رسانه ها بتوانند به روند آنها ورود پیدا کنند؛ کیفرخواست مشخص باشد و دادگاه ها علنی برگزار شوند؛ چرا که از دست رفتن حقوق افراد و عدم تحقق عدالت، نباید در شرایطی رخ بدهد که در خصوص یک فرد، صرفا تبلیغات منفی بی سند و اعتبار، تعیین کننده باشند؛ تا جایی که بهترین سال های زندگی وی پشت میله های زندان سپری شود.

----------------

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد شهرام جزایری از زندان برای اقتصاد !

---------------------------------------------------------

به همین بهانه جا دارد اخیرترین اظهار نظر شهرام جزایری را(که با جمشیدی، سردبیر آسیانیوز به صورت تلفنی در تماس است)، درباره راهکار فعلی گشایش اقتصادی در ایران و نجات بورس، در ادامه بخوانید:

«چنانچه به هر دلیلی یک بار دیگر اقبال مردم به بورس فراهم شود ومنابع مالی سرگردان مجدداْ به شرکتهای زیان‌ده دولتی و یا وابسته سرازیر گردد، فاتحه اقتصاد بیمار برای یک مرگ فراگیر و همیشگی خوانده شده است!

دغدغه اصلی بیماری اقتصادی کشور ما کمبود منابع مالی بنگاه‌ها و چگونگی تامین اعتبارات لازم است و درمان این بیماری در ساماندهی و تقویت وتوسعه بازارسرمایه (بورس وفرابورس) خواهد بود.

نجات اقتصادی کشور ما در حمایت بی قید و شرط از بورس و تقویت و توسعه کمی و کیفی بازار سرمایه به دست مردم و بخش خصوصی است.»/

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/486
اخبار مرتبط
شهرام جزایری با یک استوری در پیج اینستاگرامش از فعالیت های ورزشی امیرتتلو حمایت کرد و او را نابغه موسیقی ایران دانست. او از ایرانی ها خواسته و نوشته است که از پیج های تتلو حمایت کنید تا چند ده میلیونی شود؛ چرا ما او را درک نمی کنیم؟!
شهرام جزایری : چنانچه به هر دلیلی یک بار دیگر اقبال مردم به بورس فراهم شود ومنابع مالی سرگردان مجدداْ به شرکتهای زیان‌ده دولتی و یا وابسته سرازیر گردد، فاتحه اقتصاد بیمار برای یک مرگ فراگیر و همیشگی خوانده شده است!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید