صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۶ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۶
کد خبر: 6891
گزارشگر: 213
۱۲۸۸
۰
۰
۲
افشاگری اسطوره مردمی فوتبال ایران درباره صادق درودگر

همه حرفاتون «واسه نونه»!+تصویر

همه حرفاتون «واسه نونه»!+تصویر
علی کریمی اسطوره مردمی فوتبال ایران به حرف‌های روز گذشته صادق درودگر واکنش نشان داد و در اینستاگرامش نوشت مگه تو این چند سال که همه چی دستتون بوده به کسی حساب پس دادین؟«تمام این حرفها واسه نونه، واسه نونه.»

به گزارش آسیانیوز، علی کریمی به حرف‌های روز گذشته صادق درودگر واکنش نشان داد.

صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ روز گذشته درباره تبلیغات محیطی و درخواست باشگاه‌های از سازمان لیگ در یک مناظره تلویزیونی شرکت کرد که حواشی زیادی داشت.

همه حرفاتون «واسه نونه»افشاگری علی کریمی asianews

حال علی کریمی اسطوره فوتبال ایران در استوری اینستاگرامش در کنایه به صحبت‌های روز گذشته درودگر نوشت:«مگه توی این چندسال که همه چیز دستتون بوده به کسی حساب پس دادید که الان نقش داییه مهربانتر از مادر رو برای تیمهای بیچاره بازی میکنید؟ تمام این حرفها واسه نونه، واسه نونه.»

 

محمدعلی کریمی پاشاکی که با نام علی کریمی شناخته‌شده، بازیکن پیشین فوتبال ایرانی است. کریمی در دوران فوتبال حرفه‌ای ۱۸ سالهٔ خود از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۳، سابقهٔ بازی در لیگ‌های ایران، امارات، قطر و آلمان را دارد.

از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۹۱، کریمی بیش از یک دهه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بود و با ۱۲۷ بازی و ۳۸ گل ملی، سومین بازیکن تاریخ ایران از نظر تعداد بازی ملی و سومین گلزن برتر این تیم مشترکاً با جواد نکونام به‌شمار می‌رود.

علی کریمی که به‌عنوان یک بازی‌ساز دریبل‌زن شناخته می‌شود، با لقب «جادوگر» و «مارادونای آسیا» از او یاد می‌شود.

فعالیت های حرفه ای و موفقیت ها و قهرنانی های این بازیکن شایسته فوتبال کشورمان بی شمار است و در ادامه برخی از فعالیت ها و دیدگاه های اجتماعی و مردمی وی آمده است:

 

ساخت مجسمه یادبود 

 در شهریور ۱۳۹۱، شهرداری منطقه ۲۱ تهران اعلام کرد که قصد دارد مجسمه علی کریمی را بسازد و در منطقه وردآورد نصب کند. در حالی که کریمی با ساخت مجسمه خود مخالفت کرد، در آبان‌ماه ۱۳۹۳ از مجسمه او رونمایی شد.

حضور کم تعداد در صدا و سیما

 علی کریمی ۲ بار در استودیو برنامه زنده نود حضور پیدا کرده‌است که این دو مورد تنها حضور او در استودیو برنامه‌های ورزشی و غیر ورزشی صداوسیمای ایران است. او بارها از صداوسیما انتقاد کرده و دلیل عدم حضور در برنامه‌های صداوسیما را این‌گونه بیان کرده‌است: «در رسانه ملی هر کاری که بخواهند می‌کنند و با مسائل شخصی برخورد می‌کنند آن هم در حالی که کسی نمی‌داند چه شده و همین‌طور درباره‌اش صحبت می‌کنند.» وی در زمستان ۱۳۹۶ در برنامه نود شرکت کرد و به مناظره با محمدرضا ساکت، از مسئولین فدراسیون فوتبال، پرداخت و با ارائهٔ دلایلی، فدراسیون را متهم به فساد کرد.

دیدگاه سیاسی

علی کریمی در بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ مقابل کره جنوبی، ۲۷ خرداد ۱۳۸۸، ورزشگاه جام جهانی سئول
نام علی کریمی در تعدادی از اسناد دیپلماتیک آمریکا که ویکی‌لیکس منتشر کرده‌است به چشم می‌خورد کریمی در دیدارهای محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق ایران از تمرینات تیم ملی سعی می‌کرد از او دوری کند.

به گزارش سایت گل، علی کریمی به همراه چند نفر دیگر از بازیکنان تیم ملی ایران تصمیم گرفتند در بازی ۲۷ خرداد ۱۳۸۸ با کره جنوبی (که با اعتراضات به انتخابات ۱۳۸۸ هم‌زمان بود) در حمایت از میرحسین موسوی با مچ‌بند سبز وارد زمین شوند و او در نیمه دوم با پیچیدن باند سفیدی روی مچ‌بندش، از درخواست بازکردن مچ‌بند که در بین دو نیمه از او شد امتناع کرد.

کریمی در سال ۱۳۹۰ پیراهن امضاشده شالکه ۰۴ خود را، به خانواده اشکان سهرابی از جان باختگان حوادث سال ۱۳۸۸ هدیه داد./


https://www.asianews.ir/u/4fz
اخبار مرتبط
علی کریمی با توجه به آمار بالای مرگ و میر کرونایی در کشور سکوت خود را در این باره شکست و خطاب به مسوولان با تندی انتقاد کرد.
رییس پلیس فتای تهران، برخی ورزشکاران فعال در اینستاگرام را تهدید کرده است که اگر مطالبی منتشر کنند که «باعث تحریک جامعه و هواداران فوتبال» شود، با آنها برخورد می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید