صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱۹:۰۳
کد خبر: 7183
گزارشگر: 213
۱۲۱۸
۰
۰
۳
ناپدید شدن بانوی ورزشکار ایرانی

زن هندبالیست ایرانی مفقود شد

زن هندبالیست ایرانی مفقود شد
به گفته خبرنگاران خارجی، یکی از اعضای تیم ملی هندبال زنان ایران در مسابقات جهانی اسپانیا، از اردوی این تیم جدا و ناپدید شده است.

به گزارش آسیانیوز، یکی از اعضای تیم ملی هندبال زنان ایران در مسابقات جهانی اسپانیا، از اردوی این تیم جدا شده است. خبر ناپدید شدن شقایق باپیری را خوامه فورت مدیر برگزاری مسابقات جهانی در اسپانیا اعلام کرده است.

باپیری از بهترین بازیکنان ایران است و سابقه خانم گلی در عراق را هم دارد. خرداد امسال، رسانه‌های ورزشی از پیشنهاد تابعیت عراق و رد این پیشنهاد توسط باپیری خبر داده بودند.

ستاد برگزاری رقابت‌های جهانی درباره ناپدید شدن هندبالیست ۳۰ ساله ایرانی گفته است: «همان کاری را انجام دادیم که درباره چهار هندبالیست کامرونی صورت گرفت. پلیس را مطلع کردیم تا موضوع را بررسی کند. کار دیگری از دست‌مان ساخته نیست».

تیم ملی هندبال زنان ایران برای نخستین بار توانست جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کند. با این حال ایران در این مسابقات تمام بازی‌هایش را واگذار کرد و در آخرین دیدار نیز با وجودی این‌که کامرون از چهار بازیکن متواری‌اش بی بهره بود، در برابر این تیم هم ۳۲ بر ۱۷ باخت.

عدم حمایت از برخی ملی‌پوشان اعزامی و پخش نشدن بازی‌ها در صداوسیما، از جمله مسائلی بود که در جریان مسابقات ایران مورد توجه شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

شقایق باپیری پرسابقه‌ترین بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران بود و سابقه ۲۸۵ بازی ملی دارد. بازیکنی که دو گل به نروژ (قهرمان جهان و المپیک) زد و دو گل هم وارد دروازه ازبکستان کرد.

لارس برون مورتنسن، خبرنگار دانمارکی اعزامی به مسابقات جهانی، در گزارش خود ضمن اعلام ناپدید شدن بازیکن ایرانی، به تنش در نشست خبری تیم ایران هم اشاره کرده است.

با خروج خانم باپیری از اردوی ایران، بار دیگر این پرسش مطرح می‌شود که چه ضرورتی در برخی اعزام های پر هزینه برون مرزی است؟

تا به حال ده‌ها ورزشکار زن و مرد از محل اقامت تیم ملی جدا شده و درخواست پناهندگی کرده‌اند.

با وجود اعلام رسمی ستاد برگزاری مسابقات، فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران از اعلام نظر در باره این خبر خودداری کرده است./

https://www.asianews.ir/u/4nt
اخبار مرتبط
دکتر مهرشاد پورسعید اصفهانی، متخصص پزشکی ورزشی معتقد است مصرف مکمل های ورزشی سبب بیماری‌های خطرناک بسیاری در بدن ورزشکارارن خواهند شد.
یکتا جمالی، وزنه‌بردار ایرانی، به مقام نایب قهرمان دسته ۸۱ کیلوگرم مسابقات نوجوانان جهان رسید.
ورزشکاران ایران از جمعه اول مرداد تا شنبه ۱۶ مرداد در بازی های المپیک توکیو به رقابت می‌پردازند.
رییس پلیس فتای تهران، برخی ورزشکاران فعال در اینستاگرام را تهدید کرده است که اگر مطالبی منتشر کنند که «باعث تحریک جامعه و هواداران فوتبال» شود، با آنها برخورد می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید