صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۷
کد خبر: 8097
گزارشگر: 306
۷۵۶
۰
۰
۱

هدف از اجرای مدل تعالی در دستگاه قضایی، مهندسی فرهنگی است

هدف از اجرای مدل تعالی در دستگاه قضایی، مهندسی فرهنگی است
یزد - رئیس کل دادگستری استان گفت: مدل تعالی در راستای توانمندسازی مجموعه، با استخراج ارزش ها، هنجارها، رفتارها و نمادهای کار فرهنگی متناسب با ساختار و مسئولیتهای حرفه ای، سازمانی و اجتماعی دستگاه قضایی، مهندسی فرهنگی را در دستور کار دارد
آسیانیوز / یزد ؛ غلامعلی دهشیری در نشست آموزش مدل تعالی دادگستری، افزود: رصد فرهنگی همراه با شناسایی اولویتهای واقعی و مرتبط با واقعیات این نهاد از کارکردهای اصلی مهندسی فرهنگی قوه قضاییه در شورای حل اختلاف است.
وی موفقیت و ارتقاء سطح سلامت و کارآمدی دستگاه قضایی را از اهداف مدل تعالی برشمرد و بیان داشت: این امر با دقت و سلامت در طراحی و تحقق مهندسی فرهنگی و رصد نیازها و اولویتهای همگون با مسئولیتهای حرفه ای و اجتماعی این نهاد تحقق می پذیرد.
این مقام قضایی، ارزشمند ترین و کمیاب ترین عنصر هر دستگاه را منابع انسانی آن دستگاه دانست و اظهار داشت: هرگونه برنامه ریزی و هزینه کرد در این زمینه، سرمایه گذاری بر روی اثر گذار ترین عنصر سازمان است چراکه تعالی دستگاه در گروه تعالی منابع انسانی آن سازمان است.
وی جلب اعتماد عمومی، ارتقاء رضایت ارباب رجوع و توسعه فرهنگ صلح و سازش را از مهمترین اهداف دستگاه قضایی ذکر کرد و گفت: تکریم مراجعین و اهتمام به دستورالعمل حفظ کرامت انسانی می تواند دستگاه قضایی را در شاخص جلب اعتماد و ارتقاء رضایتمندی کمک نماید.
رئیس کل دادگستری استان یزد، در ادامه با تبریک ایام الله دهه فجر و بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک موهبت عظیم الهی و بشارت‌دهنده فصل جدیدی از حیات بشر در کره خاکی است که مایه سربلندی ایران و ایرانیان در جهان و عامل اصلی عزت و عظمت ملت ایران و باعث پیشرفت ایرانیان طی چهار دهه اخیر در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها شده است.
وی با بیان اینکه این انقلاب قدم به قدم، با نفس، صدا و رأی مردم پیش رفته است، ابراز داشت: این مردم قدر علم، معرفت، آگاهی، اخلاق و معنویت را خوب می دانند و حق نعمت الهی، امامین انقلاب را با همراهی حضور در صحنه های انقلاب و ولایت پذیری ادا کرده اند.
دهشیری، گفت: با گذشت چهل و سه سال از عمر انقلاب، باید خدا را شاکر بود که توفیق خدمت در مسیر اجرای عدالت و تکریم و رضایت مردم را عنایت نموده تا بتوان نقش مهمی را در سیر تکاملی انقلاب و تعالی نظام و کشور ایفا کرد.
شایان ذکر است در این نشست که با حضور دو تن از مدیران و اساتید مرکز توسعه حل اختلاف کشور برگزار شد، روسای حوزه های قضایی و دادستان های سراسر استان نیز به بیان دغدغه ها و نظرات خود پرداختند.

سید محمد جواد عرفانفر

هدف از اجرای مدل تعالی در دستگاه قضایی، مهندسی فرهنگی است , غلامعلی دهشیری  رئیس کل دادگستری استان یزد  

https://www.asianews.ir/u/5ce
اخبار مرتبط
یزد - رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان گفت: با ثبت میانگین 67درصد سازش پرونده ها در شوراهای حل اختلاف استان یزد این میزان نسبت به مدت مشابه در سال قبل 139 درصد رشد داشته است
یزد - علی اکبر مختاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان به همراه معاون اجرایی در دفتر آقای حیدری دبیر محترم کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان حضور بهم رساندند
یزد - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در این خصوص اظهار داشت : در ده ماهه سال جاری بالغ بر 6527 پرونده کالا و خدمات در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید