صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۵
کد خبر: 8220
گزارشگر: 213
۷۸۸
۰
۰
۳
آمریکا نقشه های شوم دارد

بیانیه پایانی ۲۲ بهمن امسال چه بود؟

بیانیه پایانی ۲۲ بهمن امسال چه بود؟
در بیانیه امسال ۲۲ بهمن از دولت، مجلس و قوه‌ قضاییه تقدیر و گفته شده است که آمریکا برای ایران «نقشه‌های شوم» دارد‌.

به گزارش آسیانیوز، دعای ستاد برگزاری دهه فجر: «افزایش توان نظامی و موشکی ایران مطالبه همگان است»

در این بیانیه از دولت، مجلس و قوه‌ قضاییه نیز تقدیر و گفته شده است که آمریکا برای ایران «نقشه‌های شوم» دارد‌. راهپیمایی ۲۲ بهمن با تقدیر از تیم مذاکره‌کننده ایران در وین و تاکید بر افزایش توان موشکی و نظامی ایران به پایان رسید.

برگزارکنندگان این مراسم در بیانیه پایانی، با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب از «تهاجم ترکیبی به دشمن» خبر دادند.

در قطعنامه پایانی مراسم ۲۲ بهمن، ضمن «محکوم کردن» مواضع مقام‌های ارشد کشورهای غربی از تیم مذاکره‌کننده ایران به دلیل «تبعیت از منویات رهبری» تقدیر شد.

«الگوی نجات‌بخش انقلاب اسلامی ایران برای سایر ملل»، «تغییر هندسه قدرت» و «فتح دروازه‌های تمدن نوین اسلامی» از دیگر موارد این بیانیه است.

در ادامه قطعنامه پایانی ۲۲ بهمن نیز با اشاره به سخنان رهبر انقلاب، از «دستگاه‌های ذی‌ربط، صداوسیما، اهل‌قلم و افسران جنگ نرم» خواسته شد که «ترفندهای دشمنان را نقش بر آب کنند».

رهبری در سخنرانی اخیرش با طرح این ادعا که «جبهه دشمن امروز یک تهاجم ترکیبی و دسته‌جمعی است»، گفته بود: «ما هم در مقابل، بایستی حرکتمان ترکیبی باشد، از همه جهات بایستی تلاش کنیم.»

برگزارکنندگان راهپیمایی ۲۲ بهمن در ادامه این بیانیه گفتدد که افزایش توان نظامی و موشکی ایران «مطالبه همگان» است. آنان در ادامه ادعاهای خود، اقتصاد مقاومتی را «تنها راهکار حل مشکلات» خواندند و خواستار حمایت از تولید داخلی شدند.

این بیانیه نیز در حالی مطرح می‌شود که شواهد نشان می‌دهد بسیاری از تولیدکنندگان وابسته به حاکمیت در بازار غیررقابتی و انحصاری، روزبه‌روز قیمت کالاهای خود را افزایش می‌دهند در حالی‌ که کیفیت‌ محصولاتشان کمتر هم می‌شود.

امضاکنندگان بیانیه پایانی ۲۲ بهمن با تکرار مواضع پیشین جمهوری اسلامی ایران و حمایت از اقدام‌های مداخله‌جویانه در کشورهای دیگر، اعلام کردند:

«بار دیگر بر حفظ وحدت ملی و دوری از هرگونه اقدام و عمل تفرقه‌افکنانه و فتنه‌گرایانه جریان‌های داخلی و خارجی تاکید و بر حمایت همه‌جانبه خود از همبستگی جهان اسلام و جبهه مقاومت دفاع از فلسطین و قدس اشغالی به عنوان مسئله اول مسلمین تصریح و همچنین جنایات وحشیانه رژیم مرتجع آل سعود و هم‌پیمانان آن در یمن و سکوت مجامع بین‌المللی و مدعی حقوق بشر را محکوم می‌نماییم.»

در این بیانیه از دولت، مجلس و قوه‌ قضاییه نیز تقدیر شده است. در پایان هم با این گفته که آمریکا برای ایران «نقشه‌های شوم» دارد، آمده است: «هرگونه مداخله و شبهه‌افکنی و تخریب چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی را خیال خام دانسته و از پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگ در حوزه‌ علم و فناوری، نظامی، امنیتی و سیاسی حمایت قاطع نموده و آمادگی خود را برای جان‌فشانی و دفاع در مقابل هرگونه تهدید احتمالی اعلام می‌نماییم.»

مراسم مربوط به «پیروزی انقلاب اسلامی» را «ستاد دهه فجر» برگزار می‌کند. این ستاد زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی است.

یکی از وظایف ستاد دهه فجر آماده‌سازی بیانیه یا «قطعنامه پایانی ۲۲ بهمن» است. این بیانیه از این جهت اهمیت دارد که رویکرد جمهوری اسلامی ایران را در سیاست داخلی و خارجی نشان می‌دهد./

https://www.asianews.ir/u/5fs
اخبار مرتبط
سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد از ۲۴ ساعت روز گذشته پنجشنبه، یارانه ۱۰۰ هزار تومانی ۲۲ بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
کارشناس هواشناسی در حالی اسفتد امسال را دیوانه توصیف کرد که پیش بینی ها از ورود سامانه های بسیار سرد به اغلب نقاط کشور خبر داده اند.
در حالی که کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی موافقت نکرد و به تبع آن موضوع افزایش یارانه ها به تصویب در صحن علنی مجلس مربوط می شود.
در حالی که هفته آینده یارانه نقدی بهمن ماه واریز خواهد شد؛ گمانه زنی ها بر سر افزایش مبلغ یارانه ها تا پایان سال ادامه دارد.
در سومین روز پیاپی از حرکت اعتراض سراسری هفته دوم بهمن و پس از دو روز تحصن، معلمان روز دوشنبه، ۱۱ بهمن در ده‌ها شهر ایران تجمع کردند و شعارهای اعتراضی سر دادند و اعلام کردند کارد به استخوان رسید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید