صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۱:۱۷
کد خبر: 8344
گزارشگر: 306
۵۵۲
۰
۰
۱

بازسازی مولد G13 نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

بازسازی مولد G13 نیروگاه سیکل ترکیبی یزد
یزد - مراحل احیاء و بازسازی واحد G13 نیروگاه سیکل ترکیبی با توان متخصصان داخلی در شرکت تعمیرات نیروگاهی در حال انجام می باشد
آسیانیوز / یزد ؛ با توجه به حادثه پیش آمده جهت این مولد در سال گذشته، قرارداد بازسازی و احیاء مجدد تا راه اندازی این مولد با شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران منعقد شد.
سید محمد حسن جمال الدینی در ادامه این خبر افزود: در پی عقد قرارداد مذکور جهت بازسازی مولد مذکور کلیه پوسته ها، روتورهای توربین و کمپرسور، روتور ژنراتور، پداستال های یاتاقان و سیستم تحریک و ... که معیوب شده بودند جهت اصلاح و بازسازی به شرکت تعمیرات نیروگاهی ارسال گردید و در مرحله اول روتور توربین این مولد با اصلاح و ماشین کاری استاپ شفت ها و دیسکهای توربین با دانش و تلاش و انجام مراحل تخصصی بازسازی گردید و تاکنون اکثر پوسته ها، روتور توربین و تعدادی از پداستال ها و سیستم تحریک رفع عیب شده است.
مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد اظهار داشت: روتور ژنراتور علاوه بر اصلاح و ماشین کاری محل              یاتاقان ها در حال انجام عملیات نهایی ریواندینگ می باشد .همچنین عملیات اصلاح دیسکهای کمپرسور و RI روتور کمپرسور و ساخت یاتاقانهای ژنراتور نیز در دستور کار می باشد. 
جمال الدینی در ادامه بیان کرد که پس از ارسال کلیه پوسته ها به محل سایت برای اولین مرتبه در کشور پوسته ها نسبت به همدیگر تنظیم عمودی و ری پین خواهد شد و بعد از آن مراحل مونتاژ پوسته ها و نصب مولد و مونتاژ انجام خواهد گردید.
وی گفت: با توجه به مدت زمان قرارداد و نیاز به این مولد جهت پیک بار، طی مذاکرات انجام شده با پیمانکار مقرر شد مولد، قبل از نیاز و زمان پیک بار در مدار قرار گیرد. لازم به ذکر است که در این قرارداد شرکت تعمیرات نیروگاهی به عنوان پیمانکار، شرکت مدیریت تولید برق یزد به عنوان دستگاه نظارت و بهره بردار و شرکت تولید نیروی برق منطقه شرق به عنوان کارفرما می باشد.

سید محمد جواد عرفانفر

بازسازی مولد G13 نیروگاه سیکل ترکیبی یزد,  سید محمد حسن جمال الدینی  مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد

https://www.asianews.ir/u/5j6
اخبار مرتبط
یزد - مدیر مرکز پایش ونظارت بر کیفیت آب وفاضلاب استان از ضرورری بودن اجرای طرح جمع آوری فاضلاب شهری در سطح استان خبر داد
یزد - مدیر پایش ونظارت برکیفیت آب وفاضلاب استان از کیفیت بسیار مطلوب آب شرب شهر شاهدیه خبرداد
شماری از جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن، رئیس‌ جمهور‌ این کشور، هشدار دادند در صورتی که توافق هسته‌ای با ایران به تائید کنگره نرسد، سرنوشتی همچون برجام پیدا خواهد کرد.
یزد - ابوالفضل اسدی گفت : با تلاش کارکنان صنعت برق استان ، ظرفیت نیروگاه‌های خورشیدی این استان با 81.5 مگاوات در جایگاه ممتاز کشوری قرار دارد
یزد - رییس اداره منابع آب شهرستان های یزد و اشکذرگفت: با وجود مزایای کشت های گلخانه ای، در صورت عدم مدیریت صحیح دراحداث و توسعه گلخانه ها، با چالش های جدی در مدیریت منابع آب به لحاظ کمی و کیفی مواجه خواهیم شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید