صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۲
کد خبر: 8373
گزارشگر: 213
۱۱۱۴
۰
۰
۲
پدر آی تی ایران برای «ایران بدون اینترنت» گریه کرد

پدر «آی تی ایران» گفت از اینترنت می ترسند!+ویدیو

پدر «آی تی ایران» گفت از اینترنت می ترسند!+ویدیو
پروفسور علی اکبر جلالی فوق دکترای برق و متخصص آی تی از ویرجینای آمریکا و پدر IT ایران برای آینده کشوری با نبود اینترنت گریه کرد و از زحمت هایش برای اینترنت روستاهای ایران سخن به میان آورد و گفت: از اینترنت هراس وجود دارد؛ در حالی که جوانان بیکارند!

به گزارش آسیانیوز، پروفسور علی اکبر جلالی فوق دکترای برق و متخصص آی تی از ویرجینای آمریکا و پدر IT ایران برای آینده کشوری با نبود اینترنت گریه کرد و از زحمت هایش برای اینترنت روستاهای ایران سخن به میان آورد و گفت: از اینترنت هراس وجود دارد؛ در حالی که جوانان بیکارند!

--------

بیشتر بخوانید

طرح صیانت؛ قطع تدریجی اینترنت و خداحافظی با اینستاگرام؟

--------------------------------

او به خاطر اولین تلاش‌ها برای توسعه و نفوذ شبکه اینترنت در ایران به ویژه در نقاط روستایی، به پدر فناوری اطلاعات ایران شهرت یافته‌ است و هم‌اکنون عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی برق و پژوهشگر پژوهشکده الکترونیک دانشگاه علم و صنعت ایران است. 

'ویدیوی تاسف و گریه کردن او درباره قطعی، کندی و نبود اینترنت به بهانه طرح صیانت از فضای مجازی بازنشر شده است که در ادامه می بینید:

 

 

-------------

بیشتر بخوانید

پروژه اینترنتی استارلینگ مردم جهان را به اطلاعات آزاد می رساند/ایجاد کارگروهی برای مقابله با اینترنت ماهواره ای در ایران

--------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبر آنلاین و آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/5jx
اخبار مرتبط
کلیات طرح «صیانت از فضای مجازی» در حالی امروز در مجلس تصویب شد که مخالفان آن هشدار داده‌اند که موضوع محدود به تحدید پیام‌‌رسان‌های خارجی مهم مانند اینستاگرام نیست و در صورت تصویب این طرح، محدودیت شدید در زمینه دسترسی به اینترنت ایجاد خواهد شد.
در حالی که مدت هاست شبهه و نگرانی های بسیاری در خصوص فیلتر اینستاگرام وجود دارد، به تازگی سامانه رادار ابرآروان اختلال گسترده‌‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام نشان می دهد که بیشتر در اپراتورهای همراه‌اول و ایرانسل در اغلب شهرهای کشور دیده می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید